Nonii. Eile sai natuke varustust juurde toodud suure ralli sõitjatelt. Lootused olid suured. Tõin siis põhjakaitsme, mootori ja sisselaske kahe karpa jaoks.
Mootoriga sõideti suurt rallit, 2 ja pool tükki

Siis tuli kolin sisse ja jooksis kinni. Arvas, et vända vahetusest piisab, võibolla ka kepsud siis. Okei, ostsin mootori ära. Peal siis vähe kangem nukk, suurendatud kanalid ja kerge hooratas.
Täna hakkasin siis asja lahkama ja vaatepilt oli kohutav...esimese ja teise silindri saaled ringi, vänt kutu kepsud kutud. Okei, see pole hullu, kõike annab vahetada. Seejärel ülespoole. Tuli välja et sees on deforss kolvid, kuhu oli prostalt tehtud klapisüvendid...Hülssidel suured kulumisrandid ning plokikaanes erinevad klapid, põlemiskambrid ja klapid samuti kahjustatud. Kepsud ja kolvid omavahel valetpidi kokku pandud(kurdeti et mootor ei jooksnud eriti, muidugi ei jookse kui asjad valesti koos). Õlivõttur oli pandud 331 oma, mis on viga kui esiveduse mootor pannakse tagaveduse peale(karteripõhjad erinevad, õlivõtturi kuju ja asukoht erinev). Väntvõlli kanalid olid hermeetikut täis. Seega sealt tuleb ainult nukkvõll ja hooratas, hädapärast saab ka kaant kasutada kui klapijooks korda teha. Nüüd siis kiirkorras rallika praeguse mootori pealt ka kaas maha, kaks kaant tegemisse, eks selgub millest ja mida saab. Ka alumise otsa käin jälle üle mootoril. Rahahäda hirmus, aidake, ostke juppe
Loodame siis parimat ja hoidke aga pöialt

Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!