sai üks video ka kokku miksitud tollest päevast.
http://youtu.be/CVpksv__eWg
Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Veel mõned pildid ja numbrid Tsehhi sõidust. Minu Mosse spido arvates täpselt 3000 km. Reaalselt ilmselt pisut enam kuna kasutasin 175/80/14 rehve mis originaalist suuremad, bensiini kulus 220 l, keskmiseks kuluks alla 7,5 l. Sõit möödus üllatavalt probleemivabalt ja bensiinikulu poolest ökonoomselt. Vaid mägedes kippusid pidurid üle kuumenema ja pisut peale jääma. Siinkohal tänud ka reisikaaslastele mõnusa seltskonna eest
http://album.ee/user/601451
http://album.ee/user/601451
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Minu kombi neelas bensutšekkide kohaselt 285,26 l, mis on tunduvalt positiivsem tulemus, kui iga kord tankides tundus. Võimalik, et ühe tšeki on tuul minema puhunud, kuna bensujaamades kiirelt keskmist arvutades oli kogu aeg kulu üle 10-ne. Aga noh, eks sellise luksuse eest nagu Skif, tulebki millegi arvelt lõivu maksta. Kilomeetreid kokku ~3074.
Aga seiklusest siis ka pisut lähemalt.
Kuna auto sain värvitöökojast kätte 9. hommikul, siis palju aega enam polnud. Kiirelt läksid alla uued Bilsteini amordid ja Barumi rehvid. Muidugi kiirustades tekivad igasugused apsud ja nii saigi esimesi logareid kaks korda alla pandud sest keegi unustas pukseerimisaasad stangekronsade alla panna jne. Erilist pärdikuosavust oli aga vaja, et üksinda kärukonksu alla tagasi saaks. Ja nii juhtuski, et stardihetkeks olid mõned osad lihtsalt pagasnikus kaasas ja külge kruviti nad tee peal pauside ajal. Teiseks päevaks olid juba kõik undamised ja muud helid muutunud täiesti tavaliseks ja hirm, et kohe midagi laiali lendab kadunud. Natuke murelikuks tegi vaid Warsaw'i ummikutes vana jahutusvedelik, mis kiirelt 100C° peale läks. Mootori jahtumist ja ummiku lahenemist oodates sai kontrollitud kiirelt rattalaagreid ja ka piduriklotsidele pilk peale visatud, milledest viimased osutusid küllaltki kulunuteks. Edasi sai siis rõhku pandud käiguga pidurdamisele, kuna uusi klotse ju kaasas polnud. Järgmine kord, ausõna, tulen eelnevalt tehniliselt kontrollitud autoga Edasi sujus kõik küllaltki sujuvalt, kui leeduka 412-ne sidurimanseti leke ja logisev jagaja välja arvata. Kuid ka need vead said kiire ravi ja reede lõunaks olime Tsehhi piiril, kus kohalik politsei meie konvoi kinni pidas ja Poola politseiga moskiitot ähvardama kukkus. Peale paari närvilist minutit ja meie kaitsekõne ettevalmistamist teatati meile, et saime tünga ja kinnipidamine oli planeeritud ürituse korraldaja poolt (kusjuures, seda asja nii jätta ei saa, tuleb ta kuidagi siia meelitada ja samaga vastata ). Peale oma "hotelliga" tutvumist käsutati meid kiirelt tagasi Poola poolele Kudowa-Zdrójsse, kus kohe väikene näitus-väljapanek toimus ühe sanatooriumi pargis koos pedaalikatega. Peale paari tundi saime sealt tulema ja asusime autosi järgmise päeva suursündmuseks ettevalmistama(loe:kiire pesu).
Põhiüritusest mingisuguse ülevaate saab veel siit:
Õhtul viidi meid veel kohalikke vanu sõjaväelisi kaitserajatisi vaatama, milledeni viis fantastiline mägitee, kus need uued Bilsteinid ja Barumid kohe asja eest olid. Kahju, et see sõit moskiito kaamerasse ei jäänud, igal juhul kohalikud said meie käest pika puuga
Ning pühapäeval tegime omaette kruiisi Skoda muuseumisse.
Kokkuvõttes väga lahe ja õnnestunud üritus, mida mul ka tulevikus plaanis veel kunagi kindlasti külastada on.
Tänud korraldajatele ja kõikidele reisikompanjonidele!
Aga seiklusest siis ka pisut lähemalt.
Kuna auto sain värvitöökojast kätte 9. hommikul, siis palju aega enam polnud. Kiirelt läksid alla uued Bilsteini amordid ja Barumi rehvid. Muidugi kiirustades tekivad igasugused apsud ja nii saigi esimesi logareid kaks korda alla pandud sest keegi unustas pukseerimisaasad stangekronsade alla panna jne. Erilist pärdikuosavust oli aga vaja, et üksinda kärukonksu alla tagasi saaks. Ja nii juhtuski, et stardihetkeks olid mõned osad lihtsalt pagasnikus kaasas ja külge kruviti nad tee peal pauside ajal. Teiseks päevaks olid juba kõik undamised ja muud helid muutunud täiesti tavaliseks ja hirm, et kohe midagi laiali lendab kadunud. Natuke murelikuks tegi vaid Warsaw'i ummikutes vana jahutusvedelik, mis kiirelt 100C° peale läks. Mootori jahtumist ja ummiku lahenemist oodates sai kontrollitud kiirelt rattalaagreid ja ka piduriklotsidele pilk peale visatud, milledest viimased osutusid küllaltki kulunuteks. Edasi sai siis rõhku pandud käiguga pidurdamisele, kuna uusi klotse ju kaasas polnud. Järgmine kord, ausõna, tulen eelnevalt tehniliselt kontrollitud autoga Edasi sujus kõik küllaltki sujuvalt, kui leeduka 412-ne sidurimanseti leke ja logisev jagaja välja arvata. Kuid ka need vead said kiire ravi ja reede lõunaks olime Tsehhi piiril, kus kohalik politsei meie konvoi kinni pidas ja Poola politseiga moskiitot ähvardama kukkus. Peale paari närvilist minutit ja meie kaitsekõne ettevalmistamist teatati meile, et saime tünga ja kinnipidamine oli planeeritud ürituse korraldaja poolt (kusjuures, seda asja nii jätta ei saa, tuleb ta kuidagi siia meelitada ja samaga vastata ). Peale oma "hotelliga" tutvumist käsutati meid kiirelt tagasi Poola poolele Kudowa-Zdrójsse, kus kohe väikene näitus-väljapanek toimus ühe sanatooriumi pargis koos pedaalikatega. Peale paari tundi saime sealt tulema ja asusime autosi järgmise päeva suursündmuseks ettevalmistama(loe:kiire pesu).
Põhiüritusest mingisuguse ülevaate saab veel siit:
Õhtul viidi meid veel kohalikke vanu sõjaväelisi kaitserajatisi vaatama, milledeni viis fantastiline mägitee, kus need uued Bilsteinid ja Barumid kohe asja eest olid. Kahju, et see sõit moskiito kaamerasse ei jäänud, igal juhul kohalikud said meie käest pika puuga
Ning pühapäeval tegime omaette kruiisi Skoda muuseumisse.
Kokkuvõttes väga lahe ja õnnestunud üritus, mida mul ka tulevikus plaanis veel kunagi kindlasti külastada on.
Tänud korraldajatele ja kõikidele reisikompanjonidele!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
kaua tehtud sai teist kuid reisidel läks nii kuradi igavaks et võtsin selle töö ette. Kokku on 6 osa ning jõudumööda upitan nad youtube keskonda üles vaikselt. Kuna kaamera jukerdas siis kogu retke lindile ei õnnestunud saada paraku, kuid tulemas on uus üritus kuhu meid taas kutsutud on nii et loodan et selleks ajaks on parem tehnika olemas.
esimesed on siin http://youtu.be/GlewzU0eAOI ja http://youtu.be/UZnCOmi0diA
esimesed on siin http://youtu.be/GlewzU0eAOI ja http://youtu.be/UZnCOmi0diA
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
mõtled mosset ikka?moskiito kirjutas:loodan et selleks ajaks on parem tehnika olemas.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
eelviimane osa, varsti saab ka viimase üles pandud.
muide wax, tehnikal pole häda midagi, keret vaja putitada
http://youtu.be/gYEphx6HlTw
muide wax, tehnikal pole häda midagi, keret vaja putitada
http://youtu.be/gYEphx6HlTw
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.