Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
megahabe
Postitusi: 6 Liitunud: 09 Juun 2014 21:18
Telefon: 55903622
Asukoht: Tapa
Postitus
Postitas megahabe » 09 Juun 2014 21:39
Mosset omal ei ole ,aga sõbral Amuur 412 mootoriga 2,0.
Veepeal tuli klõbin vaikselt ei hakkanud järsku.
Klõbin tuleb ja läheb käib nagu intervaliga.
Äkki kellegil olnud säärane kogemus ja annaks nõu?
Minu õigekiri ei kuulu komenteerimisele!
stern100
Postitusi: 3345 Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Postitus
Postitas stern100 » 09 Juun 2014 21:44
2.0 puhul üldiselt esimene asi ikka kepsusaaled... Või kui intervalliga, siis võib kett ka olla. Ja kuidas õlisurvega?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
megahabe
Postitusi: 6 Liitunud: 09 Juun 2014 21:18
Telefon: 55903622
Asukoht: Tapa
Postitus
Postitas megahabe » 09 Juun 2014 22:52
Kas mootoril kuskil ka numbrid mis viitavad millega tegu?
Kett kontrolitud ja pingutatud, ei muutunud
Minu õigekiri ei kuulu komenteerimisele!
stern100
Postitusi: 3345 Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Postitus
Postitas stern100 » 09 Juun 2014 22:59
megahabe kirjutas: Kas mootoril kuskil ka numbrid mis viitavad millega tegu?
Kett kontrolitud ja pingutatud, ei muutunud
Mismõttes numbrid
Õlisurve näidikut vaata. Ja keti pingutamine ei pruugigi aidata. Seal võib olla kett lihtsalt nii veninu et enam pingutada ei saa, tald võib kulunud olla ja läbi võivad olla ka nuka-vända või pingutusrattad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
megahabe
Postitusi: 6 Liitunud: 09 Juun 2014 21:18
Telefon: 55903622
Asukoht: Tapa
Postitus
Postitas megahabe » 10 Juun 2014 00:10
Õli surve ok kella järgi.
Numbreid küsisin sest 1,5 ja 2,0 tunduvad väljast olema üks(võhik
)
keti saime pingule muidu aga nu nüüd ei tea ilmselt mootor maha vaja võtta
Minu õigekiri ei kuulu komenteerimisele!
stern100
Postitusi: 3345 Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Postitus
Postitas stern100 » 10 Juun 2014 07:30
Väljast ei tee 1.5 ja 2.0 vahet tõesti. Miks muidu arvate siis et 2.0?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
megahabe
Postitusi: 6 Liitunud: 09 Juun 2014 21:18
Telefon: 55903622
Asukoht: Tapa
Postitus
Postitas megahabe » 10 Juun 2014 21:26
stern100 kirjutas: Väljast ei tee 1.5 ja 2.0 vahet tõesti. Miks muidu arvate siis et 2.0?
Millise on 44kw ilma ülekandeta.
Minu õigekiri ei kuulu komenteerimisele!
stern100
Postitusi: 3345 Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Postitus
Postitas stern100 » 10 Juun 2014 21:29
megahabe kirjutas: stern100 kirjutas: Väljast ei tee 1.5 ja 2.0 vahet tõesti. Miks muidu arvate siis et 2.0?
Millise on 44kw ilma ülekandeta.
Palun selgitada
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
megahabe
Postitusi: 6 Liitunud: 09 Juun 2014 21:18
Telefon: 55903622
Asukoht: Tapa
Postitus
Postitas megahabe » 10 Juun 2014 23:04
Paadil see otse vändast ei mingit ülekannet.
Minu õigekiri ei kuulu komenteerimisele!
megahabe
Postitusi: 6 Liitunud: 09 Juun 2014 21:18
Telefon: 55903622
Asukoht: Tapa
Postitus
Postitas megahabe » 11 Juun 2014 16:40
Kas mootori plokil on kuskil mingeid numbreid ,mille järgi saaks teada millega tegu?
Minu õigekiri ei kuulu komenteerimisele!