iz 2715 1989 mossejumal
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Kastikas on ka kevadeks valmis,kõik tehnika on hea.Tegin mõnekümne kilomeetrise ringi ka ikka.Vasak tagumine töösilinder on hakanud lekkima kuigi jõulude ajal said kõik pidurid üle käidud
Masin sai ka uue kojamehe hoovastiku ja armatuuri.Vaja oleks veel juhipoolset peeglit mis käib ukse raami külge kolme kruviga.Siis oleks tiptop.Mul pole veel vist nii korralik salong olnud kui praegu
Juhiuks kergelt oli veel mingi vahaga koos
Masin sai ka uue kojamehe hoovastiku ja armatuuri.Vaja oleks veel juhipoolset peeglit mis käib ukse raami külge kolme kruviga.Siis oleks tiptop.Mul pole veel vist nii korralik salong olnud kui praegu
Juhiuks kergelt oli veel mingi vahaga koos
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Paneks siis pilte ka jälle nagu üks kasutaja siin
Aga seis on masinaga üsna nutune.Miks? Sest et ei jõua hetkel tegeleda,Kuigi plaanis oli et juunis ajan tänavale,aga ma kardan et seda see aasta ei juhtu.
Üldsegi see hooaeg algas suht kehvasti,mul need mossed lagunevad praegu kõige rohkem üldse,Superluksil tagasild läks,uus tala ootab aint alla panemist (aega vaja,jõuaks isegi,aga tahaks vahepeal midagi muud ka peale autode,kuna ise lukksepp siis vahepeal ei taha neid näha,aga moskvich teeb ikka südame soojaks kohe,okei see selleks).412 ,läks reedel jagaja ütles üles sai siis uus ja liigub aga mootor lekib õudsalt sai siis otsakaane papp tihendi vahetus ette võetud ,tagasi kokku ja vedelik sisse,aga krt sorinal jooksis,sai siis keeret kontrollitud ,keere pekkis ja nüüd tikkpolt niimoodi kinni oksudeerunud,et peab mõtlema mis teha,igasugused varjandid läbi katsetatud järgmine reede toon kemppi koju ja täristan sinna külge poldi ja kui sellest ka ei aita siis pm plokk suht võib peeses olla,sest puurima ei hakka,puuriga see et puur liigub sinna kus materjal pehmem.
Kastikal käigukast all ja värki ja töötab temal aint tehnika korras, aga natuke räämas et tahaks tegemist saada
Sellessuhtes otsiks ka linna garaazi kus saaks mõni õhtu vähe korrastada masinat.
Üheõhtu töö suht et masin sõidaks,aga selle aja ma võtan siis kui 412 korda saan.
Aga seis on masinaga üsna nutune.Miks? Sest et ei jõua hetkel tegeleda,Kuigi plaanis oli et juunis ajan tänavale,aga ma kardan et seda see aasta ei juhtu.
Üldsegi see hooaeg algas suht kehvasti,mul need mossed lagunevad praegu kõige rohkem üldse,Superluksil tagasild läks,uus tala ootab aint alla panemist (aega vaja,jõuaks isegi,aga tahaks vahepeal midagi muud ka peale autode,kuna ise lukksepp siis vahepeal ei taha neid näha,aga moskvich teeb ikka südame soojaks kohe,okei see selleks).412 ,läks reedel jagaja ütles üles sai siis uus ja liigub aga mootor lekib õudsalt sai siis otsakaane papp tihendi vahetus ette võetud ,tagasi kokku ja vedelik sisse,aga krt sorinal jooksis,sai siis keeret kontrollitud ,keere pekkis ja nüüd tikkpolt niimoodi kinni oksudeerunud,et peab mõtlema mis teha,igasugused varjandid läbi katsetatud järgmine reede toon kemppi koju ja täristan sinna külge poldi ja kui sellest ka ei aita siis pm plokk suht võib peeses olla,sest puurima ei hakka,puuriga see et puur liigub sinna kus materjal pehmem.
Kastikal käigukast all ja värki ja töötab temal aint tehnika korras, aga natuke räämas et tahaks tegemist saada
Sellessuhtes otsiks ka linna garaazi kus saaks mõni õhtu vähe korrastada masinat.
Üheõhtu töö suht et masin sõidaks,aga selle aja ma võtan siis kui 412 korda saan.
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Hetke seis on nüüd selline,et laiali ta on ja ennem kokku ei pane kui ta ikka valmib.
Vaja on vaid ära võtta kapott ja istmed ka kohe kindlasti,sest juhipoolt põhi pehme ja tahab keevitust ikka saada korralikult.(seepärast mul ka,teemas muu all ,otsin või laenan keevitust,mõneks päevaks,nädalaks ,aga kui kuskilt poolt ei tule,siis peab ikka ära vast ostma traatkeevituse).
Kõige hullem on ikka tagumine raam.Plekkidest mis võiks välja vahetada oleks,kindlasti esipõll ja kapott.
Seega masinat tahaks ikka kevadel sõitma saada,aga veel ei oska midagist öelda.
Vaja on vaid ära võtta kapott ja istmed ka kohe kindlasti,sest juhipoolt põhi pehme ja tahab keevitust ikka saada korralikult.(seepärast mul ka,teemas muu all ,otsin või laenan keevitust,mõneks päevaks,nädalaks ,aga kui kuskilt poolt ei tule,siis peab ikka ära vast ostma traatkeevituse).
Kõige hullem on ikka tagumine raam.Plekkidest mis võiks välja vahetada oleks,kindlasti esipõll ja kapott.
Seega masinat tahaks ikka kevadel sõitma saada,aga veel ei oska midagist öelda.
Re: iz 2715 1989 mossejumal
mul korralikud esipõll ja kapott üleliiast
Pukseerimishaagise e Konna rent
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Hetke seisuga täitsa jamad lood masinaga.
Teemat veel luku ei pane,aga seisma ta jääb ja arvatavasti juppideks.Kuna otsime ikka uut ja vähe kobedamat kere kui see.Kasvõi ratastel kere millel põhi oleks enam vähem.
Teemat veel luku ei pane,aga seisma ta jääb ja arvatavasti juppideks.Kuna otsime ikka uut ja vähe kobedamat kere kui see.Kasvõi ratastel kere millel põhi oleks enam vähem.
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Julge pealehakkamine on juba pool võitu Kere tundub jah üsna pude,aga samas neid pirukaid enam palju alles pole...mossejumal kirjutas:Hetke seisuga täitsa jamad lood masinaga.
Teemat veel luku ei pane,aga seisma ta jääb ja arvatavasti juppideks.Kuna otsime ikka uut ja vähe kobedamat kere kui see.Kasvõi ratastel kere millel põhi oleks enam vähem.
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: iz 2715 1989 mossejumal
On küll ja,aga põhi on ikka nii s*tas olukorras,et noo see tahab juba pikemalt pühendumist saada ja hunnikutes rahalaevasi .Aga otsime ja loodame et kuskilt maaalt leian ka välja,miskise vähe tervema isendiHendrikR kirjutas:Julge pealehakkamine on juba pool võitu Kere tundub jah üsna pude,aga samas neid pirukaid enam palju alles pole...mossejumal kirjutas:Hetke seisuga täitsa jamad lood masinaga.
Teemat veel luku ei pane,aga seisma ta jääb ja arvatavasti juppideks.Kuna otsime ikka uut ja vähe kobedamat kere kui see.Kasvõi ratastel kere millel põhi oleks enam vähem.
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Kui omal käed otsas siis ei ole raske ära taastada.
Näide suzuki näol.
Enne:
Pärast:
Ja mosse tagumine poolraam.
Näide suzuki näol.
Enne:
Pärast:
Ja mosse tagumine poolraam.
Linnuvabriku garaaž
Re: iz 2715 1989 mossejumal
Tegemises pole küsimus, hetkel on asi raha taga. Nagu aru olen saanud siis tal endal pole ruumi ja aega, seega ons auto praegu mu juures. Aga et korralikult teha, tuleks põhi liivapritsiga puhtaks lasta ja konkreetselt teise auto küljest terve põhi sellele siirdada + tagumised raamid + esimene raam + karbid koos sisemiste karpidega + esisild. Ja kõik see...see maksab.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!