Küsimus on ebamäärane ja mitmeti tõlgendatav, täpsusta,mida sa klappide sättimise all silmas pidasid.Kui väntvõlli ja nukkvõlli asendit(keti paika seadmist),siis seda saab teha peale kaane paigaldamist.KarlFre kirjutas:kui kaas juppeks võtta kas siis annab kuidagi klapid paika sättida ? sest vana plokikaas juba maas ja enam väha kolve ringi ei aja vist
plokikaas
Re: plokikaas
Re: plokikaas
Minu jaoks ka arusaamatu...oli ilus "reedeõhtu". Ma lihtsalt kohe ei saa........Tule taevas appi!
Kaunitar 2015.
Re: plokikaas
Tundub,et tegu on mosse ja tehnika valdkonnas algajaga,sellest ka sellised küsimused.Aga loodame,et mosse iseloom teda liiga ruttu ära ei tüüta,oleme ise ka ju kunagi algajad olnud.Teemaalgatajale edu ja kannatust mosse karakteri avastamisel ja kui küsimused ikka vähegi arusaadavd,küll leiame neile ka vastuseid.
Re: plokikaas
selles mu probleem ongi sest pole mootorite osas osav aga kuna vanaisa punane 2140 mitu aastat tänu plokikaanes olevale mõrale seisis tekkis tahtmine et see välja vahetada ja auto korda teha et saaks ka ülevaatuse tehtud jne plokikaane sain maha võetud uue asemele ostetud uue tihendi ka ja hakkasin tagasi panema ja siis hakkasin vaatama et kohe kaant sinna peale ei saa kuna nii palju ma ikka oskasin et klapid ja kolvid päris kokku ei tohi käia seega selline küsimus kuna ei oska enam midagi edasi teha
Re: plokikaas
no seisnud ta kuivas garaazis aga muidu asukoht on Sangastes Valgamaal
Re: plokikaas
Enne plokikaane paigaldust on muidugi ka võimalik võllid märki panna,aga väntvõlli pööramisel tuleb jälgida,et hülsid koos kolviga liikuma ei hakka,vastasel korral rikneb hülsi ja ploki vaheline tihend ning jahutusvedelik ja õli saavad pärast kokku.Kõige kindlam on enne väntvõlli liigutamist hülsid fikseerida kahe plokikaaanemutri, seibi ja torujupi abil,sellest on siin foorumis pilte ka,aga ma praegu ei leidnud neid,olid vist foorumlase Stern100 auto teemas,ehk keegi oskab täpse lehekülje juhatada või ehk leiad ka ise.
Re: plokikaas
Seenior kirjutas:Enne plokikaane paigaldust on muidugi ka võimalik võllid märki panna,aga väntvõlli pööramisel tuleb jälgida,et hülsid koos kolviga liikuma ei hakka,vastasel korral rikneb hülsi ja ploki vaheline tihend ning jahutusvedelik ja õli saavad pärast kokku.Kõige kindlam on enne väntvõlli liigutamist hülsid fikseerida kahe plokikaaanemutri, seibi ja torujupi abil,sellest on siin foorumis pilte ka,aga ma praegu ei leidnud neid,olid vist foorumlase Stern100 auto teemas,ehk keegi oskab täpse lehekülje juhatada või ehk leiad ka ise.
keri Sterni teemas paar lehte tagasi,talvisesse aega kui rohelise mootorit tegi.seal ilusasti pildid olemas.
Re: plokikaas
siit võib vaatama hakata. Paar lk edasi veel mõni pilt lingina.
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... start=1560
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... start=1560
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: plokikaas
Tavaliselt tehakse asi endale ennem selgeks, kui asja kallale asutakse. Ja tegelikult pole mingit vahet on seal rihm, kett, hammasrattad. Kuidas Sa käike vahetad? Umbes, või mingi loogika alusel? Kõik saab paika loogika abil. Mõtle natuke ja saad aru, et polnudki probleemi!
Kaunitar 2015.