IŽ 21251 Kombi 1982 - Lauri-L
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
herne tänava lõpst keerata vasakule ?
seal eile õhtul seisis üks mosse,üritasime ühte rulla bemmi ellu äratada,slepis sai mööda sõidetud,vaatasin et miski mossed seisid,mõtsin läbi tulla,kuid ei hakkanud segama tulema,tea kas oligi sinuga tegu !:)
seal eile õhtul seisis üks mosse,üritasime ühte rulla bemmi ellu äratada,slepis sai mööda sõidetud,vaatasin et miski mossed seisid,mõtsin läbi tulla,kuid ei hakkanud segama tulema,tea kas oligi sinuga tegu !:)
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Kastikas väljas presendi all hetkel jah, kombi laiab garaasis, koju minnes kuulsin jah mingit jouramist vaala keskuse poolses otsas, teine kord kui näed võid ju läbi hüpata, ajab mõne sõna juttu.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Üks probleem mis kombit kimbutab jäi enne rääkimatta, nimelt väike elektri kala mis viimasel ajal päris jubedaks läinud. Tuled (kõik) kustuvad ära, puhuril kisub pöördeid alla kuulmise järgi, sammuti ei tööta suuna tuled.
Viga tekib ala august läbi sõites, või raputava tee peal ning kaob ka sama moodi, koha peal käies või niisama tulesi põletades pole veale jaole saand, teeb ta seda raputamise/ põrutuse peale.
Üks tuttav mosse mees soovitas läbi tulemüüri jooksvad juhtmed üle kontrollida, et lühist poleks. Kuid kiirel vaatlusel midagi kahtlast ei näinud, eks uurin veel põhjalikumalt, kuid ehk oskab keegi veel nõu anda ala tüüp kohtade poolelt, kus viga võib peituda.
Viga tekib ala august läbi sõites, või raputava tee peal ning kaob ka sama moodi, koha peal käies või niisama tulesi põletades pole veale jaole saand, teeb ta seda raputamise/ põrutuse peale.
Üks tuttav mosse mees soovitas läbi tulemüüri jooksvad juhtmed üle kontrollida, et lühist poleks. Kuid kiirel vaatlusel midagi kahtlast ei näinud, eks uurin veel põhjalikumalt, kuid ehk oskab keegi veel nõu anda ala tüüp kohtade poolelt, kus viga võib peituda.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
ma seal ikka aeg ajalt käin.eks teinekord hüppan läbi
laadimis releel juhtmed korralikult muidu ?
laadimis releel juhtmed korralikult muidu ?
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
juhtmestikus kuskil lühis sees. Minu soovitus sama, kontrolli tulemüüri juures olevad juhtmed üle. Isegi kui silmaga midagi näha ei ole, oleks hea kui saaksid mingi kummi vms. iuhtmetele lisaks ümber panna. Minu kombil oli analoogne probleem vasaku kabariidiga ning viga on kuskil tagumises juhtmestikus, selleks sai veetud uus juhe eest taha ja probleem lahenes.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Väike kokkuvõte kombi remondist.
Vahetatud siis kõik tihendid peale ploki kaane oma. Sammuti mootori simmerid ja kasti simmmer.
Uus siduri kettas kuna vana oli sõrmega tuntava soone korvile tekitanud, sügavist alla 1mm, kuuma polnud saanud õnneks.
Eesi piduritel kolm silindrit vahetatud, vanad olid nagu nad olid, kas lekkisid või ei liikunud ees kujulikult, suvel sai juba üks vahetatud, vanad üritan ära remontida mingi aeg ja tagavaraks riiulise seisma.
Uued piduri voolikud said ette, üks oli praguline ja teine oli nii ja naa, ÜV härra õnneks lasi läbi, kuid ise ma neid ei usaldanud enam, seega see nii ja naa jääb tagavaraks kui peaks ootamatult mõni purunema.
Taga üks vahetatud ja vaja veel üks silinder välja vahetada, lekib nii kui kurat, sammuti on toru küps omadega, hetkel juhi poolne tagumine pime, vaatab seda asja jaanuaris kui kõik poed uuesti lahti ja uue toru saan muretseda. Sammuti üritan mingi aeg silindrid ära remontida ja riiulise varuks.
Käigu hoovastik sai uued puksid ja uued vardad kuna vanad olid lihtsalt oma aja ära elanud, rem. komplekt oli paras saast, ükski käigu kangi juurde käiv puks ei olnud sobilik, kõiki pidi ühel või teisel viisil muutma et sobiksid.
Mootori poolel siis uus õli valvoline 10W40, uus termostat kuna vanaga üle 75-80 mootori temp ei tõusnud, jahutus vedeliku pidin ka 5L juurde ostma kuna osa voolas maha välja lastes.
Uus õli filter ka muidugi.
Vahetatud siis kõik tihendid peale ploki kaane oma. Sammuti mootori simmerid ja kasti simmmer.
Uus siduri kettas kuna vana oli sõrmega tuntava soone korvile tekitanud, sügavist alla 1mm, kuuma polnud saanud õnneks.
Eesi piduritel kolm silindrit vahetatud, vanad olid nagu nad olid, kas lekkisid või ei liikunud ees kujulikult, suvel sai juba üks vahetatud, vanad üritan ära remontida mingi aeg ja tagavaraks riiulise seisma.
Uued piduri voolikud said ette, üks oli praguline ja teine oli nii ja naa, ÜV härra õnneks lasi läbi, kuid ise ma neid ei usaldanud enam, seega see nii ja naa jääb tagavaraks kui peaks ootamatult mõni purunema.
Taga üks vahetatud ja vaja veel üks silinder välja vahetada, lekib nii kui kurat, sammuti on toru küps omadega, hetkel juhi poolne tagumine pime, vaatab seda asja jaanuaris kui kõik poed uuesti lahti ja uue toru saan muretseda. Sammuti üritan mingi aeg silindrid ära remontida ja riiulise varuks.
Käigu hoovastik sai uued puksid ja uued vardad kuna vanad olid lihtsalt oma aja ära elanud, rem. komplekt oli paras saast, ükski käigu kangi juurde käiv puks ei olnud sobilik, kõiki pidi ühel või teisel viisil muutma et sobiksid.
Mootori poolel siis uus õli valvoline 10W40, uus termostat kuna vanaga üle 75-80 mootori temp ei tõusnud, jahutus vedeliku pidin ka 5L juurde ostma kuna osa voolas maha välja lastes.
Uus õli filter ka muidugi.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Unustasin ennem mainida et summuti sa ka värskendust uue toru näol pükstest pütini ja sammuti ka uus pütt all, hetkel siis ainult üks pütt ongi, hääl sai väga hea vaikne.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Kombiga paar sada km juba läbitud peale mootori pesu, siian töötab ilusti, tahab veel natuke näpimist ja peaks hea olema.
Täna tõi üks tuttav kolm kasti ja ühe ämbri täie mosse juppe, homme/ülehomme üritan läbi sorida ja aimu saada mis head siis toodi.
Eks kirjutan ka siia, üle liigsed asjad müüki ja vajalik endale varudesse.
Täna tõi üks tuttav kolm kasti ja ühe ämbri täie mosse juppe, homme/ülehomme üritan läbi sorida ja aimu saada mis head siis toodi.
Eks kirjutan ka siia, üle liigsed asjad müüki ja vajalik endale varudesse.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Jääme siis huviga fotosid ootama ehk leidub seal ka mõni üleliigne termostaat.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 ja 2715 Pirukas 1988 - Lauri-L
Termostaati kahjuks polnud, kuid muud huvitavat kaupa küll.
Kaks tutikat karpat, K-126 ja Lada tüüpi vaakumiga karpa, erinevaid piduri voolikuid, trosse, pukse hunnikute viisi, mõned ratta laagrid, kaks uut esi tuld, 2140 esi suunad/gabariid tuled jms.
Kel midagi huvi pakkuvat pildi pealt silma hakkab võib küsida, mõningad asjad võin maha müüa või vahetada millegi muu vastu.
Kaks tutikat karpat, K-126 ja Lada tüüpi vaakumiga karpa, erinevaid piduri voolikuid, trosse, pukse hunnikute viisi, mõned ratta laagrid, kaks uut esi tuld, 2140 esi suunad/gabariid tuled jms.
Kel midagi huvi pakkuvat pildi pealt silma hakkab võib küsida, mõningad asjad võin maha müüa või vahetada millegi muu vastu.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri