4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
sellist proovilooma oleks pool aastat tagasi juba vaja olnud.
kus saaks erinevaid kooslusi koos proovida ja parima tulemuse väljavalida
kus saaks erinevaid kooslusi koos proovida ja parima tulemuse väljavalida
Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
nõus, kriitika on edasiviiv jõud aga mitte tatti sülitamine
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
Roosa lahe ju korralikku velge ka vaja
Tel 55627664
Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
Eile sai käidud Haapsalu Rahvasprindil. Su klassis oli meid kokku 14. Juba peale esimest vooru selgus et mootor madalalt absull minna ei jõua ning kaotasime šikaanides megalt aega. Sellest ka tulemused, Jonar 11. ja mina 14.
Ka tosooli peksis natuke välja. Nüüd igatahes tuleb mootori hooldus+parendamine/vahetus, mõne nädala jooksul selgub. Järgmine sõit 06.06, rahvaralli.
Ja teise vooru ajal juhtus ka üks napikas..üks noorsand tahtis hirmsalt vist mosse alla jääda aga seda siin pikemalt arutama ei hakka, kes tahab loeb üli-üle-aktiivseid delfi uudiseid.
Ka tosooli peksis natuke välja. Nüüd igatahes tuleb mootori hooldus+parendamine/vahetus, mõne nädala jooksul selgub. Järgmine sõit 06.06, rahvaralli.
Ja teise vooru ajal juhtus ka üks napikas..üks noorsand tahtis hirmsalt vist mosse alla jääda aga seda siin pikemalt arutama ei hakka, kes tahab loeb üli-üle-aktiivseid delfi uudiseid.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
Samas käib ta sul suurtel pööretel päris jõhkralt edasi, esimesed 2 käiku jõuavad jube kiiresti lõpuni.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
Müü delfile videolõik nimetatud olukorrast salongist vaadatuna maha
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
By Rain J, Anti K ja Kaido S.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
Küsimus:
Kui palju on allolev kepsusaale tööd teinud? Ning mis on temaga juhtunud?
Vastus:
Polegi tööd teinud. Sai üks mootor kokku laotud ning neljanda silindri kepsusaale läks viimasena sisse. Kohe oli tunda et poos mootori kinni ja enam ei keerelnud nii nagu peaks. Proovisime mootorit paar tiiru ringi keerata ja võtsime selle kepsusaale uuesti kohe lahti. Vaatepilt selline nagu ülal näha.....isegi tükid on välja kiskunud saale seest. Praaksaale? Aga selle keps on samas ka kindlasti kõver...Niiet jah, jama jälle.
Kui palju on allolev kepsusaale tööd teinud? Ning mis on temaga juhtunud?
Vastus:
Polegi tööd teinud. Sai üks mootor kokku laotud ning neljanda silindri kepsusaale läks viimasena sisse. Kohe oli tunda et poos mootori kinni ja enam ei keerelnud nii nagu peaks. Proovisime mootorit paar tiiru ringi keerata ja võtsime selle kepsusaale uuesti kohe lahti. Vaatepilt selline nagu ülal näha.....isegi tükid on välja kiskunud saale seest. Praaksaale? Aga selle keps on samas ka kindlasti kõver...Niiet jah, jama jälle.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
Eile sai helerohelisega siis esimene pikem sõit tehtud seeaasta. Tuleb ikka piduri peasilinder ette võtta, järjest rohkem vajub pedaal läbi. Aga seda siis kui ilmad soojemad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2xIZ 412 IE 91a ja 84a; AZLK 2140, 88a stern100
Nonii. Eile sai natuke varustust juurde toodud suure ralli sõitjatelt. Lootused olid suured. Tõin siis põhjakaitsme, mootori ja sisselaske kahe karpa jaoks.
Mootoriga sõideti suurt rallit, 2 ja pool tükki Siis tuli kolin sisse ja jooksis kinni. Arvas, et vända vahetusest piisab, võibolla ka kepsud siis. Okei, ostsin mootori ära. Peal siis vähe kangem nukk, suurendatud kanalid ja kerge hooratas.
Täna hakkasin siis asja lahkama ja vaatepilt oli kohutav...esimese ja teise silindri saaled ringi, vänt kutu kepsud kutud. Okei, see pole hullu, kõike annab vahetada. Seejärel ülespoole. Tuli välja et sees on deforss kolvid, kuhu oli prostalt tehtud klapisüvendid...Hülssidel suured kulumisrandid ning plokikaanes erinevad klapid, põlemiskambrid ja klapid samuti kahjustatud. Kepsud ja kolvid omavahel valetpidi kokku pandud(kurdeti et mootor ei jooksnud eriti, muidugi ei jookse kui asjad valesti koos). Õlivõttur oli pandud 331 oma, mis on viga kui esiveduse mootor pannakse tagaveduse peale(karteripõhjad erinevad, õlivõtturi kuju ja asukoht erinev). Väntvõlli kanalid olid hermeetikut täis. Seega sealt tuleb ainult nukkvõll ja hooratas, hädapärast saab ka kaant kasutada kui klapijooks korda teha. Nüüd siis kiirkorras rallika praeguse mootori pealt ka kaas maha, kaks kaant tegemisse, eks selgub millest ja mida saab. Ka alumise otsa käin jälle üle mootoril. Rahahäda hirmus, aidake, ostke juppe
Loodame siis parimat ja hoidke aga pöialt
Mootoriga sõideti suurt rallit, 2 ja pool tükki Siis tuli kolin sisse ja jooksis kinni. Arvas, et vända vahetusest piisab, võibolla ka kepsud siis. Okei, ostsin mootori ära. Peal siis vähe kangem nukk, suurendatud kanalid ja kerge hooratas.
Täna hakkasin siis asja lahkama ja vaatepilt oli kohutav...esimese ja teise silindri saaled ringi, vänt kutu kepsud kutud. Okei, see pole hullu, kõike annab vahetada. Seejärel ülespoole. Tuli välja et sees on deforss kolvid, kuhu oli prostalt tehtud klapisüvendid...Hülssidel suured kulumisrandid ning plokikaanes erinevad klapid, põlemiskambrid ja klapid samuti kahjustatud. Kepsud ja kolvid omavahel valetpidi kokku pandud(kurdeti et mootor ei jooksnud eriti, muidugi ei jookse kui asjad valesti koos). Õlivõttur oli pandud 331 oma, mis on viga kui esiveduse mootor pannakse tagaveduse peale(karteripõhjad erinevad, õlivõtturi kuju ja asukoht erinev). Väntvõlli kanalid olid hermeetikut täis. Seega sealt tuleb ainult nukkvõll ja hooratas, hädapärast saab ka kaant kasutada kui klapijooks korda teha. Nüüd siis kiirkorras rallika praeguse mootori pealt ka kaas maha, kaks kaant tegemisse, eks selgub millest ja mida saab. Ka alumise otsa käin jälle üle mootoril. Rahahäda hirmus, aidake, ostke juppe
Loodame siis parimat ja hoidke aga pöialt
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!