Huvitav on see,et peale pribooridega möllamist hakkas see pull pihta. Ühendusmutrid said kõik korralikult kinni küll keeratud.
Ok,homme jälle argipäev,siis ehk saab uued harjad.Teisel genekal polnud ka need harjad just väga pikad aga puude oli olemas ja täiesti tuntav. Paneb uued harjad ning,kui see ka ei mõika,siis relee kallale.
Hetk tagasi tulin just õuest kus oma suksule panin laetud aku peale ja käivitasin, noh paugupill, mis seal ikka , aga pannes põlema gabariittuled ja see järel lähituled hakkas minugi suksul trall pihta, et lähitulede lüliti sisselülitamisel tuled särama ei läinudki, proovisin lülitit (rooliküljes) edasi tagasi klõpsida ja selgus , et roolikontaktid ei anna ühendust nii kuis peab, jampsisin sealt ja sain tööle , aga jälle tuled kord põlema kord kustu, selgus, et kaitsmeploki tulede kaitsmed veits oksüdeerunud, keerutasin neid oma pesas ja lükkasin otsad ligemale, et ühendus taastuks ja korras oligi, jälle 2 jama vähem
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks