IZ 412IE 1978 Tanello2
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
selle viimase puhul võta keera lõdvik maha, puhasta ilusti dosooli oksiidist puhtaks ja pane uuesti kokku. Kui oksiid uuesti tekkib sinna peale siis tuleb see põlv välja vahetada.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
selge see!moskiito kirjutas:selle viimase puhul võta keera lõdvik maha, puhasta ilusti dosooli oksiidist puhtaks ja pane uuesti kokku. Kui oksiid uuesti tekkib sinna peale siis tuleb see põlv välja vahetada.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Pühapäev 22.12.2013 ning kell on 9,kokku oli eile lepitud,et sõber ajab oma venna audi pöördesse ja sõidame Juuru-Aruküla 60km ning toome minu 2.toonorauto ära,kunagi ei lähe nii nagu plaanitud ning 9:15 selgus,et roolikeeraja on sügavas unes ja telefon hääletu
Lükkasin kohtumise 11-12 peale,sest ei teadnud kas üldse sõbra ülesse saan.Õnneks oli peres veel inimesi kellel telefon ja nii sain ikkagi inimese maa peale tuua kell 9:45.Asju autosse pakkides selgus,et kolmnurgal on päris nirud poldid küljes(kolmnurk on mõeldud ralli sapaka vedamiseks) niisiis võtsime suuremad poldid ja puurisime suuremad augud sisse.Kogu see asjaajamine võttis päris kaua aega,siis kui suuri seibe on vaja polnud neid enam kuskilt leida......
Lõpuks saime Juurust tulema kell 11 ja meie tore KEPS juhatas meid läbi külavahe teid otse Arukülla 60 km.
Kell 11:50 juhiste järgi kohale jõudes tagurdasime tuimalt ühe venna hoovi,kes parasjagu autot pesi (opel) märkasime, et üle tänava keegi lehvitab meile saime aru,et see mis valesti see uuesti sõitsime siis vaikselt teise talu hoovi .
esmakohtumine uue toonoriga :
andsin vanaraua raha üle ja sõber lõi kohe käed külge,auto oli vaja tee peale saada,veoks kasutasime kõige peenemat koormarihma ma tahtsin näha kuidas see mosset tõmmates puruks rebeneb,kahjuks/õnneks nii see ei läinud ning auto tuli kergekäeliselt.....
ega siis midagi,sõber tegi kõik töö ära ja auto oligi valmis viimsele teekonnale veerema....
ohutuse tagamiseks paigaldasime ka sapakalt laenatud transport tuled.
ühendused üle kontrollida ja tuld kodu poole ....Arukülas oli mere tormi tuul
viimane kontroll enne gaasi tallamist
kell 12:00,olime kõigest 200 m talust eemale saanud ja juba üks ühendus paindus lahti...
Jumal tänatud ,et otsustasime just samal ajal seisma ka jääda,et lisada koormarihm konksu ja kolmnurga vahele,et politseiga mingit jama poleks.
autos polnud ka rohkem kola ,mille abil see suur jube mosse aas ära täita,viimases hädas meenis sõbral,et ta just andis mulle esisilla detaile ning leidis karbist mingisuguse metallist kausjas asja mille ta sinna auku toppis ja terve tee pidas vastu kinnitus.
kohe nii tugev et kiirus võis kasvada kuni 80-ni.
Aruküla poe ees kontrollisime oma uut kinnitist.
mul koguaeg hing kripeldas-kas tuleb politsei või mosse lendab tagant minema ja vastu puid või teisi autosid....
olime just lahkunud ja 10 km Luigele sõitnud kui korraga süttis see ka veel põlema
kell 15:30 jõudsime ilusti koju toonoriga
ma ei saa aru mida see veel tähendama peaks ?
Nüüd on mu terve talvevaheaeg sisustatud vähemalt.......
Lükkasin kohtumise 11-12 peale,sest ei teadnud kas üldse sõbra ülesse saan.Õnneks oli peres veel inimesi kellel telefon ja nii sain ikkagi inimese maa peale tuua kell 9:45.Asju autosse pakkides selgus,et kolmnurgal on päris nirud poldid küljes(kolmnurk on mõeldud ralli sapaka vedamiseks) niisiis võtsime suuremad poldid ja puurisime suuremad augud sisse.Kogu see asjaajamine võttis päris kaua aega,siis kui suuri seibe on vaja polnud neid enam kuskilt leida......
Lõpuks saime Juurust tulema kell 11 ja meie tore KEPS juhatas meid läbi külavahe teid otse Arukülla 60 km.
Kell 11:50 juhiste järgi kohale jõudes tagurdasime tuimalt ühe venna hoovi,kes parasjagu autot pesi (opel) märkasime, et üle tänava keegi lehvitab meile saime aru,et see mis valesti see uuesti sõitsime siis vaikselt teise talu hoovi .
esmakohtumine uue toonoriga :
andsin vanaraua raha üle ja sõber lõi kohe käed külge,auto oli vaja tee peale saada,veoks kasutasime kõige peenemat koormarihma ma tahtsin näha kuidas see mosset tõmmates puruks rebeneb,kahjuks/õnneks nii see ei läinud ning auto tuli kergekäeliselt.....
ega siis midagi,sõber tegi kõik töö ära ja auto oligi valmis viimsele teekonnale veerema....
ohutuse tagamiseks paigaldasime ka sapakalt laenatud transport tuled.
ühendused üle kontrollida ja tuld kodu poole ....Arukülas oli mere tormi tuul
viimane kontroll enne gaasi tallamist
kell 12:00,olime kõigest 200 m talust eemale saanud ja juba üks ühendus paindus lahti...
Jumal tänatud ,et otsustasime just samal ajal seisma ka jääda,et lisada koormarihm konksu ja kolmnurga vahele,et politseiga mingit jama poleks.
autos polnud ka rohkem kola ,mille abil see suur jube mosse aas ära täita,viimases hädas meenis sõbral,et ta just andis mulle esisilla detaile ning leidis karbist mingisuguse metallist kausjas asja mille ta sinna auku toppis ja terve tee pidas vastu kinnitus.
kohe nii tugev et kiirus võis kasvada kuni 80-ni.
Aruküla poe ees kontrollisime oma uut kinnitist.
mul koguaeg hing kripeldas-kas tuleb politsei või mosse lendab tagant minema ja vastu puid või teisi autosid....
olime just lahkunud ja 10 km Luigele sõitnud kui korraga süttis see ka veel põlema
kell 15:30 jõudsime ilusti koju toonoriga
ma ei saa aru mida see veel tähendama peaks ?
Nüüd on mu terve talvevaheaeg sisustatud vähemalt.......
Viimati muutis tanello2, 22 Dets 2013 23:39, muudetud 2 korda kokku.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
mul sjuke küsimus et kas sa ise tahaksid vastu sõita mingile masinale millel selliste tuuningutega masin taga veereb ? kui veate siis ühendage korralike asjadega ja korralikult, varem või hiljem mingi pauk tuleb ja see võib kellelegi kurvalt lõppeda
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Tee armatuurist pilti. Võimalik, et tahan seda omale.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
41 see ju ei sobiviirusboy kirjutas:Tee armatuurist pilti. Võimalik, et tahan seda omale.
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Ikka ei tahaks,aga õnneks avastasime vea kohe alguses ning edaspidi vean mossesid ainult selleks spetsiaalselt ehitatud kolmnurgaga,sama võiks küsida :Kas sa julged auto treileritest mööda sõita /vastu sõita,jumal teab kuidas keegi need autod sinna peale kinnitanud on....pauk võib tulla ja kusagilt tuleb ta nagunii küsimus on kellega ja milleks ?SanderV kirjutas:mul sjuke küsimus et kas sa ise tahaksid vastu sõita mingile masinale millel selliste tuuningutega masin taga veereb ? kui veate siis ühendage korralike asjadega ja korralikult, varem või hiljem mingi pauk tuleb ja see võib kellelegi kurvalt lõppeda
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
no te sõitsite pmts teadlikult kehvasti kinnitatud nurgaga, see oli juba silmaga vaadates ju kahtlane tugevdusi pole, ja juba väändunud nurkraud...aga noh see selleks
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
Oleks me enne kohalesõitu täpselt teadnud ,et augud nii kuradima suured nendel aasadel olid,oleks varakult midagi välja mõelnud,aga kahjuks on lada augud 6X väiksemad nii jäigi mulje,et meil on kõik vajalik olemas.SanderV kirjutas:no te sõitsite pmts teadlikult kehvasti kinnitatud nurgaga, see oli juba silmaga vaadates ju kahtlane tugevdusi pole, ja juba väändunud nurkraud...aga noh see selleks
nurkraud oli algusestpeale selliselt ehitatud,väändunud pole ta küll kuhugile,sest sellega veetakse pm seesttühjasid sapakaid mis kere poolest ei kaalu essugi.Lihtsalt tulevikus enam niimoodi ei tee.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 tanello2
väike küsimus:
Kas kuskilt oleks võimalik lasta lõigata sablooni järgi valmis peegel
Mõte siis selline, et paigaldada vana peegliraami sisse uus peegel,sest kroompeegleid pole mitte kuskil liikvel,ning need mis on roostetäppidega.
Ma arvan,et kui ise võtta suvaline peeglijupp ja hakata klaasilõikuriga jändama siis ei tule sellest midagi välja,aga kui EV pole sellist firmat kes sellise imeliku asjaga tegeleb siis tulebki ilmselt ise asi valmis meisterdada.
sain ka lõpuks omale kroomist käepideme otsad peale
lõpuks on öösel ka näha mida ma reaalselt otsin
04.01.2014 otsustasin maha võtta ka originaal aknalaua ja iso jne,neil pole häda midagi aga mingite kõlarite pärast ei hakka neid ümber ka lõikama,lihtsam on mul uus teha.
võtsin mingi suvalise vana kapi tagant papi maha ja puurisin selle vormi ,ma ei viitsi terve õhtuotsa käsisaega lasta 10 min ja asi oligi valmis.
2 min hiljem ja juba oli ta mul autos
nüüd tuleb veel rahakotti tühjendada ja osta mõned meetrid 90% sarnast kuntsnahka ja aknalaua papp ära katta ning lisada veel iso matt/papp ja kruvid tagasi panna.Lisaks panen veel keskele pidurdustule(ed) olenevalt sellest millised leiab....
Kas kuskilt oleks võimalik lasta lõigata sablooni järgi valmis peegel
Mõte siis selline, et paigaldada vana peegliraami sisse uus peegel,sest kroompeegleid pole mitte kuskil liikvel,ning need mis on roostetäppidega.
Ma arvan,et kui ise võtta suvaline peeglijupp ja hakata klaasilõikuriga jändama siis ei tule sellest midagi välja,aga kui EV pole sellist firmat kes sellise imeliku asjaga tegeleb siis tulebki ilmselt ise asi valmis meisterdada.
sain ka lõpuks omale kroomist käepideme otsad peale
lõpuks on öösel ka näha mida ma reaalselt otsin
04.01.2014 otsustasin maha võtta ka originaal aknalaua ja iso jne,neil pole häda midagi aga mingite kõlarite pärast ei hakka neid ümber ka lõikama,lihtsam on mul uus teha.
võtsin mingi suvalise vana kapi tagant papi maha ja puurisin selle vormi ,ma ei viitsi terve õhtuotsa käsisaega lasta 10 min ja asi oligi valmis.
2 min hiljem ja juba oli ta mul autos
nüüd tuleb veel rahakotti tühjendada ja osta mõned meetrid 90% sarnast kuntsnahka ja aknalaua papp ära katta ning lisada veel iso matt/papp ja kruvid tagasi panna.Lisaks panen veel keskele pidurdustule(ed) olenevalt sellest millised leiab....
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan