Küsimus mootori kohta
Küsimus mootori kohta
Tere! Endal plaanis soetada Moskvich 2140. Ja oleks küsimus selline, et kas keegi on vahetanud mossel mootorit ka? Pannud nagu mingi teise mootori peale? Tuttav rääkis, et kõige paremini pidi vist istuma Opeli mootor? O.o Aga nt mingi 3.0 BMW mootor ei istu peale?
Re: Küsimus mootori kohta
Siin oli tükk aega üks sierra mootoriga mosse müügis...
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Küsimus mootori kohta
Mis selle mootorivahetuse eesmärk oleks? Minigit hullu rallipilli tahad siis on igakell mõistlikum osta mõni muu tagasillaveoline auto, odavaid BMW-sid on jalaga segada. BMW 3,0 mootorit ei õnnestu sul ARK-is legaalseks teha ja mina ei näe küll mõtet sellise projekti alla raha uputada mis lõpuks jääks garaazi vedelema.
Re: Küsimus mootori kohta
Kõik mootorid sobivad kui on oskust et need omale kohale sobitada ja toimima panna.
Aga mis vaja teha teise mootori tarvis :
# Kasti tunnel suurem
# Silla tala natuke muuta kui karterit segab
# silla tala küljes mootori kinnitus kohad sobiva koha peale viia vastavalt vajadusele
# suurema (pikema) mootori puhul nina lahti lõigata, radikale uus koht
# käigukasti tala uued kinnitused
# gardaani tugipukk põhja alla
# tugevam tagasild
# gardaan tuleb uus teha,üks ots vastavalt sillale ja teine uue mootori järgi
# gaasi hoovastik arvatavasti trossi peale vaja ehitada
# hüdraulilise siduri korral saab originaal pumba jätta
# pidurid järgi aidata, parema pidurivõimendiga peaks hakkama saama kui inimese moodi sõta
# mootori elektroonika
# hulgaliselt kere tugevdusi ja igasugu pisi asju veel mis kohe meelde ei tule.
Oblika 2.0 110kw calibra pealt ning omega b käimakast üpris hea kooslus näiteks, bmw R6 mootoriga tööd rohkem.
Aga mis vaja teha teise mootori tarvis :
# Kasti tunnel suurem
# Silla tala natuke muuta kui karterit segab
# silla tala küljes mootori kinnitus kohad sobiva koha peale viia vastavalt vajadusele
# suurema (pikema) mootori puhul nina lahti lõigata, radikale uus koht
# käigukasti tala uued kinnitused
# gardaani tugipukk põhja alla
# tugevam tagasild
# gardaan tuleb uus teha,üks ots vastavalt sillale ja teine uue mootori järgi
# gaasi hoovastik arvatavasti trossi peale vaja ehitada
# hüdraulilise siduri korral saab originaal pumba jätta
# pidurid järgi aidata, parema pidurivõimendiga peaks hakkama saama kui inimese moodi sõta
# mootori elektroonika
# hulgaliselt kere tugevdusi ja igasugu pisi asju veel mis kohe meelde ei tule.
Oblika 2.0 110kw calibra pealt ning omega b käimakast üpris hea kooslus näiteks, bmw R6 mootoriga tööd rohkem.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Küsimus mootori kohta
Mul on pikemat aega mõtetes mõlkunud järgmine ulmeline mõte.... Small block V8 ?
Midagi sellist, et east meets west ehk mosse kere aga mootor, kast jne oleks ameeriklase pealt.... väga ulmeline idee või teostatav?
Midagi sellist, et east meets west ehk mosse kere aga mootor, kast jne oleks ameeriklase pealt.... väga ulmeline idee või teostatav?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus mootori kohta
Kas kapoti all ruumi väheks ei jää ?JanX kirjutas:Mul on pikemat aega mõtetes mõlkunud järgmine ulmeline mõte.... Small block V8 ?
Midagi sellist, et east meets west ehk mosse kere aga mootor, kast jne oleks ameeriklase pealt.... väga ulmeline idee või teostatav?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Küsimus mootori kohta
Yuutuubi otsinguse moskvich v8 ja sealt tuleb üks valge v8 mosse.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Küsimus mootori kohta
Mossel kapoti all on ruumi tegelikkuses päris palju, väiksema V8 mahutamine ei tohiks olla probleem. V6 oleks tegelikkuses veel lihtsam...
Re: Küsimus mootori kohta
Nojah, eks saab panna ükskõik mis mootori ükskõik millele peale, tee või v8-ga taburet, aga kas pärast sellega midagi peale ka on hakata? Legaalseks on asja väga raske saada. Ja ega siis asi sellega ei piirdu et v8 kapoti alla ära mahutada, ülejäänud tehnika on ka vaja järgi aidata. Eestis on üks sarnane projekt käsil, Kavilda Tehnikaspordiklubi ehitatakse bemmi v8 mootoriga ladat. Siit näeb pilte ja peaks andma mingi ettekujutuse palju tööd kulub et asi viisakalt teha. Et asja tänavalegaalsena teha läheb pea samapalju paberitööd juurde.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Küsimus mootori kohta
Üks asi on kapoti ALLA mahutamine, hoopis teine asi mosse sillatala ja kapoti VAHELE mahutamine Omalgi igasuguseid ketserlikke mõtteid peast läbi käinud, kuid peale mõõdulindiga erinevate mootorite ning mosse kapotialuse ülemõõtmist käega löönud. Kui nina toruraamile ehitada, ning mõne muu auto normaalsem esisild alla lükata, siis oleks jumet, kuid siis olekski tegu paljalt treileripilliga ning tänavatele asja poleks.