Tere
mure siis selline, et ülevaatusel selgus, et pidurid pole vastavad lubatule, seega küsimus suurele ringile oleks mida järgnevaks ette võtta ning kas annab üldse ise midagi ära teha.
1.sõidupidur vasak 2,09 kN; parem 0,40 kN. erinevus 81%
2.sõidupidur vasak 0,89 kN; parem 1,90 kN. erinevus 53%
seega OV alla läks vasak tagumine ja parem esimene pidur. sõidupiduri pidurdustõhusus on väiksem lubatust.
Kõik vastused oodatud!
412 pidurid ülevaatusel
Re: 412 pidurid ülevaatusel
Alusta ehk selles,et kas pidurid korralikult õhutatud.Kas pidurisupportites kolvid liiguvad ja ei ole kinni jäänud.Minul tekkis mingi aeg jama kui vanad nõukaaegsed esimesed pidurivoolikud olid sõnaotseses mõttes umbes vanadusest vms.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 412 pidurid ülevaatusel
Kunagi ammu üritasin teemat arendada ja aidata ka teisi Mosse pidurite teemal...aga sain kõvasti nahutada......... Plaan oli teemat edasi arendada aga isu läks üle........ Ehk on abiks.
T.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32912
T.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32912
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: 412 pidurid ülevaatusel
Nii suured erinevused peaks pidurdamisel juba tunda olema rooli kiskumise järgi.ketsbuue kirjutas:Tere
mure siis selline, et ülevaatusel selgus, et pidurid pole vastavad lubatule, seega küsimus suurele ringile oleks mida järgnevaks ette võtta ning kas annab üldse ise midagi ära teha.
1.sõidupidur vasak 2,09 kN; parem 0,40 kN. erinevus 81%
2.sõidupidur vasak 0,89 kN; parem 1,90 kN. erinevus 53%
seega OV alla läks vasak tagumine ja parem esimene pidur. sõidupiduri pidurdustõhusus on väiksem lubatust.
Kõik vastused oodatud!
Piduri voolikuid peaks paar korda aastas ikka kontrollima. Kunagi pidi neid iga paari aasta tagant vahetama, täna vaatad, et pragusid poleks.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: 412 pidurid ülevaatusel
Voolikud on ka läbi, vähemalt üks neist. ma kahjuks peale Tartu vene-auto-poe ei oska kuhugi pöörduda. . .
Re: 412 pidurid ülevaatusel
Tartus jah Jaama tn. kauplus normaalne.Teguri tn.Ülo ärist soovitan eemale hoida.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: 412 pidurid ülevaatusel
Pole sel ülo ärail ka midagi häda. Vahel on hinnad tõesti krõbedad, kuid samas võib sealt leida asju mida mujalt ei leia. Teinekord on hinnad täiesti okeid. Ülo muidugi tihti ei tea, mis tal olemas on.
Muidu teemasse ka küsimus. Nimelt pidurdamisel töötab üks hetk üks pool, teine kord teine, vahel harva isegi mõlemad. Kunagi ei tea.
Trumlid on seest puhtad, voolikud korras, kolvid liiguvad. Autol siis ees trummel pidurid ja uuetüübi vaakumvõimendi koos peapumbaga.
Muidu teemasse ka küsimus. Nimelt pidurdamisel töötab üks hetk üks pool, teine kord teine, vahel harva isegi mõlemad. Kunagi ei tea.
Trumlid on seest puhtad, voolikud korras, kolvid liiguvad. Autol siis ees trummel pidurid ja uuetüübi vaakumvõimendi koos peapumbaga.
Re: 412 pidurid ülevaatusel
Sarnased kogemused, et kuna vene autodega kiiret sõitu ja intensiivset pidurdamist väga ei tee ning lisaks talv otsa seismist ka, siis iga aasta tarvis kevadeti ülevaatuseks "pidurid lahti" sõita. Veidi intensiivsemat pidurdamist kui tavaliselt + mõned korrad nt. 90->0 km/h nii et pidurid korralikult kuumaks lähevad. Sapakal tõestatud, et nõnda toimides piduritesti tulemused paranesid märkimisväärselt. Mina alustaksin sellest kui auto on kaua seisnud. Kui auto igapäevqases kasutuses siis tutvuksin ennekõike piduriklotside seisukorraga. Uued klotsid alla pannes pole ka mõtet otse TÜV minna, vaid teha enne sissesõit.