AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitus Postitas BergIE »

Midagi ma tegin tõepoolest. Vahetasin 76 sisu 93 vastu välja, oli "de" vist. Igaljuhul madalad kolvid olid sees. Kaan sai uus koos portimise ja kanalite suuredamise-parandamisega. Kaan sai maha 0,7. Tundus palju algul, nüüd nagu parem. Tegelikult mul tegu standard mootoriga. No mõni koht on mul tõepoolest rohkem limpsitud! Töömahtu ei suurendanud. Ilus moto! Minul moto köhib! Süüdet varasemaks panna eriti ei kannata, saab vaid rikastada segu. 06-e + 100 kuupi on hoopis teine tera, ei tea miks...
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitus Postitas stern100 »

partnermosse kirjutas:
stern100 kirjutas:Kas on siis esimene selline mootor siin foorumis? Või on keegi salamahti kuskil mujal ka teinud? :D
BergIE on teinud :-)
Niiet BergIE-l on ikkagi 1,5L mootor. Mõtlesin just seda töömahu suurendamise poolt siin.
BergIE kirjutas:Midagi ma tegin tõepoolest. Vahetasin 76 sisu 93 vastu välja, oli "de" vist. Igaljuhul madalad kolvid olid sees. Kaan sai uus koos portimise ja kanalite suuredamise-parandamisega. Kaan sai maha 0,7. Tundus palju algul, nüüd nagu parem. Tegelikult mul tegu standard mootoriga. No mõni koht on mul tõepoolest rohkem limpsitud! Töömahtu ei suurendanud. Ilus moto! Minul moto köhib! Süüdet varasemaks panna eriti ei kannata, saab vaid rikastada segu. 06-e + 100 kuupi on hoopis teine tera, ei tea miks...
deforss komplekte on 1,5L ja 1,7L mootorile ;) 82mm deforss kolvid on vähem kumerad kui 92 bensiini omad. 85mm kolvid ehk 1,7L deforss kolvid on täiesti siledad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitus Postitas Urukoer »

BergIE kirjutas:Midagi ma tegin tõepoolest. Vahetasin 76 sisu 93 vastu välja, oli "de" vist. Igaljuhul madalad kolvid olid sees. Kaan sai uus koos portimise ja kanalite suuredamise-parandamisega. Kaan sai maha 0,7. Tundus palju algul, nüüd nagu parem. Tegelikult mul tegu standard mootoriga. No mõni koht on mul tõepoolest rohkem limpsitud! Töömahtu ei suurendanud. Ilus moto! Minul moto köhib! Süüdet varasemaks panna eriti ei kannata, saab vaid rikastada segu. 06-e + 100 kuupi on hoopis teine tera, ei tea miks...
Mis karpas tegid? Vahetasid ka düüsid?
Meil oli juhus kui tutikas karpa peale sai,ei olnud ka kõige parem see tulemus.
Ja mis selgus, I kambri kütusedüüs oli kirjade järgi õige kuid läbimõõdult vale.
Ei saa seda uut kaupa usaldada.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitus Postitas BergIE »

Karpa jäi see mis oli. Düüside numbrid vastavad tabelile. Seda viga kurtis ka eelmine omanik. Pidavat toorest armastama. Taseme panin 6,5 peale, väheke paranes. Õiget vurtsu veel pole ikkagi. Võiks ergem olla.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitus Postitas SanderV »

seal võib sada viga olla, säde kehva, süüde vale (tavaliselt toorest armastaval mootoril peamine viga) küünalde kontaktide sädevahed mööda, karpa seadistus vale, düüsid (sul vist pidid õiged olema) ja no muidugi kahtlen et sul see on, aga kui kusagil lisaõhku saab siis arvatavasti ka mängib.. endal oli ka see jama, aga siis oli süüde meeletult vale lihtsalt, sai see paika pandud (nii vale et jagaja jalg vajas ringi tõstmist), siis sai hea
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: AZLK 2140 1,7 1987 urukoer

Postitus Postitas Urukoer »

Seda tuleb ikka ette ,et number düüsil ja tegelik ava ei lange kokku .
Vasta