Sellise variandiga võiks/peaks hakkama käigukastiõli välja pressima korralikult. Ja see vint on selleks, et selle kaudu korjab õli kokku ja nii-öelda ei lase võlli kaudu välja tulla, simmeri soojenemisel/paisumisel simmeri sees olev vedru aitab ka õlil mitte edasi minna... ei oska enam lihtsamalt seletada kahjuks,et miks simmer peab olema avatud osaga käigukasti poole.... Kui sul lihtsalt huvitav enda praktikast mitu korda kasti maha võtta, siis saan aru ,miks teistpidi panidMuhulane kirjutas:Panin simmeri nii paika,et kirjad jäid kasti poole,elame-näeme,mis teha võtab. Vedava võlli osal,simmeri tööpinnal on sooned,nagu suure sammuga vint ja päripäeva. Tea,miks nii?
AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
partnermosse kirjutas:Sellise variandiga võiks/peaks hakkama käigukastiõli välja pressima korralikult. Ja see vint on selleks, et selle kaudu korjab õli kokku ja nii-öelda ei lase võlli kaudu välja tulla, simmeri soojenemisel/paisumisel simmeri sees olev vedru aitab ka õlil mitte edasi minna... ei oska enam lihtsamalt seletada kahjuks,et miks simmer peab olema avatud osaga käigukasti poole.... Kui sul lihtsalt huvitav enda praktikast mitu korda kasti maha võtta, siis saan aru ,miks teistpidi panidMuhulane kirjutas:Panin simmeri nii paika,et kirjad jäid kasti poole,elame-näeme,mis teha võtab. Vedava võlli osal,simmeri tööpinnal on sooned,nagu suure sammuga vint ja päripäeva. Tea,miks nii?
Läheb juba ja teeb asja korda õieti
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Asi timm ja süda ka rahul.Muhulane kirjutas:partnermosse kirjutas:Sellise variandiga võiks/peaks hakkama käigukastiõli välja pressima korralikult. Ja see vint on selleks, et selle kaudu korjab õli kokku ja nii-öelda ei lase võlli kaudu välja tulla, simmeri soojenemisel/paisumisel simmeri sees olev vedru aitab ka õlil mitte edasi minna... ei oska enam lihtsamalt seletada kahjuks,et miks simmer peab olema avatud osaga käigukasti poole.... Kui sul lihtsalt huvitav enda praktikast mitu korda kasti maha võtta, siis saan aru ,miks teistpidi panidMuhulane kirjutas:Panin simmeri nii paika,et kirjad jäid kasti poole,elame-näeme,mis teha võtab. Vedava võlli osal,simmeri tööpinnal on sooned,nagu suure sammuga vint ja päripäeva. Tea,miks nii?
Läheb juba ja teeb asja korda õieti
Jälle tarkust juures
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Hetkel meenub, et tihend sai ikkagi õiget pidi, kuna õhutuskanal asub ju sidurivõllis.BergIE kirjutas:Olen ise ka selle üle mõtteid mõlgutanud. Minuarust puudub kastil õhutusnippel vms. Kui kõik tihendid töötaksid survepidamisele siis ei pääseks ülearune surve välja. Sellele vihjab ka freesitud soon tihendi kõrval pildil suunaga "kagu". Milleks see sinna tehtud on? Vaevalt niisama? Paigaldasin ka tihendi kirjad kasti sisse, et rõhk pääseks välja seda kanalit mööda ja vist sidurikotta. Kirjutasin ilma kataloogi pilti vaatamata.
Kaunitar 2015.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Uus kast ja uus kardaan all. Ei müra,ei vibra,ei leki Tipptopp.
Käikusid tuleb regullida,sõidu ajal on teise käigu lülitamine jama,ilgelt tuleb kangi vasakule väänata ning tagumise käigu lülitamine on paras nikerdamine.
Käikusid tuleb regullida,sõidu ajal on teise käigu lülitamine jama,ilgelt tuleb kangi vasakule väänata ning tagumise käigu lülitamine on paras nikerdamine.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
See regullimine on üks paras nuputamine ikka. Käigukangi puksid on nagu on ja hoovastiku omad ka. Tagumise käigu saab normaalseks,kui hakkavad edasikäigud jamama. Kord läheb esimene,siis uuel katsel kolmas.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Käiguvahetuse sai ka korda õnneks. Kulissi plastpuksid on ikka üsna kutud,sai siis omaloomingut tehtud ning asi toimib.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
iseasi kui täpselt sul see õlirõhu näidik nüüd näitab.. selline mosse originaal peaks vist olema siiski aint horisontaalis ja noolega ülespoole..