BergIE kirjutas:Ootan ka Partnermosse vastuse ära ja loodan, et eelnev jutt aitab Teda pikaajaliste katsetuste ja tootmistulemuste najal kindlaks teha nöökiva asjanduse. Homme võrdlen ka natuke el. skeeme. Kokkupanekul taastasin lahtivõtu aegse oleku.
Karburaatori küljes olev lüliti tuleb reguleerida nii, et gaasipedaali vajutamise hetkel ehk alumise segusiibri avanemise hetkel käiks "klõpsatus" lülitis, st. hakkab drossel süsteem ehk kiirenduspump oma tööd tegema.
Kui pedaal lahti lasta, peab lüliti klõpsatuse tegema ja rakenduma tühikäigusüsteem.
Kui karburaator sahiseb tühikäigul, st, et töötab laitmatult (sahin PEAB OLEMA! kui sahinat pole, tuleb viga otsima hakata)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
BergIE kirjutas:Sahin on, aga lüliti rakendumisel(katkestab ahela) kaob sahin ja mootor seiskub. Justkui vale lüliti oleks.
Viga võib olla 3-s kohas, lüliti ise karburaatori küljes, juhtklapp tulemüüri ääres(silindrilise kujuga, millel torude ühendamiseks tilad all) no ja siis see kurikuulus juhtplokk (must karbike)ise.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Uurisin täna skeeme autol ja paberil! Kuidas see asi saab üldse töötada nii nagu kirjeldatud? Nii, pluss vool tuleb süütepooli batareja klemmile, sealt aju nr2 klemmile, nr2lt mikrolülitile, läbi lüliti magnetklapile ja klapi teine klemm on massis. Vabastades gaasi, sulgub lüliti, rakendub vaakumklapp ja tühikäik alustab tööd. Sama juhtub ka käiguga pidurdades! Eemaldades aju töötab kõik edasi! Milleks see aju? Käiguga pidurdades on tühikäik lüliti poolt aktiveeritud!
aju ongi selleks et ta sul käiguga pidurdades ei oleks aktiveeritud, selle "aju" point peaks olema see et kui sa kõrgel pöördel lased gaasi maha, siis kuni mingi teatud pöördeni pole sult tühikäiku ka, et pmts ilma seguta pidurdab, kuni pöörded langevad teatud pööreteni. Siis alles aktiveerub uuesti tühikäik ja masin jääb tühikäigul töötama
vaatasin ühte skeemi, seal on küll jah väga huvitavalt ühendatud... samas ei tea mis ehitusega see aju ja mikrolüliti on... praegu tundub küll jah et ilma ajuta peaks ka aktiveeruma, aga eks targemad seletavad
Segadust tekitab skeemil lüliti asend? Lahtine. Seega algasendis, ehk tühikäik. Tühikäigu hoidmideks peab sekkuma seljuhul aju. Tõstame pöördeid, kontaktid klõpsavad kokku ja kogu suuremate pöörete alal on tühikäik aktiveeritud? Arvestades rõhkusi-vaakumeid mõlemal pool julla membraani - kas kistakse kõrgetel pööretel tühikäigu ava suletuks? Ja kui ta sulguks oleks rõhkude vahe selline, et ta jälle avataks. Membraani välis poolel olev vaakum on avatud kogu aeg!? Sisemise poole vaakum sõltub ju sellest, kas tühikäigu ava on suletud, või avatud.
See nn aju üks ots läheb ju süütepooli, kus saab infot, millal tühikaik aktiveerida? Pole kursis selle asjaga, aga manksi levitatud pdf failis oli sellest pikalt juttu.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.