MZMA 401 1955 Lepik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Sai alustatud töid esimeste porikoobaste kallal.
Selle keevitamisega on vist kogu nädalalõpp sisustatud.
Selle keevitamisega on vist kogu nädalalõpp sisustatud.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 03:49, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Esiotsa tööd siis tänaseks enamvähem valmis,jäänud on veel esi-ristitala ja muud pudi-padi ,aga seda teen alles siis kui mootor ajutiselt peale
tõstetud .Ei tahaks umbes teha, sest selle masina kapoti all on mänguruumi liiga vähe.
tõstetud .Ei tahaks umbes teha, sest selle masina kapoti all on mänguruumi liiga vähe.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 03:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Ainult samas vaimus edasi... 5+, istu!
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
No sul keevitamine juba käppas, mis see uuesti lammutamine ka uuesti keevitamine sulle ära ei oleksEi tahaks umbes teha, sest selle masina kapoti all on mänguruumi liiga vähe.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
5+ ja istu, kõlab kani kahtlaselt , kõlab nagu 25+5 ja istuma pannakse sellise ehituse eest kindlasti. Ja vastuseks Moskiitole-,enda tehtud
keevitusi on kuratlikult raske lahti lõigata. Keevitad ju omale alati mõttega ,et üks kord ja korralikult,et teist korda poleks vaja keevitada.
Ja kui siis avastad,et k...t ,sai veidi valesse kohta ja relakaga ei pääse ligi,et lahti lõigata.Vaat siis on tunne , et tahaks edaspidi kõik ühendused poltidega panna. Aga see selleks ,kuna 25+5 juba koidab,tunnistan ausalt üles kuhu olen töödega tänaseks jõudnud.
Taga tiivakoobaste servad tehtud ja kogu taguotsa alumine serv vahetatud.
keevitusi on kuratlikult raske lahti lõigata. Keevitad ju omale alati mõttega ,et üks kord ja korralikult,et teist korda poleks vaja keevitada.
Ja kui siis avastad,et k...t ,sai veidi valesse kohta ja relakaga ei pääse ligi,et lahti lõigata.Vaat siis on tunne , et tahaks edaspidi kõik ühendused poltidega panna. Aga see selleks ,kuna 25+5 juba koidab,tunnistan ausalt üles kuhu olen töödega tänaseks jõudnud.
Taga tiivakoobaste servad tehtud ja kogu taguotsa alumine serv vahetatud.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 03:56, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Ilus töö! Hea lugeda.
Minul kogemus markeriga märkimisel selline,et pärast ronis läbi krundi ja läbi proovivärvi ka. Värvida ei proovinud vaid lihvisin metallini puhtaks. Nüüd kasutan ainult metalli pliiatsit ja harilikku.
Tervitades Janek.
Minul kogemus markeriga märkimisel selline,et pärast ronis läbi krundi ja läbi proovivärvi ka. Värvida ei proovinud vaid lihvisin metallini puhtaks. Nüüd kasutan ainult metalli pliiatsit ja harilikku.
Tervitades Janek.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Värvi alla pole tõesti motet jätta. Ma olen markeri alati nitrolahustiga maha tõmmanud enne kruntimist.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Tänan hoiatamast. Õnneks on eelmise auto ehitamisest kogemus juba olemas,krundi kasvõi kolm kihti aga järgmisel päeval
ilmub markeri jutt nähtavale . Sama hästi ronib ta ka pahtlist läbi. Aga selle auto puhul tuleb vana värv niikuinii maha võtta,masin
on mingi X värviga üle tõmmatud ,praguneb ja koorub ,vist mingi nitro värv .
ilmub markeri jutt nähtavale . Sama hästi ronib ta ka pahtlist läbi. Aga selle auto puhul tuleb vana värv niikuinii maha võtta,masin
on mingi X värviga üle tõmmatud ,praguneb ja koorub ,vist mingi nitro värv .
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Sellise ehituse puhul on vana värvi säilitamine lausa kuritegu! Ikka kõik metallini puhtaks, siis happekrunt, kattekrunt jne peale. Ma ei osanud isegi arvata, et keegi jätaks vana värvi peale, et markeri jutte välja lihvima peab
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Tunnistan ausalt,et kruntide valikus ,olen loll nagu lauajalg.Sellel masinal,nagu fotolt näha, on aluskihiks veneaegne krunt gf-21 ( punakas-
pruun) ja on metalli küljes väääga hästi kinni ja maha kraapides on metalli pind puhas (ilma roosteta).
Rohelisel 401-l uksi puhastades oli värvi all imeõhuke helepruun kiht midagi,mis tuli bensiinise lapiga pühkides maha ja ka seal oli metalli
pind roostest puutumatta. Ise olen kasutanud seda sinises purgis krunti. Tehke mulle lollile selgeks mis vahe on krundil,happe-krundil,epo-
krundil ja mis kuhu kõige paremini sobib,auto peale,põhja alla jne.
pruun) ja on metalli küljes väääga hästi kinni ja maha kraapides on metalli pind puhas (ilma roosteta).
Rohelisel 401-l uksi puhastades oli värvi all imeõhuke helepruun kiht midagi,mis tuli bensiinise lapiga pühkides maha ja ka seal oli metalli
pind roostest puutumatta. Ise olen kasutanud seda sinises purgis krunti. Tehke mulle lollile selgeks mis vahe on krundil,happe-krundil,epo-
krundil ja mis kuhu kõige paremini sobib,auto peale,põhja alla jne.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 03:59, muudetud 2 korda kokku.