Netis kolades juhtusin selliste piltide peale,Osta.ee-s olid ja on müügil.
Kas kauplused ka selliseid komplekte pakuvad? Kogemused antud tihendite töökindlusega?
Kauplused pakuvad ikka,igast veneautode poest tasub küsida,Aga Mul on Juhuseid olnud tihenditega,et mõned tihendid nagu täispeaga oleks tehtud,Üks oli jõle suur ja vales mõõdus,aga muidu kui pind puhas ja hea siis ikka peab ka.Aga kaua seda ei oska öelda.
Mosse ja Lada mootorite, käigukastide+tagasilla tihendite komplekte on ikka saada. Kuigi nii mõnegi tihendi lõikaks ise valmis, aga vahel on "tehase" oma ikka parem.
Edel kirjutas:Mosse ja Lada mootorite, käigukastide+tagasilla tihendite komplekte on ikka saada. Kuigi nii mõnegi tihendi lõikaks ise valmis, aga vahel on "tehase" oma ikka parem.
Pigem tahakski neid tihendeid sabloonidena kasutada.
Minu kogemus oli selline, et ostsin näiteks kolm erinevat komplekti tihendeid. Kolmest kokku sain umbes 70 prossa iseenesest õli pidavaid tihendeid, ülejäänud nn. tihendid olid papist, mis tihendab küll korpuse, kuid ise laseb õli läbi. Neid kasutasin pooleldi sabloonina. Hermeetikut kasutasin ka, kuid üli minimaalselt. Seega pisut pimedate õhtute puhul väike "käsitöö ring"!
Muhulane kirjutas:Kuda tihendikomplektide õlipidavusega lood? Kas hermeetikut peaks ka kasutama või peab tihend tuugalt? Tegemist siis käimakoti tihenditega.
Ise kasutanud mitmeid käigukasti papist tihendeid ja koos hermeetikuga pole ükski õlitilk maha sadanud !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Muhulane kirjutas:Selge lugu.Siis kasutan ka minimaalselt. Et ikka õlikindel oleks
Lihtsalt libistad kergesti hermetsiga üle tihendi.... Kui paned ohtralt siis on pärast kõik kohad punast rämpsu täis (mootoris). Ja kui eriti kõva mees oled,võid lasta selle esimese kihi ka ära kuivada ja löödki kokku.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....