AZLK 2140 1984 SanderV
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
leidsin juba netist. pole vaja enam otsida
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
6000km ja sai eile saalevahetus tehtud, vänt oli imekombel veel täiesti ideaalne, mõõdust kuskil 52mm ehk siis täpselt originaal, aga saaled täiesti läbi kõik 4 kepsu, kihiti koorusid juba kõik saaled,
õlisurvega vist ikkagi mingi jama, või siis näidik näitab aiateibaid, igatahes õlifiler oli ka kokku vajunud sissepoole, nagu oleks liiga suur surve olnud või filter umbes, aga rõhk näidiku järgi 1-2, eile panime kokku siis järsku näitas näidik 6-8 ja järjest hakkas sõiduga langema, koju jõudes oli jälle mingi 70km/h 2.5 ja tühikäigul 1.5u... mingi kala seal millegagi ikkagi on aga ei tea millega, reduktsiooniklappi keerasin ka isuga maha aga näidus midagi ei muutunud.
õlisurvega vist ikkagi mingi jama, või siis näidik näitab aiateibaid, igatahes õlifiler oli ka kokku vajunud sissepoole, nagu oleks liiga suur surve olnud või filter umbes, aga rõhk näidiku järgi 1-2, eile panime kokku siis järsku näitas näidik 6-8 ja järjest hakkas sõiduga langema, koju jõudes oli jälle mingi 70km/h 2.5 ja tühikäigul 1.5u... mingi kala seal millegagi ikkagi on aga ei tea millega, reduktsiooniklappi keerasin ka isuga maha aga näidus midagi ei muutunud.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Kellelgi uuema??? starteri tõmbereleet on pakkuda? lühem starter, ümarguse tõmbereleega, mitte kandiline nagu vanematel. markeeringuga miski 421?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Sai nähtud su mosset kärdla taga tanklas, olin ise halli e36'ga. Värvitoon on su autol mõnus, erineb teistest.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Kuna originaal õlirõhu näit ei rahuldanud mind, sai pandud lisanäidik, pole küll see mis oleks tahtnud, aga tasuta saadud näidik, siis kingitud hobuse suhu ei vaadata ja sai külge pandud...
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
midagi eriti muutund pole, tna otsustasin natuke varuosasid koomale tõmmata ja tulemuseks oli 1 kasutatud mootor, peaaegu sai kap remondi aga mitte siiski täielikult. Uued saaled, mõned simmerid ja enamus tihendid uued. Samuti kolvirõngad, sees 0.25 rem mõõdus vänt ja saaled ning talvel tehtud plokikaas... vänt oli suht perses, siis ei tea kas tast head asja saab, kunagi peaks käima proovima ja siis pärast lahti võtma vaatama mis seisus need saaled on... eks ta sjuke hädavarumootor tuli... uue mootori jaoks uued jupid ka juba ootavad, seda hakkan vb järgmine nädal kokku panema...
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
kes tahab ostke mootor ära.. 50 euri
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
tna võtsin otsuse vastu, hakkan väljast üle värvima masinat, lammutamine juba käib
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
esimesed vahetamist vajavad detailid said haljaks ja krundi alla... homme üritan värvida siseküljed ustel ära, saab autole külge panna ja siis väljast hakata asju "lihvima" ja sirgeks ajama...
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
leidsin siiski et lihtsam vanad uksed pahteldada ja külge jätta, tna sai niipalju et enamus autot laiali ja enamus roostekohad harjaga puhtaks lastud ja roostesurm peale, tagant kärukonksu lähedusest jäi tegemata ja jäi piinama, üritan homme võtta kärukonksu ära ja selle koha ära teha, samuti 3 logarit alt keerata. Õhtuks ideaalis näeks asja nii et auto oleks matistatud ja haljastele kohtadele krunt peale tõmmatud. reedel siis pahtlitööd jne, esmaspäevaks auto valmis värvimiseks, aga arvatavasti jääb paar päeva pausi kuna värvid ei jõua kohale.