Vahepeal olen päris mitmeid kordi fotoka maha unustanud aga väike edasiminek on toimunud. Eelmine nädalavahetus transportisin porgandi linna ning nädalasees sai teist juba vähe lammutatud. Nädalalõpu poole tekkis idee, et teeks nädalavahetusel poolraame, kui ilm lubab. Mõeldud tehtud, ajasin siis kolm sõpra kokku ning lükkasime mosse küljepeale, et saaks hea ülevaate, mis seal all toimub.
Päris katastroofilist midagi ei ole aga tööd on.
Kuna täna oli ilm üpris kuiv hakkasime asjaga pihta.
Õhtuks oli asi nii kaugel, et üks pool on paigas.
Kui homme ilm lubab jätkab teise poolega.
Plaan on teha põhi tervensiti puhtaks ja mingi ainega üle möksida.
kOll kirjutas:Enne, kui väljalõigatud tükid sobivaks painutad, lase nad karukeelega üle. Pärast jääb see mingi aine krobeda pinna külge paremini kinni.
Tasub kõrvataha panna. Igatahes täna sai paika teine poolraam ning alustatud sai vasakpoole esimese vedrukinnitusega, loodetavasti saab homme selle tugevaks. Täna kruvikaga toksides tuli välja üllatus, et esisilla tala on suhteliselt otsas.
Tänud kaasfoorumlasele, kes leidis oma varudest mulle tutnoi tala. Eks millalgi tuleb sild alt võtta ning ära uuendada.
Täna oli hea lühike päev ning nokkisin vähe porgandi kallal. Kuna mootor läks soojaks koos esimese radikaga võtsin termostaadi lahti, oma ülesannet ta enam ei täitnud.
Üllatuseks mahtus korpusesse golf 2-he termostaat nagu valatud, uute tihenditega kokku ning nüüd läheb moto üsna kärmelt soojaks ja hoiab ilusti temperatuuri.
Enne kui pimedaks läks tegelesime edasi pagasniku põhjaga.
Vähe edasiminekut, vanaisa tegi nädalavahetusel tagumise osaga suure töö ning täna lappisin veel mõned pisemad augud ära. Võib öelda, et tagumise poolega on peaaegu, et kõik aga üllatusi võib ikka leida. Bensupaagi puhastasin väljast ära, peaks lähiajal uue värvkihi saama.
Pagasniku luku hoidja tegin vähe tugevamaks oli teine juba kere küljest lahti tulemas.
Ajutine avaja on selline:
Uue luku ostsin küll ära aga sinna otsa peaks käima veel mingi detail, mis pagasniku lahti teeb, ehk on kellegil pakkuda või jagab pilti milline see välja näeb.
Väike video sai ka tehtud peale karpa ehitamist, vastikust kõrinast sain lahti, nukakett oli lõdva ja generaator lahti. Nüüd käib üpris ühtlaselt aga klapid oleks vaja üle reguleerida, klõbisevad teised.
Võrreldes esimese käimisega peale esimest käivitamist
Tükk aega on möödas ning porgand sai transporditud garaaži. Üsna koheselt sai sisuliselt kogu krempel laiali võetud. Kõige tähtsam oli esijalgu esimene poolraam, silda alt võttes sai selgeks,et raam on väga pehmo, kuna vana ülesehitamine näis mõtetu soetasin tuttava käest tutika raami millelt sain tugeva esiosa.
Et raamile kergelt ligi saada tõstsin mootori maha.
Survelaager on oma aja ära elanud
Uus raam hakkab paika saama.
Esisilla puhastasin ära ning värvisin üle. Samuti sai külge uus sillatala.