BergIE kirjutas:Tavaliselt tehakse asi endale ennem selgeks, kui asja kallale asutakse. Ja tegelikult pole mingit vahet on seal rihm, kett, hammasrattad. Kuidas Sa käike vahetad? Umbes, või mingi loogika alusel? Kõik saab paika loogika abil. Mõtle natuke ja saad aru, et polnudki probleemi!
Tegu on algajaga kes pole mosse või mootoritega eriti kokku puutunud siis palun mõistvat suhtumist ja aidata kaasmaalast võimalikult mõistvalt.Meil kõigil on see tee läbikäidud kel rohkem kel vähem ja foorum kui selline ongi ju ainulahendus tänapäeval kus ammendada teadmisi.Sry,aga sellised ennetavad ja parastamised,et sa ei tea asjast midagi need märkused on absurdsed.Huviline kysib nii kuis oskab ja kõik,aitame teadmistega mitte mölaga
eriti veel, kui tänapäeva noortel on elementaarsete teadmistega nii nagu on, krt sõidan linnas ringi ja mingi tattnok karjub "näe siksivend" jop tvaju mat ma ütlen...
SanderV kirjutas:eriti veel, kui tänapäeva noortel on elementaarsete teadmistega nii nagu on, krt sõidan linnas ringi ja mingi tattnok karjub "näe siksivend" jop tvaju mat ma ütlen...
Hea kild ! Sain korralikult naerda
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Vastan siis nii: Esimene kolb panna ÜSS. Nukkvõlli ketiratas koos ketiga panna kokku märkidega ketirattal ja kaanel. Kui käima ei lähe, tõsta jagaja kaanel juhtmed 180 kraadi. Ja vahet pole kas päripäeva, või vastupäeva. Ja tegelikult on nii, et isegi vanamutt, kes teeääres kitsedele heina niidab, võib tegelikkuses olla Mosse omanik ja seda adekvaatselt remontida oskav. Vanusega küll silmanägemine ja mälu halvenevad, kuid tol Mutil on kodus eestikeelne raamat, nt. sõiduauto Moškvits. Internetist ei tea Tema midagi. Kirjutasin puht seepärast, et tegelikus elus on asjad suutlikkusel ja tahtel just nii...