IZ 27151 '91 Madys
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 27151 '91 Madys
Mis siis sisse läks? Deforss kolvid? Ja süüte panek nii käibki, aint ise olen pannud natuke edasi esimese silindri märgist jagajal, sest jalga väntvõlli hammaka peale lükates muudab see natuke asukohta. Aga noh, kui said täpselt, siis pole midagi
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IZ 27151 '91 Madys
Sees on samad kolvid mis ennegi, ei hakanud pilli lõhki ajama, nagunii see esimene pada laiali lendab, oleneb aga mis jõu juures... Ehk järgmine saab parem kui järgmine ükskord tuleb - kui tuleb.
Hammaka asukohaga jamasingi, aga sain samasse kohta nagu enne maha võtmist oli, ehk siis jagajat annab keerata nii et see vastu mootoriplokki ei lähe ja mahub õlivooliku vahele ära.
Kui käima ka saame oleks ülihea, siis läheb edasi jõdusamalt äkki.
Ahjaa... Lisaks sai kapotialune uue musta võõba, väga detailseks ei hakanud minema viimistlusega, peaasi et kõva värvkate seljas on. Üks õhutoru ava tundub ka veidi naljakas, aga see ka eesmärgiga kui mootor peaks veidi rohkem ringi kargama peal. Esisilla komplekteerimisega sai samamoodi algust tehtud ja eelmiste aia taha läinud esimeste alumiste õõtsade asemele keevitas teemaomanik teised õõtsad ja seekord mõõtsime ka enne kui kokku panime, sest eelmistega õppisime seda, et õõtsasid valesti kokku pannes ei hakka sharniirid tööle. Nüüd tuleb esivedrudelt paar keerdu maha hakkida, mootor peale visata ja vaadata, et kui ligidale maapinnale masina annab ajada. Võiks küllalt lühikesi amorte ka leida kuskilt...
Hammaka asukohaga jamasingi, aga sain samasse kohta nagu enne maha võtmist oli, ehk siis jagajat annab keerata nii et see vastu mootoriplokki ei lähe ja mahub õlivooliku vahele ära.
Kui käima ka saame oleks ülihea, siis läheb edasi jõdusamalt äkki.
Ahjaa... Lisaks sai kapotialune uue musta võõba, väga detailseks ei hakanud minema viimistlusega, peaasi et kõva värvkate seljas on. Üks õhutoru ava tundub ka veidi naljakas, aga see ka eesmärgiga kui mootor peaks veidi rohkem ringi kargama peal. Esisilla komplekteerimisega sai samamoodi algust tehtud ja eelmiste aia taha läinud esimeste alumiste õõtsade asemele keevitas teemaomanik teised õõtsad ja seekord mõõtsime ka enne kui kokku panime, sest eelmistega õppisime seda, et õõtsasid valesti kokku pannes ei hakka sharniirid tööle. Nüüd tuleb esivedrudelt paar keerdu maha hakkida, mootor peale visata ja vaadata, et kui ligidale maapinnale masina annab ajada. Võiks küllalt lühikesi amorte ka leida kuskilt...
Re: IZ 27151 '91 Madys
Amortide kohta niipalju, et Plaza Sport amortidel on täitsa -70mm madalduse jaoks möeldud tooted olemas. Arvan, et nendest lühemaid on juba üsna raske leida. Ladaklubist leiab kontakti ka, kellelt neid saab.
Re: IZ 27151 '91 Madys
Kas lada ja mosse amort on originaalis sama pikad? Ehk kas -70mm madaldus ladal= -70mm mossel
Re: IZ 27151 '91 Madys
Kuidas küünlaid vahetada on? äkki lisad pildi vl kollektorist lähemalt.
Hannes
Hannes
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: IZ 27151 '91 Madys
Panin tabeli üles, saad siit vaadata - ega vahet ei ole väga, suhtkoht samapikad on nad kõik.Peeter kirjutas:Kas lada ja mosse amort on originaalis sama pikad? Ehk kas -70mm madaldus ladal= -70mm mossel
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IZ 27151 '91 Madys
Küünalde vahetusega on nagu on... kõik muu saab kätte peale teise silindri kus turbo enda flants ees on. Äkki peale parajat nikutamist saab ka teise kätte, mine sa tea... Igatahes kui vaja kolle maha võtta siis vaja, palju neid küünlaid ikka maha keeratakse...
Kui kunagi jälle garaaži saab siis teen äkki mootorist veel pilte...
Kui kunagi jälle garaaži saab siis teen äkki mootorist veel pilte...
Re: IZ 27151 '91 Madys
oma kogemusest ütlen, et tuleb ikka vahetada neid küünlaid, mul on selle sama teema pärast 2 korda ümber tehtud kollektorit. Hetkel on sul võimalus asi mugavamaks teha, tasub mõelda selle peale.canyondrift kirjutas:Küünalde vahetusega on nagu on... kõik muu saab kätte peale teise silindri kus turbo enda flants ees on. Äkki peale parajat nikutamist saab ka teise kätte, mine sa tea... Igatahes kui vaja kolle maha võtta siis vaja, palju neid küünlaid ikka maha keeratakse...
Kui kunagi jälle garaaži saab siis teen äkki mootorist veel pilte...
"ONU HEINO RALLITIIM"
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IZ 27151 '91 Madys
Seda teemat peab veidi uurima, hetkel on see, et kõik K-Jeti ümbruse torud on suhtkoht täpselt paika pandud ja ikka väga väikeste liikumisvarudega, seega praegu ei saaks turbot kuhugi mujale toppida... Oleks teema sama lihtne nagu mõnel muul pritsel, siis jah, õhufilter, turbo, intercooler ja sl kolle, aga meil on õhufilter, K-jet, turbo, intercooler ja siis alles kollektorisse.
Kõik asjad on vaja sellest üüratu suurest pritsepeast mööda vedada ja oleme suutnud kõik asjad nii ühte nurka ära paigutada, et midagi koledat kohe.. Hetkel tekitab peavalu või mõtteainet ka see, et kuhu õhufilter panna.
Ideaalis oleks turbo muidugi kõvasti madalamale pand, aga mosse kapotialune on nii kitsas ja väike, et sinna ei mahu no mitte midagi ära, ainuke võimalus on turbo kas hästi kõrgele ajada või siis kollektor kuidagi pikalt välja tuua ja turbo ise kuhugi esitule taha paigutada. Ühesõnaga tuleb uurida, äkki kannatab ümber teha, äkki mitte.
Kõik asjad on vaja sellest üüratu suurest pritsepeast mööda vedada ja oleme suutnud kõik asjad nii ühte nurka ära paigutada, et midagi koledat kohe.. Hetkel tekitab peavalu või mõtteainet ka see, et kuhu õhufilter panna.
Ideaalis oleks turbo muidugi kõvasti madalamale pand, aga mosse kapotialune on nii kitsas ja väike, et sinna ei mahu no mitte midagi ära, ainuke võimalus on turbo kas hästi kõrgele ajada või siis kollektor kuidagi pikalt välja tuua ja turbo ise kuhugi esitule taha paigutada. Ühesõnaga tuleb uurida, äkki kannatab ümber teha, äkki mitte.
Re: IZ 27151 '91 Madys
canyondrift kirjutas:Seda teemat peab veidi uurima, hetkel on see, et kõik K-Jeti ümbruse torud on suhtkoht täpselt paika pandud ja ikka väga väikeste liikumisvarudega, seega praegu ei saaks turbot kuhugi mujale toppida... Oleks teema sama lihtne nagu mõnel muul pritsel, siis jah, õhufilter, turbo, intercooler ja sl kolle, aga meil on õhufilter, K-jet, turbo, intercooler ja siis alles kollektorisse.
Kõik asjad on vaja sellest üüratu suurest pritsepeast mööda vedada ja oleme suutnud kõik asjad nii ühte nurka ära paigutada, et midagi koledat kohe.. Hetkel tekitab peavalu või mõtteainet ka see, et kuhu õhufilter panna.
Ideaalis oleks turbo muidugi kõvasti madalamale pand, aga mosse kapotialune on nii kitsas ja väike, et sinna ei mahu no mitte midagi ära, ainuke võimalus on turbo kas hästi kõrgele ajada või siis kollektor kuidagi pikalt välja tuua ja turbo ise kuhugi esitule taha paigutada. Ühesõnaga tuleb uurida, äkki kannatab ümber teha, äkki mitte.
pilte vaadates tunduks, et kui turbo nurka muuta kollektori otsas, siis võidaks ca 5cm ruumi vähemalt mootori suhtes. Kitsikust aitab vähendada ka mootori radika ettepoole tõstmine, mingi ruumi võidab jälle.
"ONU HEINO RALLITIIM"