
Ja katsetamise stendist:

Järgmine tagavaraosade komplekt:

See on klassikaline settepott. See võtab siis suure sodi kinni enne peenfiltrisse minekut. Sellel on veel üleval pronksvõrgust sõel,mis võtab hästi kõik sodi kinni. Sellise võib ka panna bensiinimootorile aga nüüd on moodsamad ja pisemad pappfiltrid,mis sama töö ära teevad.partnermosse kirjutas:Mis on selle ülemise pildi "klaaspurgi" otstarve? Kas miskit filtreerimise mõte või selleks, et torustik oleks täidetud korralikult kütusega, et õhk vahele ei pääseks tagasivoolu puhul?
Diisli puhul kui seda settepotti puhastad, õhk vahele ei lähe?TALUPOEG TALUJA kirjutas:See on klassikaline settepott. See võtab siis suure sodi kinni enne peenfiltrisse minekut. Sellel on veel üleval pronksvõrgust sõel,mis võtab hästi kõik sodi kinni. Sellise võib ka panna bensiinimootorile aga nüüd on moodsamad ja pisemad pappfiltrid,mis sama töö ära teevad.partnermosse kirjutas:Mis on selle ülemise pildi "klaaspurgi" otstarve? Kas miskit filtreerimise mõte või selleks, et torustik oleks täidetud korralikult kütusega, et õhk vahele ei pääseks tagasivoolu puhul?
Alles eila vaatasin sinna klaaspoti põhja...on näha lausa kullavärvi metallitükke.....ei tea kas oma paagist tulnud või tanklast saadud kraam. Vee püüab ka kenasti kinni. Mõnes mõttes on selline settepott väga hea. Teed kapoti lahti ja vaatad läbi klaasi,et mis meil siis siia kogunenud ka on....