AZLK 2140 1984 SanderV
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
ostan siis veel ka:
korralikumat plokikaant
korralikumat plokikaant
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
eile sai siis niipalju et mossel mootor vahetatud ja kap rem väheke kaasa aidatud 331 mootor läks peale
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
vb natuke loll kõsimus aga mis ühikutes õlirõhu näidik on ?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Maakeeli atsides,ametlikult kilogrammides ruutsendimeetri kohta.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
ehk siis barides ? ja mossel siis sõidu ajal ei tohi õlirõhk alla 2 bari olla?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
1ATM ehk 101kPa.Tegelikkuses mosse originaal näiturit ei tasu usaldada,see näitab ainult seda,kui seier liigub,et mingi rõhk on olemas.Tegelikku rõhku mõõda mehhaanilise manomeetriga,sõidu ajal töösooja mootoriga alla kahe ATM-i ei tohiks see olla küll.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Reduktsiooniklapp peab piirama rõhku 4-4,5 ATM-ni, mittekorras klapi puhul võib külma ja korras mootori puhul ka julgelt üle kümne minna.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
No üle 4 ei tohiks minna igal juhul, siis võiks hakata see õli meeldivatest ja mittemeeldivatest kohtadest mootori välispinnal end näitama ja vahule minnaSanderV kirjutas:ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
Viimati muutis partnermosse, 09 Veebr 2014 03:01, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
No minul läks tublide külmakraadide korral peale käivitust armatuuris originaalkella seier täitsa põhja Erilist õli (lisa-)leket küll kusagil ei täheldanud, järelikult valetas raippartnermosse kirjutas:No üle 4 ei tohiks minna igal juhul, siis võiks hakata see õli meeldivatest ja mittemeeldivatest kohtadest mootori välispinnal end näitamaSanderV kirjutas:ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429