AZLK 2140 1984 SanderV
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
agajah, krt oled pea aasta iga päeva mersuga sõitnud ja siis hüppad mosse rooli... siismõtled küll et krt kuidas sellise asjaga sõita saab
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Sul seal vist rohkem anduri või mõõdiku viga. Mossel tavaliselt külmalt käivitades ja soojendades tühikäigul nii 4-5 (praegust välistemperatuuri arvestades), soojalt tühikäigul näitabki 0 kandis, sõites 2-3-4 olenevalt kiirusest. Mosse mootorisse sobiv õli vist 10W40. Liiga "paksu" pole ka hea mootorisse panna.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
teeb ka veidi tööd mosse kallal
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
vaikselt loob...
uus kinni keeratud ja padjad küljes.. stapp,ülemised õõtsad vedrud ja käänakad veel
uus kinni keeratud ja padjad küljes.. stapp,ülemised õõtsad vedrud ja käänakad veel
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
ei tea mis sel motol on, mehaanilise kellaga mõõdan, soojalt 0.5-1.7(tühikäik-90km/h 4jandaga) ja külmalt vastavalt 2-5
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Külma mootoriga ongi õlirõhk suurem, mootori soojenedes peab näit langema ...SanderV kirjutas:ei tea mis sel motol on, mehaanilise kellaga mõõdan, soojalt 0.5-1.7(tühikäik-90km/h 4jandaga) ja külmalt vastavalt 2-5
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
pigem oli küsimus et ta soojalt nii madal on.. raamatu järgi peaks tühikäigul 2 min olema
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Keera reduktorist juurde tühikäigul et näitaks 2 poole pöörde kaupaSanderV kirjutas:pigem oli küsimus et ta soojalt nii madal on.. raamatu järgi peaks tühikäigul 2 min olema
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
no see on raamat, päris paljud on 0,5 õlirhuga sõitnud vabalt 300k kilomeetreid maha ning pole midagi juhtunud. siin seisneb asi selles et sellise kvaliteediga juppe pole kunagi vene masinatele saada olnud (kuisõjavägi ja partei autod välja jätta) lihtinimestele, seega seda number kahe juurde võid lisada toleransi +-1 barSanderV kirjutas:pigem oli küsimus et ta soojalt nii madal on.. raamatu järgi peaks tühikäigul 2 min olema
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.