AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
Poleks eales arvanud et ma seda teen, kuid jah, järjekordne mosse on saabunud mu garaaži.On küll ja küll olnud vahepeal neid laipasi mis üht või teistpidi olnud doonoriks mu ehitatavale SLile, kuid viimase ehitusel on entusiasm kadunud.Vahel tahaks selle üllitisega sõita kah.
Pikalt sai piinatud kasutaja cernat, et too oma mosse maha müüks.Lõpuks siis ilmus feissbuuki kiri et on saadaval.Egas ma eriti kaua ei kahelnud, kaua ju ihkasin toda mosu omale.Hinnas kokkuleppele saanud, tõin teise pühapäeval, esimesel detsembril, aastal 2013 ära
Kaugelt polnud tuua, niii umbes 8km, kolmnurk volvosse ja tuld.Ei võtnud poolt päevagi aega.
Natuke siis asjast kah:
1975nda aasta azlk 412, üle värvitud oranziks, ohtralt kleepse, madaldus ja "apelsin" värv.Nii kvaliteedilt kui toonilt
vahetust vajas differ,häälitses teine üsna isukalt, pidurivõim oli vahelt ära võetud, sisu on uuema 412 oma, käiguhoovastiku puksid surnud ja mida veel...
kuna järgmisel kahel päeval, esmaspäeval ja teisipäeval olin ma liiga tõbine et kooli minna( asi pole kuidagi seotud mosse ostuga )
siis sain mosse juures vägagi palju tehtud.
Esmaspäeval puhusin teisele tule torusse, ühendasin ära roolil oleva tahhomeetri, tagumise piilari tuled tulede pealülitisse ja natuke tutvutud auto olukorraga.Ühelt doonorilt kruvisin alt tagasilla ja võtsin sealt SLi diffri, mille installeerisin kenasti 412nele külge.
Võib öelda, et auto põhi on üllatavalt heas korras, ja muidugi ka üldine kereline seis.Läbivat roostet ei ole kuskil, põhja all on törts pindmist aga ei enamat.Selles suhtes vägagi rahul tollega.
Differ sai üsna kiirelt alt ära ja alla pandud, kõik sujus.
Järgmisel päeval otsisin üles kaduma läinud pidurid, panin tagasi pidurivõimu ning õhutasin nood ära.Tunduvad justkui töötama.
Kuna tollele masinale oli soov teha nn. London Mexico stiilis kleepsutuuning, ja muud kah natuke.Seega keevitasin valmis eile tulederaami ning panin mingisugused olemasolevad tuled kah külge.
Täna püüdsin natuke karburaatorit näppida ning ühendasin ära ühed lisatuled, kuid sellest tekkis ainult üks anomaalia.Süütelukk ja tuled ei saa omavahel läbi, süütelukule ei tule pluss ka korralikult peale, ilmselt põhi surnud.Ühtlasi panin alla korralikud talvekad ning tõmbasin neile pintsliga selga valge värvi.Kaugemalt vaadates näeb päris okei välja.
Homme katsun veel käia rakvere arkis ja regada oma nimele, pohla poest loodan saada uue tuledelüliti igaks juhuks ja veel paar vajaminevat jubinat.
Talverallil olen kah tollega.
Paar pilti, rohkem pole teha jõudnud:
Pikalt sai piinatud kasutaja cernat, et too oma mosse maha müüks.Lõpuks siis ilmus feissbuuki kiri et on saadaval.Egas ma eriti kaua ei kahelnud, kaua ju ihkasin toda mosu omale.Hinnas kokkuleppele saanud, tõin teise pühapäeval, esimesel detsembril, aastal 2013 ära
Kaugelt polnud tuua, niii umbes 8km, kolmnurk volvosse ja tuld.Ei võtnud poolt päevagi aega.
Natuke siis asjast kah:
1975nda aasta azlk 412, üle värvitud oranziks, ohtralt kleepse, madaldus ja "apelsin" värv.Nii kvaliteedilt kui toonilt
vahetust vajas differ,häälitses teine üsna isukalt, pidurivõim oli vahelt ära võetud, sisu on uuema 412 oma, käiguhoovastiku puksid surnud ja mida veel...
kuna järgmisel kahel päeval, esmaspäeval ja teisipäeval olin ma liiga tõbine et kooli minna( asi pole kuidagi seotud mosse ostuga )
siis sain mosse juures vägagi palju tehtud.
Esmaspäeval puhusin teisele tule torusse, ühendasin ära roolil oleva tahhomeetri, tagumise piilari tuled tulede pealülitisse ja natuke tutvutud auto olukorraga.Ühelt doonorilt kruvisin alt tagasilla ja võtsin sealt SLi diffri, mille installeerisin kenasti 412nele külge.
Võib öelda, et auto põhi on üllatavalt heas korras, ja muidugi ka üldine kereline seis.Läbivat roostet ei ole kuskil, põhja all on törts pindmist aga ei enamat.Selles suhtes vägagi rahul tollega.
Differ sai üsna kiirelt alt ära ja alla pandud, kõik sujus.
Järgmisel päeval otsisin üles kaduma läinud pidurid, panin tagasi pidurivõimu ning õhutasin nood ära.Tunduvad justkui töötama.
Kuna tollele masinale oli soov teha nn. London Mexico stiilis kleepsutuuning, ja muud kah natuke.Seega keevitasin valmis eile tulederaami ning panin mingisugused olemasolevad tuled kah külge.
Täna püüdsin natuke karburaatorit näppida ning ühendasin ära ühed lisatuled, kuid sellest tekkis ainult üks anomaalia.Süütelukk ja tuled ei saa omavahel läbi, süütelukule ei tule pluss ka korralikult peale, ilmselt põhi surnud.Ühtlasi panin alla korralikud talvekad ning tõmbasin neile pintsliga selga valge värvi.Kaugemalt vaadates näeb päris okei välja.
Homme katsun veel käia rakvere arkis ja regada oma nimele, pohla poest loodan saada uue tuledelüliti igaks juhuks ja veel paar vajaminevat jubinat.
Talverallil olen kah tollega.
Paar pilti, rohkem pole teha jõudnud:
Viimati muutis randoA, 02 Mai 2014 22:25, muudetud 1 kord kokku.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
Kasutaja MAZ on nr märgi peale kindlasti natuke kade
Kena mokits muidu jah.
Kena mokits muidu jah.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: AZLK 412 1975 randoA
mina esimese raksuga vaatasin et wax-i masin.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 412 1975 randoA
Massin ise on vinge jah.
Täna käisin rakveres pohla poes ja soetasin mossele uusi jubinaid jälle.Vahetasin ära süüteluku, enam ei tembuta, vool tuleb korralikult peale.
ühendasin ära lisatuled, panin vahele releed ja vedasin juhtmed.Homme vaja veel mõningad lülitid leida ja siis on päris hea.
Olen mõelnud tripmeetri soetamist, kõige odavam on 150 euri.Tea kas tasuks asi ära?
Täna käisin rakveres pohla poes ja soetasin mossele uusi jubinaid jälle.Vahetasin ära süüteluku, enam ei tembuta, vool tuleb korralikult peale.
ühendasin ära lisatuled, panin vahele releed ja vedasin juhtmed.Homme vaja veel mõningad lülitid leida ja siis on päris hea.
Olen mõelnud tripmeetri soetamist, kõige odavam on 150 euri.Tea kas tasuks asi ära?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
Selle eest saab veel hästi otsides terve sõitva auto juba
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 412 1975 randoA
Jah, selle raha eest saab sisuliselt veel ühe mosse
kuid aitab hetkel nendes ka,Paari päevaga asi jälle arenenud:lisatuled on ära ühendatud, natuke tuleb kinnitusi ringi teha kuna ei anna neid täpselt sinna suunata kuhu vaja ja tahaks.Korrastasin natuke juhtmestikku, vedasin paar uut juhet ja tutvusin veel olukorraga.
Räägiti et esimesed vedrud pidid omadega üsna väsinud olema ning auklikul teel suht olematud olema.Seega muretsesin Pohla poest paari tutikaid vedrusid, võtsin pool ringi maha ning panin alla.Esiosa jäi natuke kõrgem kui tagumine, täpselt nagu mulle meeldib.
Muidugi, mis mosse see on kui Kukerpillid ei hüüa...üks kassetikas ja kaks S30 kõlarit leidsin omale koha mosses.Armatuuri oli maki jaoks auk juba tehtud ja kõlarid läksid hetkel taha põrandale.
Ööseks panin teise jälle garaazi, et taheneks.Pagass ujus veest, kuivatasin seda ja panin mati kuivama.Salongi põrandat ehib ka roostekiht,millega tegelen ilmselt kevadepoole.Hetkel oleks vaja leida mingi odavamat sorti müraisolatsioon mis vett ei imeks.Soovitusi?
Kävitub ja käib hästi, kuid tühikäik on seal nii 2000 pöörde juures, vahel saan teise 1500 juurde.Karpa ise olevat pea uus K126.
Samas muidugi, ei tea jälle tahhokat uskuda, kahtlustan et näitab aiateibaid.Täna käisin tiirul siis näitas mingi 70 pealt ja 4nda käiguga 4000 pööret.Tundub nagu veitsa palju...
Täna käisin korra poes, umbes 6km edasi tagasi.Ütleme nii et igapäeva sõiduks oleva vana 240 volvoga võrrelda ikka ei anna
mossel all pea uued naelad, 2-3 vist on igast rehvist puudu, esiosa suhteliselt allus roolile, tagaosa elas oma elu.Pidurid on uimased ja nendega peab peenetundeline olema, gaas ei tule just eriti kiirelt maha, tulede regulliga peab hoogsalt tegelema hakkama.Kuid, peab mainima et üle pika aja oli mossega tore sõita.Mingi võlu selles vanas roikas veel on.
Kuna teises 412s on beez sisu siis tahaks seda hirmsasti azlkisse ringi tõsta, mingiaeg võtan ka selle tegevuse ette.
Pilte pole endiselt mahti olnud teha...
kuid aitab hetkel nendes ka,Paari päevaga asi jälle arenenud:lisatuled on ära ühendatud, natuke tuleb kinnitusi ringi teha kuna ei anna neid täpselt sinna suunata kuhu vaja ja tahaks.Korrastasin natuke juhtmestikku, vedasin paar uut juhet ja tutvusin veel olukorraga.
Räägiti et esimesed vedrud pidid omadega üsna väsinud olema ning auklikul teel suht olematud olema.Seega muretsesin Pohla poest paari tutikaid vedrusid, võtsin pool ringi maha ning panin alla.Esiosa jäi natuke kõrgem kui tagumine, täpselt nagu mulle meeldib.
Muidugi, mis mosse see on kui Kukerpillid ei hüüa...üks kassetikas ja kaks S30 kõlarit leidsin omale koha mosses.Armatuuri oli maki jaoks auk juba tehtud ja kõlarid läksid hetkel taha põrandale.
Ööseks panin teise jälle garaazi, et taheneks.Pagass ujus veest, kuivatasin seda ja panin mati kuivama.Salongi põrandat ehib ka roostekiht,millega tegelen ilmselt kevadepoole.Hetkel oleks vaja leida mingi odavamat sorti müraisolatsioon mis vett ei imeks.Soovitusi?
Kävitub ja käib hästi, kuid tühikäik on seal nii 2000 pöörde juures, vahel saan teise 1500 juurde.Karpa ise olevat pea uus K126.
Samas muidugi, ei tea jälle tahhokat uskuda, kahtlustan et näitab aiateibaid.Täna käisin tiirul siis näitas mingi 70 pealt ja 4nda käiguga 4000 pööret.Tundub nagu veitsa palju...
Täna käisin korra poes, umbes 6km edasi tagasi.Ütleme nii et igapäeva sõiduks oleva vana 240 volvoga võrrelda ikka ei anna
mossel all pea uued naelad, 2-3 vist on igast rehvist puudu, esiosa suhteliselt allus roolile, tagaosa elas oma elu.Pidurid on uimased ja nendega peab peenetundeline olema, gaas ei tule just eriti kiirelt maha, tulede regulliga peab hoogsalt tegelema hakkama.Kuid, peab mainima et üle pika aja oli mossega tore sõita.Mingi võlu selles vanas roikas veel on.
Kuna teises 412s on beez sisu siis tahaks seda hirmsasti azlkisse ringi tõsta, mingiaeg võtan ka selle tegevuse ette.
Pilte pole endiselt mahti olnud teha...
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
Tahokas näitab tõesti kõike muud kui pöördeid.
Re: AZLK 412 1975 randoA
Mossel on mootori pöörded 4. käiguga 70 peal kusagil 2700.
K-126-l peaks pöörete reguleerimine lihtne olema? Mehhaanilisel karburaatoril tuleks vaid seguklapi piirdekruvi väljapoole keerata.
Karburaatoril õhuklapp on ikka ilusti lahti, kui "tooreklapi" nupp täiesti sisse lükatud?
K-126-l peaks pöörete reguleerimine lihtne olema? Mehhaanilisel karburaatoril tuleks vaid seguklapi piirdekruvi väljapoole keerata.
Karburaatoril õhuklapp on ikka ilusti lahti, kui "tooreklapi" nupp täiesti sisse lükatud?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 412 1975 randoA
Veidrad vennad need mossemehed. Müüvad aga maha ja ostavad uusi peale. Tundub, et see nagu tormine meri, tõusude ja mõõnadega. Võrreldav siis aeg-ajalt painava rahamurega ja siis justkui tekkinud kullahunnikuga.
Ei midagi isiklikku, tõrts sõbralikku irooniat.
Ei midagi isiklikku, tõrts sõbralikku irooniat.