AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
priitvil
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Dets 2014 21:42
Telefon: 53730623
Asukoht: Viljandi

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas priitvil »

Mersul on soontega võru vända otsa pressitud, sooned lükkavad vedelikku tagasi. Saan esmasp. pilti teha kui tööle lähen...
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Tänan.
Tundub,et oleme jälle püha tõe juurde jõudnud- tuleb osta Mersu tagaotsa rasvanöör ja ongi asi lahendatud. Iseasi,kui ka mingi pood pakub spetsiaalselt minu Perkinsile uuemat tihendit. Niipalju,et minu väntvõllil on sooned sees,mis õli tagasi kakuvad ja maha ei käi ühtki võru. Peab siis uurima,kes ja kus pakub sellist kraami.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Vaatasin termomeetrit õues.......juba -12 kraadi..... eks näis mis hommikul........ Plaan oli ju - 10-ga proovida käivitamist. Üldse pole aus.... maha magasin õige aja... :lol
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

No nii,läheb -10-ga käima küll aga põhikannatajad on aku ja starter.... Paar korda sai 15 sek. väikseste vahedega kedratud ilma kütteta ja lastud elus tuli mootorisse. Peale seda esimesel katsel hakkas nagu lubama aga ei käivitunud. Ootasin tsipa ja proovisin uuesti. Pika ketramise peale läks pea-aegu juba käima aga jätsin asja pooleli. Ootasin pool min. ja siis ketramise peale mootor käivitus. Eetrikäivitus on ikka vaja peale sättida,nii igaks juhuks. Kui oleks viletsam aku,ei kõssakski,sest tavaliselt sellise külmaga lõpeb nali päris kähku.... Nii et plokisoojendus ikka järgi ja asi kindlam. Katse tehtud. Vähemalt nüüd on teada mis juhtub,kui auto lumehange jätta -10-ga.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Hääd uut aastat!

Eila oli hea soe ilmake ja läksin kohe Perkinsi kallale. Tahtsin üles leida ühte väikest pläkutajat....kes mul hinge täis ajas.... :D
Nimelt juba algul,kui mootorile uued pihustiotsad külge panin,ilmnes vahete-vahel ja teatud pööretel pisuke jõnksutamine sõidu ajal ja mingid puterdamised... Pihusteid stendides oli ka näha,et üks ots ei olnud väga heas korras. Tookord muud üle ei jäänud,kui lõin uued otsad sisse ja lootsin paremat. Tellisin hiljem uusi otsi kaks tükki juurde ja stendisin ka need ära. Üks uutest natuke tilgub,ehk siis katsetamisel teatud seisus tekib pihusti otsa tilk....... Kontrollisin ära ka,et järsku tuleb mujalt aga ei. Samamoodi käitus ka see pihustiots,mille eemaldasin. Muidu pihustasid mõlemad enam-vähem hästi aga nõel ikka korralikult vist ei pea. No ma ei tea mida spetsialistid asjast arvavad aga minuarust sellist seisu,ei tohi olla vist,et tilk otsa peale ilmub... Teatud olukorras see muidugi normaalne...aga igapäevaselt,köh,köh... :D ei saa laste kuuldes rääkida....
Ma siin mõtlesin,et järsku lasta need otsad ultrahelivannist läbi ja uuesti proovida.....kas see aitab....võib-olla lihtsalt praak. Sõber ütleb ka vahest,et s....st saia ei saa,ära viida aega..
Kuna mul oli ka paar uut pihustiotsa sakslase traktori omad SD1ZD12 . ja üks nendest samuti tilkus veidi. Pihustamisnurk on neil sama aga seekord katsetama ei hakanud....jäävad riiulisse oma aega ootama. Saaks 4 tk.ühesugust kokku aga raske. Need juba kõik ära tarvitatud.
Eila ja täna tegin katseid ja tundub,et sain veast vist lahti...aga ma ei usu ennem,kui mõne aja sõitnud olen....järsku lihtsalt petekas.....

Täna käisid külas ühed tõsised diisel -Mosse mehed ja sain neile ka sõitu teha. Ühe lasin ka roolitaha..... teine oli rahul isegi sellega,et sai tagaistmel istuda.... Asi nimelt selles,et ta oli vanasti ise sõitnud ühe diisel-Maskvitsiga..... :D
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Manks
Postitusi: 475
Liitunud: 18 Apr 2009 10:47
Asukoht: Võrumaa, Rõuge
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Manks »

Täna sai teoks pikalt plaanitud reis Tommi juurde, koos Korstnapühkijaga. Ilmataat oli reisi natuke ekstreemseks teinud, aga sõit sujus hästi (aeglaselt). Kuna Korstnapühkija oli algselt diislimees (siiamaani tehnilises passis märkus: ümber ehitatud, bensiini mootor), sai rohkem Tommi mosset uuritud ja proovitud. Meie meelest on tegu päris mõnusa masinaga, mootor töötas väga hästi. Mootorimüra ei häirinud, Korstnapühkija soovitas isolatsioonimattide asemel korralikumat helisüsteemi, mälupulgaga :)
Proovisõidul oli auto hea juhitavusega, käikude vahed võiksid natuke pikemad olla. Raske esiosa aitab paremini teel juhtida, ka külg ees on juhitavus pärs hea. Auto salong soojenes ilusti, minu meelest väga hea talveralli auto, vähemalt on tegu unikaalse mossega :)

Pilt

Pilt
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas partnermosse »

1 asi kohe kindlasti ei sobi diisel-mossele ja see on igasugune talve-rally ja muud kiirruse testimise vormid :) ja põhjuseks lihtsalt diisel-mosse unikaalsus, neid kogu Eesti peale ehk 2-3 ongi .....edasi mõelge juba ise :D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas moskiito »

partnermosse kirjutas:1 asi kohe kindlasti ei sobi diisel-mossele ja see on igasugune talve-rally ja muud kiirruse testimise vormid :) ja põhjuseks lihtsalt diisel-mosse unikaalsus, neid kogu Eesti peale ehk 2-3 ongi .....edasi mõelge juba ise :D
siin väheke parandan sind, talverally ei ole tegelt rally sest rõhk ei ole mitte kiirusel vaid trassi läbimine mõistliku kiirusega ja ristsõnal
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas partnermosse »

moskiito kirjutas:
partnermosse kirjutas:1 asi kohe kindlasti ei sobi diisel-mossele ja see on igasugune talve-rally ja muud kiirruse testimise vormid :) ja põhjuseks lihtsalt diisel-mosse unikaalsus, neid kogu Eesti peale ehk 2-3 ongi .....edasi mõelge juba ise :D
siin väheke parandan sind, talverally ei ole tegelt rally sest rõhk ei ole mitte kiirusel vaid trassi läbimine mõistliku kiirusega ja ristsõnal
Vahet pole, on seal ristsõna või mitte ,rally on rally ja jääb hasartseks kiirustamiseks, mis pole selle isendile hea :D ! (lihtsalt seal juhtub igast jamasid, nagu läbi aja olen kuulnud näinud ) :D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitus Postitas Jossu »

Mis te vingute, kiiremini ikka liigub kui mu Leyland eelmisel rallil :D
Pukseerimishaagise e Konna rent
Vasta