AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:no silindrid liikusid suht ilusti... proovisin veel nii et lükkasin kolvid täiesti sisse, nii et ükski klots vasta ei käinud sellel rattal, ja ikka oli kiskumine...
Kas klotsid splintidel liiguvad vabalt ? Kui rooste splindil peal ja klots ei ripu vabalt siis kiilub kindlas asendis kinni ja pidurdab ikkagi ...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

splintidel muidugi pindmine rooste on nagu ikka, aga liiguvad vabalt... kui tagant sirgeks lükata siis tõmbab näpuga vabalt välja need
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:splintidel muidugi pindmine rooste on nagu ikka, aga liiguvad vabalt... kui tagant sirgeks lükata siis tõmbab näpuga vabalt välja need
Kas klotsid liiguvad sisse välja ka vabalt või siiski poob kinni kui splindid ära võtad...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

suht vabalt jah
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Seenior »

Kui pidurites viga pole,siis järgmiseks tegele ratta kaldenurkade ja kokkujooksuga.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

no need pandi kevadel paika stendis "spetsialistide" poolt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

kas võib olla näiteks selline asi, et kui rool polnud keskel seadistamise ajal, siis nüüd sõidu ajal roolist lahti lastes jookseb rool nagu " kesekel" ja see veab nagu pöörangu sisse
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas Seenior »

Sellisel juhul võib viga olla tõesti roolikarbis,kuna keskasendi kohalt on tigu ja sektor rohkem kulunud,aga sel juhul pidi see viga kohe peale regulli ilmnema. Silla reguleering ei pruugi ka alati kaua kesta,vahel piisab ka mõnest suuremast august silla jooksu rikkumiseks.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

mootori koha pealt on järgmine plaan selline...
Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ja nüüd tuleb välja et 4 aastat tagasi ei osanud veel kolbe vaadata ja sain ülo-lt üle... niiet kui keegi tahab vahetada neid deforss kolbe tavaliste vastu, andke teada
Vasta