Edel kirjutas:
Parema poole küljekarbile jõudsin ka enne pimenemist värvi peale tõmmata. Kasutasin selle jaoks valget Hammeritet.
Hammeritet on väravapostide värvimiseks mõeldud. Värvisin sellega paar aastat sõiduauto käru ära ja käru on täiesti roostes . See värv ei kannata üldse kive ja vett. Roostetab ka tagumine luuk, mis peaks kivide eest kaistud olema.
Soovitan kahe komponendilist krunti ja värv peale, tulevkus probleeme vähem.
hammerite ei soovit küll panna. see booriline ja laseb õhku ligi. parem kasuta happegrunti ja värv kohe peale, tuleb roostekindlam tulemus.
Põhja katmiseks soovitan kasutada auto dinitroli. hea kindel vahend vee tõrjumiseks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
viirusboy kirjutas:Ma küsiks huvi pärast et kuidas sa kavatsed istmetalade(kinnituste) alt roostet kätte saada??
Kuna minu masinal on sealt alt päris hästi rooste läinud ja mina välja ei nuputa, millega ma sinna ligi pääsen
Ainus hea võimalus on istmetalad maha lõigata, roostetav plekk asendada ja uued talad peale keevitada.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Ainus hea võimalus on istmetalad maha lõigata, roostetav plekk asendada ja uued talad peale keevitada.
Ega vist muud üle ei jää jh...
Maha lõigata ei taha (pole keevitust käepärast) ja jääb esialgu nii nagu on.
Müüakse ju mingit happe paasil keemiat ka, mis sööb rooste ära, aga pärast on vaja see maha pesta. Selline ollus oleks ju ideaalne sellistesse prigudesse, kuhu käsitsi ligi ei pääse.
Ainus hea võimalus on istmetalad maha lõigata, roostetav plekk asendada ja uued talad peale keevitada.
Ega vist muud üle ei jää jh...
Maha lõigata ei taha (pole keevitust käepärast) ja jääb esialgu nii nagu on.
Müüakse ju mingit happe paasil keemiat ka, mis sööb rooste ära, aga pärast on vaja see maha pesta. Selline ollus oleks ju ideaalne sellistesse prigudesse, kuhu käsitsi ligi ei pääse.
Annaks keegi täpsemat infi selle kohta. Huvitab ka,kuidas see sealt vahelt pärast maha pesta kui juba niisamagi sõrmed vahele ei mahu...
Ise kasutasin roostesurmaks pildil olevat oranžis pudelis vedelikku ja pean tunnistama,et toimib väga hästi.Ja mitte eriti nähtavas kohas istmete alused piirkonnad jne.... saab sellele ainele kanda peale kohe ka värvi(nii oli kirjas instruktsioonis),aga kindlasti ei tee paha krundi kandmist kohe sellele ainele ja sellele omakorda kas värv või "movili" vastavalt ilu meelele või lausa põhja mastiksit (näit.dinitroli ja muud säärast)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Mina pakuks välj, et algul see oranz pudel, siis krunt, värv ja lõpuks pistaks mingit õli või tavoti taolist asja veel lisaks, et ikka kindel oleks. Aga KUI sinna juba näppudega vahele ei mahu, siis kuidas sa kavatsed seda kruntida ja värvida??
Ise kasutasin roostesurmaks pildil olevat oranžis pudelis vedelikku
Kuskohast seda pudelit osta saaks? Esimest korda näen seda kui aus olla... Ja millisesse hinnavahemikku see asi jääks?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.