AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
1,5L / 10km
6L / 60 km/h
8L / 90 km/h
6L / 60 km/h
8L / 90 km/h
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No päris täpselt paned....ik260 kirjutas:1,5L / 10km
6L / 60 km/h
8L / 90 km/h
Tõesti- 1.5l /10 km peale -90-ga võttis nende Pirukamosse kummidega....siit järeldus,ülekanne juba liiga kiire. Niipea kui need rattad alt ära koristasin,kohe 100gr. kütet alles... Seitsmekümnega sõites aga vahet madalamate ratastega küttekulus ei täheldanud. Seega siis 90-ga sõites lõpuks -14L. 100-le! Kes veel Perkinsit oma autole peale panna tahab?
70-ga sõites siis tarbimine 1.2l. ehk 12 L-100-le . Sellest võib juba kuidagi aru saada aga ikkagi on seda palju.
Plaan oli veel sõita 50-ga ja vaadata,et palju läheb. Prognoos siis vast ikka alla 10l-100-le....aga eks näis.
Kas olen reklaami ohvriks sattunud? Vassiti ju ka vanasti andmetega..... Hetkel on siis kas küttepumba reguleering pisut rohke või on asi pihustiotstes. Sai pandud VW-Golfi otsad DN-293. Võibolla nende läbilaskevõime teine,ei oska ise midagi kosta. Pihustistendi manomeeter võis ka vassida..... aga tegin millalgi katseid ka. Panin algul 135 atsi ,siis tosssas. Panin 140 ja nii jätsingi,sest sai hea küll. Kas aga see 140 on tegelt 140.....seda ei oska ka kindlalt väita. Minuteada peaks pihustisurve alandamise puhul ka kütet rohkem võtma.... aga kas niipalju. See andmetes figureeriv küttekulu-8.5l ...oleks minujaoks täitsa piisav....aga....... Pöördusin juba spetsialisti poole ja uurin asja edasi. Mootor ei tossa sõidu aeg eriti,tühikäigul üldse mitte. Kuskil kuni poole pööreteni on kõik kena aga peale seda lööb sinist suitsu juurde.....arvan,et järsku siis pump lööb liiast. Oisus reguleeriti pump andmete järgi ära küll aga vana asi ja mine tea kas need andmedki raamatutes õiged on. Trükimust kannatab ju ka kõike.....
Eks minu mõõtmised 10 km. peal ei pruugi päris lõplikud olla,pigem võib see küttekogus olla väiksem. Aga praegune seis on kehva,mootor joob rohkem kui minu teine suure bussi oma. Asjaga tuleb siis tegeleda.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kas Sa kiirusi mõõtsid spidomeetri või GPS-ga? Aga need kulud ületavad isegi 2,5-liitrise vabalthingava 91. aasta Mersu näitajaid.
A.
A.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Mõõtsin spidomeetriga aga ennem kontrollisin üle ka GPS-ga. Sipdo valetab hetkel 5 km. jagu . Selle vastu aitas rohi....70+5 ... No GPS vast ei valeta. Ja meetrilugeja kontrollisin kilomeetri postide vahel ära. Asi kahtlane igaljuhul. Täna teen veel katse,et järsku libiseb süsteemist kollektorisse kütus mööda eelkäivitusküünalt.... panen lihtsalt punni ette. Ega ma ju sisse ei näe käigu ajal,seda vaja ikka katsetada. Õhtaks saab selle asja ka teada.Aspelund kirjutas:Kas Sa kiirusi mõõtsid spidomeetri või GPS-ga? Aga need kulud ületavad isegi 2,5-liitrise vabalthingava 91. aasta Mersu näitajaid.
A.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
See on ikka müstiline kulu! Tagasivoolu tõid ka ikka potsikusse, mitte paaki?
Kaunitar 2015.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Ikka. Olen küll metsast aga asjadega kursis.... Kõik mõtted kuluvad marjaks ära.BergIE kirjutas:See on ikka müstiline kulu! Tagasivoolu tõid ka ikka potsikusse, mitte paaki?
Kui tagasivool lasta eraldi paaki siis oleks vast esimese kilomeetriga sõit võinud lõppeda....
Viimati muutis TALUPOEG TALUJA, 06 Nov 2014 16:25, muudetud 2 korda kokku.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No nii,linnas käidud ja kõik siis kasulikud meetrid.....läksid asja ette. Tegin veel siis viimase katse sõiduga 50 km. h. Ja selle tulemusega võin juba rahul olla-----10 km. läbimiseks kulus siis 0.6l diiselkütet ehk siis 6 L sajale.
Selle me võtame! Nagu ütleb sõber alati ,kui head ja vajalikku asja näeb.
Uued õigemad pihustiotsad tellitud ja nüüd tuleb oodata. Arutasin spetsialistiga ja soovitus oli panna õiged otsad ja siis teha uuesti katseid. Ei välistatud ka küttepumba viga.
Minuarvates siis vast ikka talitajate süü aga ka kokatädi võib liiga lahke olla...
Kontrollitud sai ka siis seda käivitusküünalt aga selles ikka asi ei olnud. Eks siis järgmistele töövõitudele ja talumistele uue hooga vastu.
Selle me võtame! Nagu ütleb sõber alati ,kui head ja vajalikku asja näeb.
Uued õigemad pihustiotsad tellitud ja nüüd tuleb oodata. Arutasin spetsialistiga ja soovitus oli panna õiged otsad ja siis teha uuesti katseid. Ei välistatud ka küttepumba viga.
Minuarvates siis vast ikka talitajate süü aga ka kokatädi võib liiga lahke olla...
Kontrollitud sai ka siis seda käivitusküünalt aga selles ikka asi ei olnud. Eks siis järgmistele töövõitudele ja talumistele uue hooga vastu.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No nii,esimene katse läbitud. Takistusi polnud rohkem,kui üks klient järjekorras...
Homme katsun siis oma pihustistendiga minna lahke klubikaaslase juurde ja plaaniga stendida üks pihusti. Siis pista see pihusti oma stendi ja kontrollida üle,et kas manomeeter näitab õieti. Nimelt on mul vana kolhoosimeeste poolt ära kasutatud pihustistend,millel oli manomeeter skaalaga-0-400 atsi. Tollel manomeetril läks seier pidevalt liikumisse....ja siin võib ka üks põhjus olla minu auto kütusekulus.... Käisin küll ennist kunagi tuttava mehe juures kontrollimas aga lõpuks selgus siiski,et manomeeter lõplikult untsus. Pohjus on nimelt selles,et pihusteid stendides lüüakse hoovast liiga järsku ja seier vaeseke hüppab nagu aus kodanik kõiki seadusi täites... Selle häda vastu sain sõber Tarmolt hea mõtte- panna 4 mm. lühike polt manomeetri auku ja seal vastavalt pikemalt sisse keerates saab seda seieri hüppamist reguleerida natuke. Katsetasin seda omajagu ja leidsin siis sellise variandi,et näit ei muutunud aga seier ka ei hüpanud liiga kähku. Eks homme selgub,kuidas uus manomeeter 0-250 atsi siis ka näitab. Mingist vanast laost pärit ja peal siis taatlemise pitsatid aastast 95. Suured tänud ka manomeetri eest sõber Andresele! Kui juhtud lugema.....
Selle vana pihustistendiga olen omajagu vaeva näinud. Oli teine roostet ja sodi täis. Ka nüüd,kui manomeetri alla vaskseibi proovisin,tuli seda pronksisodi keeramisest. Peab veel siis seda värki puhta naftaga läbi uhama,muidu lööb pihustid umbe. See on üldse selline asi,et peab puhtust pidama. Paaki panin ka korraliku filtri,et ei satuks ülevalt kütet kallates mitte ükski puruke. On kogemus kunagi külapealt laenatud stendiga,mida kasutades paar pihustiotsa lausa ära rikkusin,kuna rauapuru täis. Kui ei ole filtert paagis,ei tule asjast miskit välja,tühi töö.
Homme katsun siis oma pihustistendiga minna lahke klubikaaslase juurde ja plaaniga stendida üks pihusti. Siis pista see pihusti oma stendi ja kontrollida üle,et kas manomeeter näitab õieti. Nimelt on mul vana kolhoosimeeste poolt ära kasutatud pihustistend,millel oli manomeeter skaalaga-0-400 atsi. Tollel manomeetril läks seier pidevalt liikumisse....ja siin võib ka üks põhjus olla minu auto kütusekulus.... Käisin küll ennist kunagi tuttava mehe juures kontrollimas aga lõpuks selgus siiski,et manomeeter lõplikult untsus. Pohjus on nimelt selles,et pihusteid stendides lüüakse hoovast liiga järsku ja seier vaeseke hüppab nagu aus kodanik kõiki seadusi täites... Selle häda vastu sain sõber Tarmolt hea mõtte- panna 4 mm. lühike polt manomeetri auku ja seal vastavalt pikemalt sisse keerates saab seda seieri hüppamist reguleerida natuke. Katsetasin seda omajagu ja leidsin siis sellise variandi,et näit ei muutunud aga seier ka ei hüpanud liiga kähku. Eks homme selgub,kuidas uus manomeeter 0-250 atsi siis ka näitab. Mingist vanast laost pärit ja peal siis taatlemise pitsatid aastast 95. Suured tänud ka manomeetri eest sõber Andresele! Kui juhtud lugema.....
Selle vana pihustistendiga olen omajagu vaeva näinud. Oli teine roostet ja sodi täis. Ka nüüd,kui manomeetri alla vaskseibi proovisin,tuli seda pronksisodi keeramisest. Peab veel siis seda värki puhta naftaga läbi uhama,muidu lööb pihustid umbe. See on üldse selline asi,et peab puhtust pidama. Paaki panin ka korraliku filtri,et ei satuks ülevalt kütet kallates mitte ükski puruke. On kogemus kunagi külapealt laenatud stendiga,mida kasutades paar pihustiotsa lausa ära rikkusin,kuna rauapuru täis. Kui ei ole filtert paagis,ei tule asjast miskit välja,tühi töö.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Küsimus targematele. Pihustiotsal on kirjad W- GERMANY kas see on toodetud hiljuti või vana laojääk?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Mis ajast pole meil enam riiki nimega W-Germany? Tõenäoliselt on need detailid toodetud enne 3. oktoobrit 1990, kui kaks Saksamaad taas üheks said.
Erinevalt meie ladudest, kus asjad seisid küsitavates oludes aastaid, ei ole see kraam võrreldavgi. See pole vana laojääk vaid NOS ehk New Old Stock.
Erinevalt meie ladudest, kus asjad seisid küsitavates oludes aastaid, ei ole see kraam võrreldavgi. See pole vana laojääk vaid NOS ehk New Old Stock.