AZLK 2140 1984 SanderV
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
mul hetkel probleem rohkem selles et näidiku järgi ei taha midagi saada eriti külmast peast tõmbab korra 2 ära siis kui soe on seal 0-0.5
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Töösoojal mootoril võiks näidata tühikäigul ligi 1- 1,5 ja sõites koormusega 2 ja veidi peale, aga tühikäigul 0 ja pool peale on veits jama kuna surve puudub ja õlitus suht nulli lähedane.SanderV kirjutas:mul hetkel probleem rohkem selles et näidiku järgi ei taha midagi saada eriti külmast peast tõmbab korra 2 ära siis kui soe on seal 0-0.5
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Esmalt kontrolli ikka korraliku manomeetriga üle,enne kui midagi lammutama või tegema hakkad.Need originaalandurid on üsna primitiivsed ja näitavad tihti suvalisi numbreid.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Mul viskab ka külmast 2 peale korraks ja siis langeb nulli. Sõites on kuskil seal 0,5 vahel parematel päevadel. Aga noh, 10 000 maha vuristanud sedasi ja pole laiali vajunud. Niiet ei tea.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
kas keegi oskab öelda mis valemiga seda bensupumba ja kaane vahelist ühendust lekkevabaks saaks? krt pump sirge korralikud tihendid vahel ikka vaikselt lekib, kas selline võimalus olemas et pump ise lekib kuskilt hoova vahelt vms? või peaks mingit hermeetiku tuuningut tegema sinna?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Ei saa täpselt aru,kas küsimus on pumba peal olevas kaanes või pumba ja plokikaane vahel olevas tihendis.Tavahermeetikud bensiinile väga vastu ei pea.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
küsimus oli plokikaane vahelise tihendi kohta...
nii õlikohta niipalju et võtsin vana mootori pealt anduri mis näitas 2-3 bari tühikäik/sõites, panime peale, ikka sama 0-1.5 bari keerasin reduktsiooniklappi peale, pmts keerasin põhja, ei tea kas tohib, targemad võiks rääkida, siis sai näidiku järgi surve kuskil 1-2 tühikäigul, 2-3, 2500 pöörde peal
nii õlikohta niipalju et võtsin vana mootori pealt anduri mis näitas 2-3 bari tühikäik/sõites, panime peale, ikka sama 0-1.5 bari keerasin reduktsiooniklappi peale, pmts keerasin põhja, ei tea kas tohib, targemad võiks rääkida, siis sai näidiku järgi surve kuskil 1-2 tühikäigul, 2-3, 2500 pöörde peal
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Kui plokikaane juurest bensiini läbi tuleb,siis on probleem pumba membraanis ja sealt läheb enamus bensiini otse karterisse õli sisse,siin on ka õlisurve küsimuse vastus-õli on vedeldunud ja surve ei püsi siis enam normaalne.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
eiei, probleem on sellest et mootoriõli ajab välja sealt
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Kuna jutt oli bensupumbast,siis eeldasin,et bensiin lekib,õli leke viitab liig suurele survele karteri gaasides,seda võib küll hermeetikuga tihendada,aga kindlasti vaata üle ka karterituulutus.SanderV kirjutas:eiei, probleem on sellest et mootoriõli ajab välja sealt