no mina rääkisin ühe mehega kes eluaeg mootorite tegemisega leiba teeninud, sealt tuli vastus et mosse mootorit ei pea tglt niimoodi sisse sõitma nagu ette nähtud... suurema osa mängib mootori sisse pandud juppide kvaliteetmoskiito kirjutas:ja mõned ei peedista masinaid nagu "mõned mehed siin ..." (ei pea sterni silmas )
4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Mul on elus õnne olnud suhelda vormel Estonia-25 konstruktoriga, kes omakorda tegeles omal ajal diplomi tööga ja selleks oli mosse mootorite forsseerimine, siis tema ütles kuldsed sõnad. Mootori forsseerimine ei tähenda ainult mootori jõudluse parandamist, vaid ka korraliku sissetöötamist. Seda tuleb võtta elu osana ja arengu etapina. Inimene ka ei sünni kohe inseneriks, vaid ikka arenedes.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Vaatan et siin juba vahepeal kõva arutelu käinud Räägin siis veel üle. Jah, sissesõitu sai antud mootor täpselt 100km, mis on juba enam kui küll. Nimelt teada värk, et kähkusõidu mootoritel tehakse "lõtkud" suuremad, kui niisama sõitmiseks mõeldud mootoritel..Ei näe mitte mingit mõtet teha sissesõitu 2000km, eriti veel 4.55 ülekande ja 20l/100km kallite bensiinidega Kui tähelepanelikult vaadata minu pandud saalede pilti, siis näete et 100km sissesõitu + 50 katsekilomeetrit + siis ülesõidud ei tee saaledele mitte midagi(vasakpoolne ehk siis 4. silinder). Sees on hirmkallis 10w60 Castrol Edge täissünt õli, mida ma juba selle 500km jooksul 3x vahetasin, ehk sissesõiduks, üheks võistluseks ja teiseks võistluseks. Küll mainiti mulle, et õlisurve peaks mul tunduvalt madalam olema. Ladaklubist Olaaf, kes ka minu mootorit aitas teha, ütles et nii kõrge õlisurve pole suure pöörde mootoril hea. Nimelt soojast peast tühikäigul 2,5 ja pööret andes jookseb 5 julgelt välja. See, et esimese silindri saaled otsa said, see on mingi viga lihtsalt. Oligi kas s*tatükk, praaksaaled või vänt kehvasti lihvitud. Eks panen uuesti kokku ja kohe näha ju. Sissesõitu saab ka uute saaledega julge 20-30km! Noh, oleks siis mosu tehnika selline mis kestaks, võiks ju vuristada ja töristada mootorit sisse sõita, aga kogemused näitavad, et mosse lihtsalt ei pea valule vastu ( eriti kui mootori ressurss on üsna väikene). Saad mootori kestma, siis vaheta käiguosas kogu aeg midagi välja ja vastupidi. Vene jupid on juba olemuselt sellised, et peab õnnelik olema, kui asi üldse sõidab. Hetkel tõesti veel viitsimist ja tahtmist on ise oma näppudega kõik ära teha, kokku panna ja lakse saada.
Aga ühesõnaga, kui kokku laon ja uuesti sõidan, küll muljetan Hetkel oma taktikas midagi muutma ei hakka ja suurt sissesõitu ei kavatsegi teha( eriti veel nüüd kui vänt on juba natuke tööd saanud ja lähevad lihtsalt uued saaled )
Aga ühesõnaga, kui kokku laon ja uuesti sõidan, küll muljetan Hetkel oma taktikas midagi muutma ei hakka ja suurt sissesõitu ei kavatsegi teha( eriti veel nüüd kui vänt on juba natuke tööd saanud ja lähevad lihtsalt uued saaled )
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Kui siin juba muljetavad siis ma ka võtaks natuke sõna,mootor mootoriks.Aga mosse on auto ,mis on mõeldud kiirusel 80km/h kulgemiseks ,need on selle ajastu autod ,kus üle 70 ei sõidetud väga .See on teada et iga ralli juhtub midagi sellega, sest mosu väga ei kannata sellist valu.
Nii on paraku reaalsus näidanud,nagu mul superluks kiirust nagu ei olegi,aga väänab kõik asjad ära.No mootori sissesõit on ka nagu ta on jälle üle 2500 rpm ei tohi minna ennem kui 1000km täis siis kestab hästi.
Nii on paraku reaalsus näidanud,nagu mul superluks kiirust nagu ei olegi,aga väänab kõik asjad ära.No mootori sissesõit on ka nagu ta on jälle üle 2500 rpm ei tohi minna ennem kui 1000km täis siis kestab hästi.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
No nii üldises mõttes kui mosse mootori suhtes ei tasu seda alahinnata. Suurem osa mossesid tehakse sõidukorda meetodil "põlveotsas", sellest ka sagedased probleemid. Võrdluseks liiga suure kaliibriga rallyd London-Mexiko ja Paris -Dakar on mossed ennast väga heast küljest näidanud ja ka mootori töökindlusest !mossejumal kirjutas:Kui siin juba muljetavad siis ma ka võtaks natuke sõna,mootor mootoriks.Aga mosse on auto ,mis on mõeldud kiirusel 80km/h kulgemiseks ,need on selle ajastu autod ,kus üle 70 ei sõidetud väga .See on teada et iga ralli juhtub midagi sellega, sest mosu väga ei kannata sellist valu.
Nii on paraku reaalsus näidanud,nagu mul superluks kiirust nagu ei olegi,aga väänab kõik asjad ära.No mootori sissesõit on ka nagu ta on jälle üle 2500 rpm ei tohi minna ennem kui 1000km täis siis kestab hästi.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Ei alahindagi mootorit.Tahaks pigem informatsiooni ,mida teha käigukasti ja diffriga et need oleks vähe vastupidavamad?partnermosse kirjutas:No nii üldises mõttes kui mosse mootori suhtes ei tasu seda alahinnata. Suurem osa mossesid tehakse sõidukorda meetodil "põlveotsas", sellest ka sagedased probleemid. Võrdluseks liiga suure kaliibriga rallyd London-Mexiko ja Paris -Dakar on mossed ennast väga heast küljest näidanud ja ka mootori töökindlusest !mossejumal kirjutas:Kui siin juba muljetavad siis ma ka võtaks natuke sõna,mootor mootoriks.Aga mosse on auto ,mis on mõeldud kiirusel 80km/h kulgemiseks ,need on selle ajastu autod ,kus üle 70 ei sõidetud väga .See on teada et iga ralli juhtub midagi sellega, sest mosu väga ei kannata sellist valu.
Nii on paraku reaalsus näidanud,nagu mul superluks kiirust nagu ei olegi,aga väänab kõik asjad ära.No mootori sissesõit on ka nagu ta on jälle üle 2500 rpm ei tohi minna ennem kui 1000km täis siis kestab hästi.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Täiesti tasuta nõuanne Sulle: Sõida korralikult ja vaikselt! Ära maruta autoga! Ja muud pole vajagi....sõidad aastaid.mossejumal kirjutas:Ei alahindagi mootorit.Tahaks pigem informatsiooni ,mida teha käigukasti ja diffriga et need oleks vähe vastupidavamad?partnermosse kirjutas:No nii üldises mõttes kui mosse mootori suhtes ei tasu seda alahinnata. Suurem osa mossesid tehakse sõidukorda meetodil "põlveotsas", sellest ka sagedased probleemid. Võrdluseks liiga suure kaliibriga rallyd London-Mexiko ja Paris -Dakar on mossed ennast väga heast küljest näidanud ja ka mootori töökindlusest !mossejumal kirjutas:Kui siin juba muljetavad siis ma ka võtaks natuke sõna,mootor mootoriks.Aga mosse on auto ,mis on mõeldud kiirusel 80km/h kulgemiseks ,need on selle ajastu autod ,kus üle 70 ei sõidetud väga .See on teada et iga ralli juhtub midagi sellega, sest mosu väga ei kannata sellist valu.
Nii on paraku reaalsus näidanud,nagu mul superluks kiirust nagu ei olegi,aga väänab kõik asjad ära.No mootori sissesõit on ka nagu ta on jälle üle 2500 rpm ei tohi minna ennem kui 1000km täis siis kestab hästi.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Kellele see nõuanne nüüd oli? Mina isiklikult annan mossega rallis veel kõvasti peale. Tagasi hoian aint helerohelisega.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
See oli nüüd mulle vihjatud Et siis parem mitte külksi lasta ja üle 90 mitte uhamastern100 kirjutas:Kellele see nõuanne nüüd oli? Mina isiklikult annan mossega rallis veel kõvasti peale. Tagasi hoian aint helerohelisega.
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Nr 17!
Kere tegelikult kõva, aga kuna roostekohad mingiaeg haljaks lastud ning asi veel rohkem rooste läind, läheb juppideks. Vt varuosade teema alt.
Kere tegelikult kõva, aga kuna roostekohad mingiaeg haljaks lastud ning asi veel rohkem rooste läind, läheb juppideks. Vt varuosade teema alt.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!