Täna sai siis mosse päikese kätte jäetud( oli kile all), puhtaks kaevatud, ja üle 3 kuu käima pandud. Läks peaegu kohe kui toorest sai(tegin selle ka ennem korda).
Nüüd ei peaks enam õli ka välja ajama mootor, klapikambrikaane osad tikkpoldid olid keermeta.
Vaja püksid ka ära keevitada summutajal, siis peaks väheke vaiksemalt käima
Keevitan tagant osa ka ära, siis ei peksa enam muda sisse paagi peale.
Kuidas mosse karteri kaitse kinnitub põhja külge? ehk kellegil on pilti?Saaks väheke julgemini sõita siis
Rohkem ette valmistusi suveks vist teha pole vaja
Kas see on loomulik, et kambrikaane tihend on selline punane(nagu ikka see venekummi tihend), ja, et see punane koorub sealt pealt?
IZ 21251 KOMBI 1983 Killa
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 21251 KOMBI 1983 Killa
mosse karterikaitse jaoks pead sillatala sisse ise augud puurima kui enne pole kaitset all olnud. Ülemised kinnitusaugud on olemas, paned kaitse umbes paika ja puurid augud sillatalast läbi, üsna äärde tulid need minul. Kui väga tugev oled siis vaata et karteripõhja ei kahjusta
Ei tea kas see pilt aitab ka.
Talvel on selle kaitsega igavene kamm tegelikult kui auto õues seisab. Nimelt mul oli peale ühte sprinti karterikaitse umbselt paksu jääd täis. Käima pannes terve auto värises nii et hambad plõgisesid suus, sest karteripõhi oli kinni jäätunud. Peale natukest sulamist hakkas mootor oma värisemisega vastu jääd peksma. Veel hullem. Aga pole hullu kui pärast korralikult puhtaks teha sealt.
Ei tea kas see pilt aitab ka.
Talvel on selle kaitsega igavene kamm tegelikult kui auto õues seisab. Nimelt mul oli peale ühte sprinti karterikaitse umbselt paksu jääd täis. Käima pannes terve auto värises nii et hambad plõgisesid suus, sest karteripõhi oli kinni jäätunud. Peale natukest sulamist hakkas mootor oma värisemisega vastu jääd peksma. Veel hullem. Aga pole hullu kui pärast korralikult puhtaks teha sealt.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 21251 KOMBI 1983 Killa
Kui kellegil Märjamaa ligidal pakkuda kaitset (umbes mingi 200kri eest) Mõtlesin ,et teen ise, aga ootan suve ära, ja kui kuskilt ei saa siis teen ise.
Re: IZ 21251 KOMBI 1983 Killa
Sai siis mosset käima pandud, läks käima küll, aga käis 2 vahepeal 3 silindri peal. Vahetasin küünlad, ikka sama jama. Vaatan küünlajuhtmeid ja oi mis ma näen mitme vasktraadiga küünlajuhe (umbes 5 otsaga mis klemmi alla lähevad) on ära mädanenud, nii et peksis üle õhu klemmi ja igalepoole laiali sädet. Suurest vihaga hakkasin juhtmetelt klemme eemaldama, et saaks uuesti ühendada juhtme sisu klemmiga, aga ei kus sa sellega, kõikide klemmide otsad olid pragulised ja pudenesid kätte . Ei siis midagi, võtsin lada mootori küljest juhtmed mis kinnituvad ilma piibuta küünla otsa, ja masin jäi käima ilusti. Võiks sõitma ka minna, aga põllul on poole meetrine vesi Väheke segane jutt sai ,aga loodan ,et saate aru.
Re: IZ 21251 KOMBI 1983 Killa
Vedasin teid alt mosseklubilased, ja vahetasin mosse madalama klassi auto vastu. Nimelt 82 aasta sapika Teema võite lukku panna, aga ärge ära kustutage, kunagi hea meelde tuletada:
Viimati muutis Killa, 25 Mai 2010 19:27, muudetud 1 kord kokku.
Re: IZ 21251 KOMBI 1983 Killa
Vähemalt seegi hea, et vene raud vene raua vastu.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 21251 KOMBI 1983 Killa
Jah ,aga sapikas on tegelt väga ilus ja korralik. Võrreldes mossega millel polnud midagi korralikku, peale mootori mis tõmbas päris hästi. Head rehvid võtsin ka alt ära. Kuna auto jäi märjamaale, võib juhtuda, et kui see otsa saab nende rallitajate käes siis müün teile varuosasid veel, või siis annan. Loodan, et see ei jäe minu viimaseks mosseks.mart kirjutas:Vähemalt seegi hea, et vene raud vene raua vastu.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 21251 KOMBI 1983 Killa
Mossega võiks ikka tegeleda, see tähendab uue ligi võtta millega tegelema hakataKilla kirjutas:Jah ,aga sapikas on tegelt väga ilus ja korralik. Võrreldes mossega millel polnud midagi korralikku, peale mootori mis tõmbas päris hästi. Head rehvid võtsin ka alt ära. Kuna auto jäi märjamaale, võib juhtuda, et kui see otsa saab nende rallitajate käes siis müün teile varuosasid veel, või siis annan. Loodan, et see ei jäe minu viimaseks mosseks.mart kirjutas:Vähemalt seegi hea, et vene raud vene raua vastu.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks