Võtab ette kastivahetuse.
Kuna teisel kastil tuleb sukatihend ära vahetada,siis selleks,et vahevõlli nõelad ilusti omale kohale jääksid,võtan vana kasti seest vahevõlli,teen niipalju lühemaks,et saab uue kasti vahevõlli suuremate jamadeta ära nihutada.
Kultuurakiht on vägev...saab kõvasti pesta
Olen ise ka selle üle mõtteid mõlgutanud. Minuarust puudub kastil õhutusnippel vms. Kui kõik tihendid töötaksid survepidamisele siis ei pääseks ülearune surve välja. Sellele vihjab ka freesitud soon tihendi kõrval pildil suunaga "kagu". Milleks see sinna tehtud on? Vaevalt niisama? Paigaldasin ka tihendi kirjad kasti sisse, et rõhk pääseks välja seda kanalit mööda ja vist sidurikotta. Kirjutasin ilma kataloogi pilti vaatamata.
Panin simmeri nii paika,et kirjad jäid kasti poole,elame-näeme,mis teha võtab. Vedava võlli osal,simmeri tööpinnal on sooned,nagu suure sammuga vint ja päripäeva. Tea,miks nii?
Kastilammutamisel tulid välja siis sellised osad,vahevõlli nõelad
Ei miskit,kast pulkadeks
Vahevõlli siduripoolne seib on ka nagu kahtlase olemisega? Ons kriminaalne?
Ei miskit,vanast kastist puuduolevad nõelad,spikker ette ja hakkab kasti kokku nuputama
BergIE kirjutas:Olen ise ka selle üle mõtteid mõlgutanud. Minuarust puudub kastil õhutusnippel vms. Kui kõik tihendid töötaksid survepidamisele siis ei pääseks ülearune surve välja. Sellele vihjab ka freesitud soon tihendi kõrval pildil suunaga "kagu". Milleks see sinna tehtud on? Vaevalt niisama? Paigaldasin ka tihendi kirjad kasti sisse, et rõhk pääseks välja seda kanalit mööda ja vist sidurikotta. Kirjutasin ilma kataloogi pilti vaatamata.
Mul kasutada olevast kataloogist on raske aru saada,kumba pidi tihend on,aga Muhulase antud pildil on ju tihend kirjadega väljapoole-õli on ju k.kastis.Mis puutub soonde,siis õhutamisava see ei ole,kuna esiteks avaneb see allapoole ja õhul(või õlil) sealt edasi pole kuhugi minna,sest k-kasti ja sidurikoja vahel on ka tihend,antud soon on mõeldud tihendi eemaldamise hõlbustamiseks.