4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
See vast töökindlam,kui tigudiffer.Kas julged hinnanumbritest ka rääkida.....
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Teinekord kui kohtume, kindlastiSeenior kirjutas:See vast töökindlam,kui tigudiffer.Kas julged hinnanumbritest ka rääkida.....
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Nonii. Sai ju pikalt SLi ette valmistatud ja eile siis Kiltsi RS-il käidud.
Kõigepealt jamasime kohapeal kolm tundi karburaatori ja nõelklappidega, käies ujutas esimesse kambrisse lihtsalt megat kütet, vahet pole mis nõelklapi panid. Sai ka bensiinipumbale lisatihend pandud, kahtlustades, et toodab üle. Ei miskit, lõpuks saime mingi väga hädise teise karpa, et hädapärast üldsegi võistlus kaasa sõita. Noh, jõudu see karbuss ei tootnud ning seetõttu veeresimegi vennaga ürituse lihtsalt läbi
Venna viimases voorus maksid kätte ka veel originaalmootoripadjad ( ei hakanud kunagi niva omasi panema, lootes et selleks ajaks on lumi maas ning siis niipalju asju ei vääna), mistõttu tulid lahti käigukastihoovad ja gaasihoob.
Kahjustada sai veel stabikas millegipärast ning keset sõitu kukkus kellaplokk armatuuri sisse
Koht minul siis 12, 15st.
By R.Ollema
Kõigepealt jamasime kohapeal kolm tundi karburaatori ja nõelklappidega, käies ujutas esimesse kambrisse lihtsalt megat kütet, vahet pole mis nõelklapi panid. Sai ka bensiinipumbale lisatihend pandud, kahtlustades, et toodab üle. Ei miskit, lõpuks saime mingi väga hädise teise karpa, et hädapärast üldsegi võistlus kaasa sõita. Noh, jõudu see karbuss ei tootnud ning seetõttu veeresimegi vennaga ürituse lihtsalt läbi
Venna viimases voorus maksid kätte ka veel originaalmootoripadjad ( ei hakanud kunagi niva omasi panema, lootes et selleks ajaks on lumi maas ning siis niipalju asju ei vääna), mistõttu tulid lahti käigukastihoovad ja gaasihoob.
Kahjustada sai veel stabikas millegipärast ning keset sõitu kukkus kellaplokk armatuuri sisse
Koht minul siis 12, 15st.
By R.Ollema
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Kuule...sõida ka paar korda tõsistelt väänates ja läbi aukude kiiret sõitu ja siis tule ütle uuesti. Mosse patjade pehmus on juba väga vana tõde. Tee peal sõida kaua ja palju tahad, aga raskemates oludes annavad nad megalt, kordan, MEGALT liikuma, niiet isegi käik hüppab kurvis ise välja kui hästi läheb.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Kuule võta nüüd tagasi end eks ! Ma ei tea palju sa joond oled või midagit tarvitanud oled kui sedasi positanud oled.Streetrace foorum on nagu selliste kõvatajate jaoks ja sealne chat.Mida loed ja vaatad et kas see on ka reaalne .Esiteks see pole reaalne.Kui sul mootor ikka peal liigub edasi tagasi ja vastu keret,siis ta kukub juba pots välja Ja kui ta ettepoole ka liiguks siis teeb juba tiivikuga radikale haiget ju.Mossel see tavaline ju kui mootor liigub jõle palju ikka siis ta raputab lahti no paratamatus kui originaal seades.Mossel peaks üldse olema trossipeal süsteem gaas kuna see originaal on seal isegi tänavasõiduks algeline,aga sõidab ära .SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Vabandan väga et teemat risustan,aga mind ajavad kohe tigedaks need kes targutavad mingit loba ja siis kui endal midagit vaja teha siis on emme emme.
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
kui miskit vaja teha on? LOL erinevalt sinust on minu masinad puhtad ja korralikud mitte mingid roostekäkid, sest ei suudeta isegi keretöid ära teha... ja nagu ma ütlesin.. käis mul kogu kupatus vastu keret nii et max padja liikumine, kui seda üldse padja liikumiseks nimatada sai sest padi oli täiesti lahti... niiet jahmossejumal kirjutas:Kuule võta nüüd tagasi end eks ! Ma ei tea palju sa joond oled või midagit tarvitanud oled kui sedasi positanud oled.Streetrace foorum on nagu selliste kõvatajate jaoks ja sealne chat.Mida loed ja vaatad et kas see on ka reaalne .Esiteks see pole reaalne.Kui sul mootor ikka peal liigub edasi tagasi ja vastu keret,siis ta kukub juba pots välja Ja kui ta ettepoole ka liiguks siis teeb juba tiivikuga radikale haiget ju.Mossel see tavaline ju kui mootor liigub jõle palju ikka siis ta raputab lahti no paratamatus kui originaal seades.Mossel peaks üldse olema trossipeal süsteem gaas kuna see originaal on seal isegi tänavasõiduks algeline,aga sõidab ära .SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Vabandan väga et teemat risustan,aga mind ajavad kohe tigedaks need kes targutavad mingit loba ja siis kui endal midagit vaja teha siis on emme emme.
gaasihoovast olen vaid nii lahti saanud kui kännu taha olen pidurdanud.. aga sealgi aitab kronsa tuunimine, nii et see enam sealt vahelt välja ei tule
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Kus otsast sa võtad et roostekäkid on? Kui sa ainult ühte mu masinat näinud.Padi täiesti lahti olen ka ise sõitnud nii ja see pole inimlik sõitmine.SanderV kirjutas:kui miskit vaja teha on? LOL erinevalt sinust on minu masinad puhtad ja korralikud mitte mingid roostekäkid, sest ei suudeta isegi keretöid ära teha... ja nagu ma ütlesin.. käis mul kogu kupatus vastu keret nii et max padja liikumine, kui seda üldse padja liikumiseks nimatada sai sest padi oli täiesti lahti... niiet jahmossejumal kirjutas:Kuule võta nüüd tagasi end eks ! Ma ei tea palju sa joond oled või midagit tarvitanud oled kui sedasi positanud oled.Streetrace foorum on nagu selliste kõvatajate jaoks ja sealne chat.Mida loed ja vaatad et kas see on ka reaalne .Esiteks see pole reaalne.Kui sul mootor ikka peal liigub edasi tagasi ja vastu keret,siis ta kukub juba pots välja Ja kui ta ettepoole ka liiguks siis teeb juba tiivikuga radikale haiget ju.Mossel see tavaline ju kui mootor liigub jõle palju ikka siis ta raputab lahti no paratamatus kui originaal seades.Mossel peaks üldse olema trossipeal süsteem gaas kuna see originaal on seal isegi tänavasõiduks algeline,aga sõidab ära .SanderV kirjutas:no see jutt on nüüd küll BS et mootoripadjade väänamise pärast sul kastihoovad ja gaasihoovad lahti tulid.. olen sõitnud ka katkiste patjadega nii et mootori väänas sidurikojaga vastu keret korduvalt ja ei juhtunud küll mitte midagi
Vabandan väga et teemat risustan,aga mind ajavad kohe tigedaks need kes targutavad mingit loba ja siis kui endal midagit vaja teha siis on emme emme.
gaasihoovast olen vaid nii lahti saanud kui kännu taha olen pidurdanud.. aga sealgi aitab kronsa tuunimine, nii et see enam sealt vahelt välja ei tule
Ma ei viitsi suga siin vaielda
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Päev jälle korras! Kolm korda võite arvata mis ma endale tõin jälle
Nimelt mosu järjekorranumbriga 19, mis käest läbi käib.
Tegu siis 88 aasta 2140ga, mille ostsin esimese omaniku käest. Kojusõites keeras kellale 84000. Autot on tarvitatud aastaringi ning hoolitsust ta eriti näinud ei ole. Vaatame, kas keegi tahab komplektselt või osadena, teema igatahes teen varuosade alla.
Kere vajab kindlasti tähelepanu.
Nimelt mosu järjekorranumbriga 19, mis käest läbi käib.
Tegu siis 88 aasta 2140ga, mille ostsin esimese omaniku käest. Kojusõites keeras kellale 84000. Autot on tarvitatud aastaringi ning hoolitsust ta eriti näinud ei ole. Vaatame, kas keegi tahab komplektselt või osadena, teema igatahes teen varuosade alla.
Kere vajab kindlasti tähelepanu.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1991 ; IZ 412 IE 1984; AZLK 2140-117 1984 ster
Kui ma nüüd rehvide ja jälgede järgi lumel aru saan, jooksevad valgel rehvid tagurpidi all. S. t. et muster jookseb tagurpidi. Viska sinna pilk peale.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429