Masinat on võimalik näha igal ajal. Miks mitte suvise Suursõidu raames!? Siiski sõitvana ja komplektsena näeb teda alles järgmisel suvel, sest "mitte miski ei kee tagumikus". Iga vidin võtab aega.
Selline moto siis sai peale, alles nüüd. Foto pärineb MK Foto-lt.
On mul olnud õnne näha ka 1990.a uut ja kasutamata UFA tehase 412 mootorit. Kodanik BergIE omast erines see vaid paari ,mitte olulise detaili poolest. Üldjoontes üsna 1:1 sellega,mis 1990.a toodeti.
Aluline rihmaseib võib olla nii must, kui hõbedane. Ülemist olen kohanud nii musta,hõbedast,kui halli.
Alati ei märgitud kas rohelist või punast täppi alumisele rihmaseibile, see vist olenes komplekteerija tädi tujust
Kujutan ette, et need jupid mis ma sinna toppisin, on pärit 80`+. Laos riiulil olid. Aga millist värvi nad siis olid ikkagi 90 ? Tegelikult ma neid värvima ei hakka. Midagi võib jääda ka ajastu hooleks
BergIE kirjutas:Aga siiski, mis värvi nad kellegil on (olid)? Aastaks siis 90, IZ jne. Huvitab lihtsalt.
Enda IŽ-il 89a. väljalase on musta värvi tehasest , 2140- 87a. oma oli sama värvi mis mootorgi-hõbedane
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Vaatasin kah üle, et mis värvi siis mu 90 aasta IZ kombi pealt võetud mootoril on. HALL, kuigi on kulunud siis on aru saada et halliks värvitud. Ja mingi 19xx aasta azlk 2140 pealt pärit mootoril on see umbes samasugune hallikas või siis võib ka öelda et savisinaka varjundiga hall.