no ongi korras, esimesed olid viimane ülevaatus 0% erinevust, tagumistel olisees aga muidu pidurdurjõud ok, see etsee kuul seal vigast paneb see on teine asi..Martpoiss kirjutas:Ja mis sa Talupoja teemas rääkisid ... Et pidurid võiks korras olla
AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kuidas see hullumeelsuse definitsioon oligi... et teha sama tegevust järjest uuesti ja uuesti ja uuesti ja loota erinevaid tulemusi... Mina remondin ja remondin Mosse pidureid ja loodan et üks hetk korda saab Täna siis pistsin splindid sisse, proovisin õhutada, õhku ei tulnud, ratas alla ja prooviringile. Garaazist välja sõites vaatasin et loik tagaratta juures Enda arust ei õhutanud ka sealt et märg saaks olla. Pikali auto alla maha ja selgus et tulebki õli ilusti trumli vahelt, jee tagapidurite remont ka vaja ette võtta Sõites hakkas normaalselt pidurdama alles teise-kolmanda vajutamisega, eks tahab õhutamist veel. Kõvasti kiskus vasakule poole, ei tea kas peaks veel ühekorra lahti võtma või peaks lihtsalt sõitma ja lootma et kolvid paremini käima hakkavad? Tagapiduritel see regulaator ka minema visatud tagasilla juurest millegipärast. Ei teagi kas panna tagasi või mitte. Ühesõnaga lootus et esimesed pidurid üle käia ja ülevaatusele minna on kustunud, aga eks see oligi liiga hästi loodetud nii pikalt seisnud auto kohta.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
sadulal on õhk sees veel, ning igaks juhuks tuletan meelde, õhutada tuleb kõigist kolmest niplistMartpoiss kirjutas:Kuidas see hullumeelsuse definitsioon oligi... et teha sama tegevust järjest uuesti ja uuesti ja uuesti ja loota erinevaid tulemusi... Mina remondin ja remondin Mosse pidureid ja loodan et üks hetk korda saab Täna siis pistsin splindid sisse, proovisin õhutada, õhku ei tulnud, ratas alla ja prooviringile. Garaazist välja sõites vaatasin et loik tagaratta juures Enda arust ei õhutanud ka sealt et märg saaks olla. Pikali auto alla maha ja selgus et tulebki õli ilusti trumli vahelt, jee tagapidurite remont ka vaja ette võtta Sõites hakkas normaalselt pidurdama alles teise-kolmanda vajutamisega, eks tahab õhutamist veel. Kõvasti kiskus vasakule poole, ei tea kas peaks veel ühekorra lahti võtma või peaks lihtsalt sõitma ja lootma et kolvid paremini käima hakkavad? Tagapiduritel see regulaator ka minema visatud tagasilla juurest millegipärast. Ei teagi kas panna tagasi või mitte. Ühesõnaga lootus et esimesed pidurid üle käia ja ülevaatusele minna on kustunud, aga eks see oligi liiga hästi loodetud nii pikalt seisnud auto kohta.
Tagapidurite regulaatorit mina tagasi panna ei soovitaks kuna see niikuinii ei tööta sedasi nagu peaks ja rohkem on sellega jamasi kui asi väärt. Vanasti kõik mosse omanikud, vähemalt need kes laisad olid ja ei viitsinud pidevalt jamada, viskasid need vahelt välja, kuna kippusid väga kergesti kas lekkima või kinni jääma.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Eelmine aasta sai 2140-le uus piduriregulaator pandud ja läbiõhutatud jne , asi töötab. Suhtumise küsimus pigem, kas paigaldada või mitte ja ilmselt ka viitsimises jne...jne...moskiito kirjutas:sadulal on õhk sees veel, ning igaks juhuks tuletan meelde, õhutada tuleb kõigist kolmest niplistMartpoiss kirjutas:Kuidas see hullumeelsuse definitsioon oligi... et teha sama tegevust järjest uuesti ja uuesti ja uuesti ja loota erinevaid tulemusi... Mina remondin ja remondin Mosse pidureid ja loodan et üks hetk korda saab Täna siis pistsin splindid sisse, proovisin õhutada, õhku ei tulnud, ratas alla ja prooviringile. Garaazist välja sõites vaatasin et loik tagaratta juures Enda arust ei õhutanud ka sealt et märg saaks olla. Pikali auto alla maha ja selgus et tulebki õli ilusti trumli vahelt, jee tagapidurite remont ka vaja ette võtta Sõites hakkas normaalselt pidurdama alles teise-kolmanda vajutamisega, eks tahab õhutamist veel. Kõvasti kiskus vasakule poole, ei tea kas peaks veel ühekorra lahti võtma või peaks lihtsalt sõitma ja lootma et kolvid paremini käima hakkavad? Tagapiduritel see regulaator ka minema visatud tagasilla juurest millegipärast. Ei teagi kas panna tagasi või mitte. Ühesõnaga lootus et esimesed pidurid üle käia ja ülevaatusele minna on kustunud, aga eks see oligi liiga hästi loodetud nii pikalt seisnud auto kohta.
Tagapidurite regulaatorit mina tagasi panna ei soovitaks kuna see niikuinii ei tööta sedasi nagu peaks ja rohkem on sellega jamasi kui asi väärt. Vanasti kõik mosse omanikud, vähemalt need kes laisad olid ja ei viitsinud pidevalt jamada, viskasid need vahelt välja, kuna kippusid väga kergesti kas lekkima või kinni jääma.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kasutasin raamatus toodud õpetust-järjekorda. Pole ammu kasutanud tehnikat pumpa üles, lase nippel lahti, hoia jne. Avan nipli, ühendan läbipaistva toru nipliga anumasse, survestan vedeliku anuma ja jälgin-vaatan mis torus toimub. See pole ju raketi teadus! Mõnus töö üksinda ja kontrolli all. Teen nii, kindlasti tehakse ka teisiti. Peamine on tulemus.
Kaunitar 2015.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
No johhaidii, mul mingi needus selle autoga ikka
Eelmine nädal vahetasin tagapidurite silindrid. Ühel pool läks muidugi originaal raudtoru puruks. Ostsin Automaailmast uued torud, ütlesid et neil täpselt selliste otsikutega ei ole, olid sarnased aga lõpuni keermega. Võtsin siis needsamad ära, lasin käia peal keermed maha otstest. üks pool jäi pidama, teine pool purskas läbi. Õnneks see pool kus vana toru terveks jäi. Panin vana toru alla ja mingid pidurid isegi tekkisid. Tahab veel õhutamist.
Seejärel võtsin summuti ette. Vaatasin et pükstel auk sees, mis seal ikka, võtan riiulist uued püksid ja poldid lahti-kinni ja valmis. Vanade pükste maha võtmine läks lihtsalt kuna olid keskmise osa küljest lahti roostetanud. Rohkem tegu oli keskmisele osale sisseroostetanud otsa kätte saamisega. Meisli ja torniga pekstes õnnestus torule küljepeale auk sisse lüüa. Siis vatasin et resonaatoril ka ikka väiksed roosteaugud sees ja tellisin venna käest Tartust uue keskmise osa. Täna mõtlesin et lähen garaazi, pistan selle tutikate pükste ja vana lõpupüti vahele, klambrid kinni ja
Resonaator oma kohale pannes jäi tagumisest pütist toru ots u. 10 cm kõrvale ja liiga lühikeseks Tutikad püksid olid nii kõverad ja tutikas resonaator 10 cm lühem Mis seal ikka, relakas sisse ja lõikasin sälgu välja, painutasin veidi ja keevitasin kokku. Puuduoleva osa keevitasin ka veidi nurga alla ja saigi ilus Z kujuline keskmine osa mulle. Säh sulle uute vene juppide kvaliteeti
Eelmine nädal vahetasin tagapidurite silindrid. Ühel pool läks muidugi originaal raudtoru puruks. Ostsin Automaailmast uued torud, ütlesid et neil täpselt selliste otsikutega ei ole, olid sarnased aga lõpuni keermega. Võtsin siis needsamad ära, lasin käia peal keermed maha otstest. üks pool jäi pidama, teine pool purskas läbi. Õnneks see pool kus vana toru terveks jäi. Panin vana toru alla ja mingid pidurid isegi tekkisid. Tahab veel õhutamist.
Seejärel võtsin summuti ette. Vaatasin et pükstel auk sees, mis seal ikka, võtan riiulist uued püksid ja poldid lahti-kinni ja valmis. Vanade pükste maha võtmine läks lihtsalt kuna olid keskmise osa küljest lahti roostetanud. Rohkem tegu oli keskmisele osale sisseroostetanud otsa kätte saamisega. Meisli ja torniga pekstes õnnestus torule küljepeale auk sisse lüüa. Siis vatasin et resonaatoril ka ikka väiksed roosteaugud sees ja tellisin venna käest Tartust uue keskmise osa. Täna mõtlesin et lähen garaazi, pistan selle tutikate pükste ja vana lõpupüti vahele, klambrid kinni ja
Resonaator oma kohale pannes jäi tagumisest pütist toru ots u. 10 cm kõrvale ja liiga lühikeseks Tutikad püksid olid nii kõverad ja tutikas resonaator 10 cm lühem Mis seal ikka, relakas sisse ja lõikasin sälgu välja, painutasin veidi ja keevitasin kokku. Puuduoleva osa keevitasin ka veidi nurga alla ja saigi ilus Z kujuline keskmine osa mulle. Säh sulle uute vene juppide kvaliteeti
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kas Mossedele on varuosana saada esiistujate jalgealust plekki?
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Ei ole küll kunagi kohanud.Martpoiss kirjutas:Kas Mossedele on varuosana saada esiistujate jalgealust plekki?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kunagi ammu oli nii nagu ladadel aga oli ka siis defka värk kui reaalne rubla eksisteerisstern100 kirjutas:Ei ole küll kunagi kohanud.Martpoiss kirjutas:Kas Mossedele on varuosana saada esiistujate jalgealust plekki?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kuldsel sai maikuuga ülevaatus läbi. Viimasel sõidul otsustas kõvasti iseloomu veel näidata, hakkasin Võrust Otepääle minema ja jõhker vibra tekkis autosse, üle 70 ei kannatanud sõita. Pidasin kinni, rattad olid all kinni, gardaanipoldid olid ka kinni, venisin Otepääle ja tagasi ära Kõrvalistujapoolsel tagarattal oli väike lõtk, äkki tekitas siis rattalaager seda vibra? Lisaks veel tavapärane laadimise jukerdamine ja turvavöö otsustas ka mingi hetk mitte lahti tulla
Rohelisega ka vaikselt (väga vaikselt) edeneb, kraapisin lahtise mastiksi alt ära, (seda oli palju ja alt kõik roostes) livapritsisin roostesed kohad ära, keevitasin augud kinni, kruntisin ja värvisin. Täna õhtune seis:
Kuidas soovitate põhjaalust edasi töödelda? Kas kivikaitse või mastiks värvile peale või mõlemad? Mastiks jääb iseenesest ka päris kõva ja elastne ära kuivades või peaks ikka kivikaitse ka alla panema?
Teha on muidu veel palju, põhi salongipoolt viimistleda (värvin vist sama rohelisega millega väljast), esi- ja tagapõll tahavad korralikku töötlemist saada, samamoodi küljekarbid. Lisaks värviparandused veel ustealaäärtes ja mujal. Jaanipäevaks tahaks ikka valmis saada aga eks näis
Rohelisega ka vaikselt (väga vaikselt) edeneb, kraapisin lahtise mastiksi alt ära, (seda oli palju ja alt kõik roostes) livapritsisin roostesed kohad ära, keevitasin augud kinni, kruntisin ja värvisin. Täna õhtune seis:
Kuidas soovitate põhjaalust edasi töödelda? Kas kivikaitse või mastiks värvile peale või mõlemad? Mastiks jääb iseenesest ka päris kõva ja elastne ära kuivades või peaks ikka kivikaitse ka alla panema?
Teha on muidu veel palju, põhi salongipoolt viimistleda (värvin vist sama rohelisega millega väljast), esi- ja tagapõll tahavad korralikku töötlemist saada, samamoodi küljekarbid. Lisaks värviparandused veel ustealaäärtes ja mujal. Jaanipäevaks tahaks ikka valmis saada aga eks näis