Karu2 kirjutas:Kokteil PSK+BSK= OK! See on piirituse ja kastoorõli baasil, värvus kollakasoranžist-punaseni. Aja jooksul piiritus lendub, järgi jääb õli, mis suvesõite ei sega, talvel aga on õli nii paks, et pidurid peale rakendust vabastuvad vaevaliselt. Ettenähtud ainult trummelpiduritega süsteemides.
Kokteil NEVA+DOT(olenemata numbrist)= OK! Nii neeva kui ka dot on omaduselt hügroskoopsed, st. nad imavad õhust niiskust, piduridetailid kipuvad roostetama. Võib kasutada nii ketas- kui trummelpidurites.
Kokteile omavahel või ühe komponente teise omaga segada ei tohi.
Ei soovita ühte tüüpi vedelikku asendada teisega, isegi pärast eelnevaid süsteemipesusid, kuna 75% juhtudest tekivad kummidetailide punsumisest hilisemad jamad, kuna need on läbi imbunud eelmist tüüpi vedelikust.
Väga head tähelepanekud ksf Karu2 poolt,ma korjan postitustest selgitusi ning talletan KKK lehele,hea võtta,kui oma teadmistest vajaka jääb
Jälle küsimus - tagaluugi tihendi kohta.
Millise profiiliga tihend 427 tagaluugi küljes originaalis käib? Kaheosalisel luugil ja sedaanil on vist L profiil?
Praegu on külge pandud P profiil aga see ka samratskompunn ja sedagi vaid pool luuki.
Niisis,küsib aga jälle
Starteri valdkonnast siis.
Sai autole uus aku peale pandud aga käivitus toimub raskelt. Puksid või juhtmeühendused? Aku plussklemm pole ka väga kiita muidugi. Vahel jookseb starter peale käivitamist kaasa ka...
Tead,kui tahad sõita,pead terve starteri lauapeal lahti harutama. Siis näed kõike mis sees ja mis vajab vahetamist. Määrimist tahab igaljuhul. Kui kõik teed oma käega üle,sõidad ja naudid. Sellised poolikud remondid ei tasu kunagi ära. Kui teha siis teha. Kõike osasid on ka saada, nii et lausa lust remonti teha.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Tead,kui tahad sõita,pead terve starteri lauapeal lahti harutama. Siis näed kõike mis sees ja mis vajab vahetamist. Määrimist tahab igaljuhul. Kui kõik teed oma käega üle,sõidad ja naudid. Sellised poolikud remondid ei tasu kunagi ära. Kui teha siis teha. Kõike osasid on ka saada, nii et lausa lust remonti teha.
Tean ja tahan sõita Aga kuna mere taga on uute mosu jubinatega suht tuuga,siis uuringi asja,et mida Tallinnast homme tuua lasta
Nii,pendiks,harjad käes. Kahe puksi asemel sain ühe,sest Volgas rohkem pole olnud ja paps ei kippunud Härmasse ka vaatama minema. Tellisin mootoripadjad ka aga nendega oli Volgas pahasti. Kui hästi,siis järgmisel nädalal pidada poodi neid tulema.
Sain siis ühe käimakoti juurde,kultuurkiht kruvikate,kaabitsa,nafta ja pigileotusega maha ning homme seest ka üle loputama. Siis uued tihendid külge ja alla.