Moskvich IZ 2715 jagaja asend
Moskvich IZ 2715 jagaja asend
Tervist kuna olen foorumis uus ja noh ei oska eriti pöörduda kuskile mujale ,siis ehk oleks keegi kes võiks näidata jagaja õiget asendit kas pildi vms kujul ,mootori surnud asendis . Võtsin omal kodus jagaja koos hammasrattaga maha ja noh seal 10 miljonit viisi kuidas tagasi panna läheb igas asendis paika ,aga ehk oleks abi sellest kui näha kellegi pildil ümbkaudset asendit. Põhjus miks ma maha võtsin oli oma lollus ,sest autol ei olnud jõudu korralikult ja mõtlesin et puhastan ja uurin asja veidi ,kuid jahh hiljem tuli hoopis teine tore uudis ,sest ei osanud tagasi õiges asendis panna . Olen kuulnud et mingite märkide järgi sätitakse ,aga noh ma ei saa täpselt suht koht nendest ikka kottigi aru . Igaljuhul oleksin ülimalt tänulik kui keegi viitsiks vähe pildi materjalidega abi pakkuda .Tõesti ma 3 kuud olen juba möllanud ja noh kasutegur ikka 0 ja pettumus suur. -.-
Re: Moskvich IZ 2715 jagaja asend
pildist on siin vähe abi.. ja see on suht pohhui mis asendis see jagaja seal peal on, peaasi et õigel ajal säde õigesse kohta jõuaks, aga ma siis üritan siin õppimise kõrvalt vähe seletada...
minu teada jagaja peaks minema umbkaudu peale nii et see särk (mingi ümargune poolring jagajakaanes) oleks diagonaalis üles radika poole...
nii järgmine samm
SÜÜTEL POLE MITTE MINGIT PISTMIST ÜLEMISE SURNUD SEISUGA, VAID SÜÜTEMOMENDIGA
süütemomendi märk on rihmarattal esimene märk, ehk enne ülemist surnud seisu... paned selle paika ja siis sätid süüdet
punkt 3, vaata et sa süüdet 180 kraadi valeks ei pane, ehk siis kontrolli et oleks esimese silindri survetakt, mitte väljalasketakt
kui need paigas, siis hakkad vaatama, säti rootor kuskile küünlajuhtme juurde paika ära ja ja paned selle 1 silindriks(tavaliselt kaane peal kirjas ka järjestus) vaatad mis pidi rootor liigub ja selle järgi paned teised paika, süütejärjestus mossel on 1342 (vist)
siis peaks juba masina tööle saama, ja edasi fine tuuning
minu teada jagaja peaks minema umbkaudu peale nii et see särk (mingi ümargune poolring jagajakaanes) oleks diagonaalis üles radika poole...
nii järgmine samm
SÜÜTEL POLE MITTE MINGIT PISTMIST ÜLEMISE SURNUD SEISUGA, VAID SÜÜTEMOMENDIGA
süütemomendi märk on rihmarattal esimene märk, ehk enne ülemist surnud seisu... paned selle paika ja siis sätid süüdet
punkt 3, vaata et sa süüdet 180 kraadi valeks ei pane, ehk siis kontrolli et oleks esimese silindri survetakt, mitte väljalasketakt
kui need paigas, siis hakkad vaatama, säti rootor kuskile küünlajuhtme juurde paika ära ja ja paned selle 1 silindriks(tavaliselt kaane peal kirjas ka järjestus) vaatad mis pidi rootor liigub ja selle järgi paned teised paika, süütejärjestus mossel on 1342 (vist)
siis peaks juba masina tööle saama, ja edasi fine tuuning
Re: Moskvich IZ 2715 jagaja asend
Või kui tahad asja reaalselt paika saada, võta raamat kõrvale. Digitaalkujul on ka täitsa olemas. Seal ilusti kõik kirjas, kuidas asi paika panna. Alates jagaja jala paika panemisest kuni süütemomendi sättimiseni.
Re: Moskvich IZ 2715 jagaja asend
hmm noh ,peale selliseid juhiseid suudsin sättida auto süüte varajaseks kogematta ,aga ei leidsin juba teise probla või ma ei teagi . Ühesõnaga kui siduri alla vajutasin siis starteril langes jõudlus ,huvitav miks ? ja noh kusjuures pean mainima et kui masin sõitis siis veel käiku vahetades kadusid pöörded ,aga jah siduri vajutamisel hakkas igaljuhul täna masin paugutama ja ma arvan et süüde siiski vale ,kuid ilma vajutamatta ma ei saa ausõna seda süüdet paika
Re: Moskvich IZ 2715 jagaja asend
kui sidurit vajutades mootori pöörded kukkuvad siis viitab see sellele et väntvõlli pikisaaled ehk "poolkuud" on kulunud. Need asuvad keskmise raamsaale kõrval kummagil pool.
Kuhu mootor sul paugud virutab? kas karpasse või summutisse? Kui mõlemasse korraga, siis vaheta jagaja kaan ära, seal mõrad sees suure tõenäosusega mis annavad sädet ka sinna kuhu poleks vaja.
Kuhu mootor sul paugud virutab? kas karpasse või summutisse? Kui mõlemasse korraga, siis vaheta jagaja kaan ära, seal mõrad sees suure tõenäosusega mis annavad sädet ka sinna kuhu poleks vaja.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvich IZ 2715 jagaja asend
Kui survelaagriks on grafiitketas ja see on omadega õhtal siis samuti pöörded langevad kui sidurit vajutada.Ma vaataks esmalt seda,kui see ok. siis vaataks väntvõlli pikilõtku saalesid.Muidu edu!
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: Moskvich IZ 2715 jagaja asend
noh paugutab ikka karpast ,aga selge tänud ,tegelen sellega eks annan teada kui leian vea
Re: Moskvich IZ 2715 jagaja asend
kindel et süüde ikka survetakti sai?
Re: Moskvich IZ 2715 jagaja asend
Esimene silinder ülemisse surnud seisu, ees rihmarattal on vist esimene märk. Jagaja umbes nii paika, et oleks reguleerimis maad esimese silindri klemmi ja rootori suhtes. Seejärel keera jagaja jalg kinni ja jäta alles võimalus jagajat keerata. Süüde sisse ja esimese silindri küünlajuhe metalli lähedale, keerad jagajat niikaua kuni tekib säde ja jäta täpselt sinna. Sellise paika panemisega läheb ta kindlalt enamvähem käima, pärast sooja mootoriga reguleeri nii kuidas paremini kõrvajärgi käib.
Re: Moskvich IZ 2715 jagaja asend
pöörlemissuunas rihmarattal esimene märk on süütemomendi märk, järgmine märk on ÜSS... süütemoment on enne kui kolb jõuab ülemisse surnud seisu... ja seal rõhutan veel, et kontrollige mis taktiga on tegu... rihmarattal märgid käivad 2 korda 1 tsükli jooksul märgis.. 1 kord survetakti lõpus, teine kord väljalaske takti lõpus.. otsige üles survetakt... ehk kas pange põial küünlaauku ja tundke kui surve tekib, või võtke klapikambri kaas maha ja vaadake klappide asendit... ja kui surakat ei taha saada võid ka panna lambiga süüte paika.
ehk... survetakt- märk esimeses märgis- jagaja rootor esimesse silindrisse- juhtmed olid vist vastupäeva 1342-impulsi klemmi külge- keerad vastu päeva kuni tuli põlema hakkab (või päripäeva kuni ära kustub, targemad võiks täpsustada) ja jagaja kinni... pole mingi ime teema ju
ehk... survetakt- märk esimeses märgis- jagaja rootor esimesse silindrisse- juhtmed olid vist vastupäeva 1342-impulsi klemmi külge- keerad vastu päeva kuni tuli põlema hakkab (või päripäeva kuni ära kustub, targemad võiks täpsustada) ja jagaja kinni... pole mingi ime teema ju