IŽ 21251-010, moskiito
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251-010, moskiito
maz ei vahetaks üldse, ta kallaks musta numbriga autole ka vaid ainult peale, peaasi et odavamalt saab
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Korra aastas võiks ikka vahetada, meil siis juhus olemas kus talvel külmus karter kinni ühel autol kuna õli polnud üle 2 aasta vahetatud. Selle konega oli adjöö ka kohe.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: IŽ 21251-010, moskiito
noh, minul päästis see et olen uut õli pidevalt peale valanud, selle aja peale olen mingi 5L peale kallanud. lekke koht ka teada aga see tahab hermeetikut saada.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
[quote="Jossu"]maz ei vahetaks üldse, ta kallaks musta numbriga autole ka vaid ainult peale, peaasi et odavamalt saab [/quote
Üldiselt õli peale(loe: ei vaheta õli) kallan ma vaid nendele "surmadele",mille teekond lõpeb nagu nii kuusakoski purustajas. Aga need on ka sellised ekstreem juhtumid.
Pigem olen vaadanud,et ei vaheta need musta numbriga autoomanikud ka oma autode õlisid just väga tihedalt v.a need,millel on tarvis mootor sissesõita. Hiljem jätkub kõik tavapärases režiimis vastavalt mootori hooldusvälbale. Peaksin küsima kodanik Heinsaarelt,palju ta oma 40 auto peale siis aastas õli vahetab?
Üldiselt õli peale(loe: ei vaheta õli) kallan ma vaid nendele "surmadele",mille teekond lõpeb nagu nii kuusakoski purustajas. Aga need on ka sellised ekstreem juhtumid.
Pigem olen vaadanud,et ei vaheta need musta numbriga autoomanikud ka oma autode õlisid just väga tihedalt v.a need,millel on tarvis mootor sissesõita. Hiljem jätkub kõik tavapärases režiimis vastavalt mootori hooldusvälbale. Peaksin küsima kodanik Heinsaarelt,palju ta oma 40 auto peale siis aastas õli vahetab?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Ole mureta ,jõudis need 40 tk omale muretseda /taastada,jõuab ka neil õli vahetada.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Mis te selle õlivahetamisega jamate..... kui õli sees ja mootor töötab,hea küll ju..... Juhtu selle õliga miskit. Kui näpuvahel veel libe,käib küll. Kui läbisõit väike ei juhtu selle õliga ka miskit. Võibolla lääne õlidega juhtub aga vene õli kannatab ikka rohkem,kuna lisandeid vähem. Mida rohkem keemiat,et asi üles vuntsida,seda kiiremini vast rikneb ka aga see on minu arvamus ja teistele ma seda peale ei suru. Kui kõhutunne ütleb,et peab vahetama,siis selle järgi tuleb ka käituda....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IŽ 21251-010, moskiito
kuna minu auto see nädalavahetus ikkagi osaleb talverallil, siis pidin väikese remondi ette võtma. Kuna mootor hakkas eelmine nädal jamama ja ei käivitunud korralikult + veel meeletu puterdamine sooja mootoriga siis hakkasin viga otsima. Eelmine nädal sain mootori tööle siis kui olin jagaja kaane ära pesnud ja kuivatanud, siis järeldasin et viga sealkandis. Kiskusin maha ja kui vaakumkambri teistpidi pöörasin, hakkas sealt midagi välja tilkuma. Üllatus, üllatus, bensiin! no kuidas kurat see sinna võis sattuda. Pealegi oli membraan triiki penssu täis. Egas midagi, natuke konsulteerumist targematega ja siis karpa kallale. Puhastasin taas ära teise. Samal ajal kui karpa ultraheli vannis sirises, võtsin taas starteri vahetuse ette. Minu lappitud volga starter ei kestnud teine kaua ja viimastel kordadel imes aku ikka siga kiiresti kuivale. Seega tagasi läks moskiito enda starter. Peale selle sai veel proovitud esisilda reguleerida plaadiga. Kahtlused peavad paika, külgkalle paigast totaalselt sest lisa plaadiga kiskumine paremale langes 2x julgelt. Kisub jätkuvalt aga mitte enam nii hullult. Lisaks proovisõiduga sai selgeks et viga oli ikkagist karpas sest nüüd ei tunne taas autot äragi, võrreldes eelmise nädalaga. Minekut on ja ei puterda ka ültse, ainult tühikäigu peaks uuest üle reguleerima.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Siinkohal avaldaks veelkord kiitust sinu moskiitole tubli vastupidamise eest!
Igaljuhul oli mitmeid põnevaid hetki. Enamus neist põhjustatud küllaltki kulunud amortidest ja eks ka üks suverehv tagasillal andis asjale teravust juurde. Seda saavad kinnitada meie taga sõitnud
Ja tänud sulle, et mind oma masina rooli sellisel päris "segasel" üritusel lubasid.
Igaljuhul oli mitmeid põnevaid hetki. Enamus neist põhjustatud küllaltki kulunud amortidest ja eks ka üks suverehv tagasillal andis asjale teravust juurde. Seda saavad kinnitada meie taga sõitnud
Ja tänud sulle, et mind oma masina rooli sellisel päris "segasel" üritusel lubasid.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Mina ei kahtle ühegi õli kvaliteedis. Suurim mure on tegelikult sinna sattunud niiskus. Ja kuidas see niiskus sinna satub, ja mida ta seal teeb, teab igaüks
Kaunitar 2015.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Disko-Disko, Party-Party
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42