Isegi mu 2140 kiputakse jõllitama. Eriti vastikud on ülekäigukohad, kus mõni jääb praktiliselt auto nina ees seisma ning edasi ei liigu. Aga samas on ju hea tunne, et Sinu Mosse maksab rohkem kui mõne mehe AudiTiitS kirjutas:vahest ikka jõllitatakse küll. Kui tavaliselt kellegile silma jääb siis esimese asjana tõuseb vaatajal suu kõrvuni. Kui tal ka keegi kaaslane kõrval on siis tonksab teda küünarnukiga ja näitab näpuga mosse poole . Mõni päev tagasi parklasse sõites nägi üks väike poiss autot ning karjus kõva häälega: "EMME ISSI VAADAKE".
MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
...njah idee poolest võibolla enam-vähem ok, aga teostus sai veits kehva
Aga midagi olen vahepeal jälle nokitsenud. Panen pildid enne ja siis jutt järgi:
Nagu näha on küljekarpide juurde mingisugused astmelauakesed tekkinud. kellele meeldib, kellele mitte, minu arust täitsa sobivad, kroomitud ja puha ju . Teiseks sain täna kätte esiratastelt puuduvad rummukapslid, mis said ka kohe külge pandud. Nende eest tänud kasutajale risto626 (PS. tegin ülekande ka ära). Lõpuks otsustasin ka tagavararatta õiget pidi keerata ja sinna peale istutasin 407 ilukilbi. Jälle kroomi juures veidi .
Aga midagi olen vahepeal jälle nokitsenud. Panen pildid enne ja siis jutt järgi:
Nagu näha on küljekarpide juurde mingisugused astmelauakesed tekkinud. kellele meeldib, kellele mitte, minu arust täitsa sobivad, kroomitud ja puha ju . Teiseks sain täna kätte esiratastelt puuduvad rummukapslid, mis said ka kohe külge pandud. Nende eest tänud kasutajale risto626 (PS. tegin ülekande ka ära). Lõpuks otsustasin ka tagavararatta õiget pidi keerata ja sinna peale istutasin 407 ilukilbi. Jälle kroomi juures veidi .
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kas natuke kõhe ei ole nende ürgvanade rehvidega sõita? Igapäevaseks sõitmiseks võiksid siiski ju väheke tänapäevasemad rehvid olla, mis on korralikult tasakaalus ning ei mõju laastavalt rooliotsadele.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Need veneaegsed rehvid pidid juttude järgi õhukummi sööma. Vanaisal mul on mingised saksa rehvid all. Nendega pidi päris ok olema
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
aga miks nendega kõhe peaks olema, vene ajal sõideti ju koguaeg sellistega. Kui juba selliste rehvidega kõhe sõita oleks siis ei julgeks ma arvatavasti ka sinna autosse, millel puudub igasugune turvavarustus (turvavööd, peatoed jms.) sisse istuda.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kõhe või mitte, see oleneb rooli taga asujast. Meil 408 puuduvad ka turvavööd ja vanaisa on meil selline viimase momendi mees, et kui ikka hooga tuleb, ja pidama vaja saada, siis lastakse see pidurdusmaa ikka minimaalseks. Mul päris mitu korda selline tunne, olles ise kõrvalistuja, et tahaks oma tooli eest pidurit vajutada. Taga istudes on eriti ekstreemne, sest kuskil 70 peal mosse ujub natuke tee peal, ja kogu aeg on selline tunne et nüüd tuleb kraav.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Panin just tähele, et see mokits on päris kõrge. Võiks õelda, e kõrgem kui audi allroad.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Päris kõrge on ta küll jah. Auto alla kannatab vabalt ronida ilma tõstmata . Originaal 401 on ka vist päris kõrge kliirensiga tegelikult juba tehasest. Aga eks ta näeks kõvasti ilusam välja, kui ta ikka madalam ja koopad täidetud oleksid, aga ma ei viitsi sellega tegeleda hetkel.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Muide vene tehnika kohta õeldakse veel seda ka, et seni kuni töötab ära noki! Muidu on võimalus asi lihtsalt veel sügavamale urru auku keerata. Kuni rattad all püsivad ja Tallinna teedel sõites auto vedrustus hambaid lõualuu küljest lahti ei logista, siis pole vast mõtet näppida ka.TiitS kirjutas:Päris kõrge on ta küll jah. Auto alla kannatab vabalt ronida ilma tõstmata . Originaal 401 on ka vist päris kõrge kliirensiga tegelikult juba tehasest. Aga eks ta näeks kõvasti ilusam välja, kui ta ikka madalam ja koopad täidetud oleksid, aga ma ei viitsi sellega tegeleda hetkel.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80