Martpoiss kirjutas:tanello2 kirjutas: Juhtmeteks kasutasin kiud netikaablitest
Whaaat

Mitu ruutu need kiud on? Kõlaritele pannakse tavaliselt vähemalt 0,75 ruutu, mul said äkki 2,5 ruutu juhtmed. Mis maki taga nad nängivad sul? Ette jätadki ainult originaalkohta kõlari?
netikaabli kasuks läksin sellepärast,et nende voolutakistus on minimaalne,ning ühe kiu läbimõõt on nii väike,et seda on kohe lust mööda autot vedada (8 meetrisest juhtmest saab 64 meetrit juhet)+ muidugi ka see,et mul on netikaablit nagu elaks kaablimehe kodus

raadioks on Jaapanis toodetud Nsvl kasettraadio fm/am Nova™ 1990-91 aa mossedele .Hetkel on minu helisüsteem "rahuldav",heli kostub igast küljest nii ,et ei saa arugi, et ees oleks ainult keskkõlar, kuid mõttes oli kopeerida 1991 nähtud 412,kus olid ka mingisugused plastikust kandilised väikesed kõlarid kinnitatud ka jalgade juurde seinapolstri külge, kuid kuna mina hoian selle auto 99% originaalsena,ehk ühtegi auku ega midagi jäädavalt ei muuda,kõik mida muudan,tuleb muuta uute osade arvelt,ning originaalid tõsta riiulisse,et vajadusel saaks auto taastada tehase seadesse,siis hetkel seda asja rohkem edasi ei arenda,minu kõrvale piisab ka sellest parandusest.
2 väikest arengut ka jälle toimunud, paar päeva tagasi käisime öösel kell 23 kuni 03 ajavahemikus Viljandimaal (üks ots 125km)
plastikust tiibade järgi.Märkimisväärselt ilusad on teised.
vahetasin välja ka kõik trummlite kinnituse originaalpoldid,mida oli raske avada,sest rist on nii suur,et normaalse ristpeaga polnud seal mitte essugi teha,isegi suurema miinusega oli ühe mutika avamine selline põrgu piin,et panin roostelahust ja alles järgmine päev sain lahti teise.(originaalid rändasid arhiivi) Nüüd on kasutusel kuuskant poldid, neid saab iga ilma ja asendiga avada,
kein problem !
