küünlajuhtmete ühenduse järjekord
Re: küünlajuhtmete ühenduse järjekord
julgeks just sull vastu väita.. kui võtad jagaja koos jalaga maha fikseeritud asendis saad selle ilusti samasse hambasse tagasi pannes ka süüte ilusti paika, kui võtad eraldi ära, siispmts sa ei fikseeri enam süüteajastust ära ja tagasi pannes pead jälle süüdet regullima hakkama.. rootor jääbküll samasse asendisse aga korpus ümber liigub, niiet hakka aga uuesti süüdet regullima Karu2
Re: küünlajuhtmete ühenduse järjekord
Kui süüte sättimine problem on, siis tömba markeriga joon peale. Tahaks näha, kuidas selle alumise hammaka ära fikseerid ja samas asendis tagasi saad...
Re: küünlajuhtmete ühenduse järjekord
Nojah, niimoodi maha võetult on ta ju kena asi niisama peo vahel vaadata. Aga remonti, näiteks pukse vahetada ju ikka ei saa ilma jalga eraldamata. Muuks hoolduseks aga ei ole jagajat vaja üldse autolt maha võtta. Määrdetoosi täita- peale keerata, kontakte reguleerida saab auto küljes. Kontaktide haamriosa nuka viltpatja ja rootorialust viltpatja on ka võimalik õlivardalt tilgutades määrida jagajat autolt eemaldamata.
Veel üks asi. Kallid foorumlased, ärge peljake oma auto peal õlist + sinna kogunenud tolmust jagajat, vääralt kardetakse, et selline jagaja, selle kaas ja juhtmed "peksavad üle". Tegelikuses on õline jagaja eriti niiskes olukorras just töökindlam, kui õlivabade-kuivade pindadega süütesüsteemi detailid. Enda autodel teen õliprofülaktikat piipudest kuni jagajakaane sisepinnani perioodiliselt, st. kui näen, et kõrgepingejuhtmetel juba puudub õline läige. Õli on dielektrik ja välistab "ülepeksmise". Ainukesena peavad õlist puutmatuna jääma jagaja puhul kontaktide kontaktpinnad, mujale jagajas aga võib oli sattuda igale poole. Eriti soovitan seda 80-ndate autodele, millele hakati tehases paigaldama punase kestaga VAZ-ilikke kõrgepingejuhtmeid. Samasugust effekti annab ka diiselküttega üle käimine, kuid seda tuleks teha sagedamini, kuna ta lõpuks lendub võrdlemisi kiiresti. Uskmatutele olen kohapeal teinud demonstratiivse "loomkatse", valades töötava mootori puhul kruusitäie vett otse jagaja kaanele ja juhtmetele. Mootori töös ei teki ühtegi hingeldust.
Kui avastate niisketes ilmaoludes väljas seisval autol peale kapotiavamist käivitusprobleemidega niiskuspiiskadest märgunud mootori, meenub minu siinne soovitus. Nüüd aitaks kiiresti ka pagasnikust leitav WD õlipudel, millest otse pihustada kõikidele eelpool loetletud detailidele. Ja mootor käivitub, nagu nõiavitsa väel. Ei peagi poest kallist spetsiaalset dielekrikut aerosoolis ostma!
Eelpool kirjeldatud väikese, kuid olulise nipi kogu eluks sain ma noore ja rohelise autojuhihakatisena mitukümmend aastat tagasi eakatelt kollegidelt, kes juba siis kasutasid naftat antud otstarbel. Seda otseselt pealtnäinuna oli see noorele mehele tõeline ime ja kogemus, mille enda jaoks mällu salvestasin ja mis mind saatnud tänini.
On olnud juhus, kus koos jalaga võetud jagaja ei tahtnud vanal mootoril tagasi minna, kuna õlipumba detailid olid ka sedavõrd kulunud, et õlipumpa vedav nuutidega võlli ots vajus oma raskusega sedavõrd viltu, et ei roninud jala küljes oleva hammasratta nuuti sisse.
Veel üks asi. Kallid foorumlased, ärge peljake oma auto peal õlist + sinna kogunenud tolmust jagajat, vääralt kardetakse, et selline jagaja, selle kaas ja juhtmed "peksavad üle". Tegelikuses on õline jagaja eriti niiskes olukorras just töökindlam, kui õlivabade-kuivade pindadega süütesüsteemi detailid. Enda autodel teen õliprofülaktikat piipudest kuni jagajakaane sisepinnani perioodiliselt, st. kui näen, et kõrgepingejuhtmetel juba puudub õline läige. Õli on dielektrik ja välistab "ülepeksmise". Ainukesena peavad õlist puutmatuna jääma jagaja puhul kontaktide kontaktpinnad, mujale jagajas aga võib oli sattuda igale poole. Eriti soovitan seda 80-ndate autodele, millele hakati tehases paigaldama punase kestaga VAZ-ilikke kõrgepingejuhtmeid. Samasugust effekti annab ka diiselküttega üle käimine, kuid seda tuleks teha sagedamini, kuna ta lõpuks lendub võrdlemisi kiiresti. Uskmatutele olen kohapeal teinud demonstratiivse "loomkatse", valades töötava mootori puhul kruusitäie vett otse jagaja kaanele ja juhtmetele. Mootori töös ei teki ühtegi hingeldust.
Kui avastate niisketes ilmaoludes väljas seisval autol peale kapotiavamist käivitusprobleemidega niiskuspiiskadest märgunud mootori, meenub minu siinne soovitus. Nüüd aitaks kiiresti ka pagasnikust leitav WD õlipudel, millest otse pihustada kõikidele eelpool loetletud detailidele. Ja mootor käivitub, nagu nõiavitsa väel. Ei peagi poest kallist spetsiaalset dielekrikut aerosoolis ostma!
Eelpool kirjeldatud väikese, kuid olulise nipi kogu eluks sain ma noore ja rohelise autojuhihakatisena mitukümmend aastat tagasi eakatelt kollegidelt, kes juba siis kasutasid naftat antud otstarbel. Seda otseselt pealtnäinuna oli see noorele mehele tõeline ime ja kogemus, mille enda jaoks mällu salvestasin ja mis mind saatnud tänini.
On olnud juhus, kus koos jalaga võetud jagaja ei tahtnud vanal mootoril tagasi minna, kuna õlipumba detailid olid ka sedavõrd kulunud, et õlipumpa vedav nuutidega võlli ots vajus oma raskusega sedavõrd viltu, et ei roninud jala küljes oleva hammasratta nuuti sisse.
Re: küünlajuhtmete ühenduse järjekord
sass väga edukalt saab tagasi, see jagaja jalg eilähe sinna just igas asendis otsa, vaid et hammast edasitõsta peadseda suht palju edasi või tagasi keerama, niiet pmts paned süütemärki ja võtad jagaja maha, tagasi paned samamoodi (rootor selle klemmi või mis iganes asja juures) ja läheb ilusti peale, mõni kraad hammas edasi tagasi ta ei taha üldse pealeminnagi (vähemalt minul ei läinud) vaid tahtis saada olulist muudatus, aga mingi 30 kraadi keeramist enne kui pealeläks järgmises asendis
Re: küünlajuhtmete ühenduse järjekord
Karu2 räägib õigust. Naftabaasil õli asemel aitab hästi ka silikoonõli.
SanderV, saab erinevates asendites tagasi panna - ei ole üldse probleem. Ühel mootoril, mis minu käes on olnud, pole tõesti läinud teises asendis...
SanderV, saab erinevates asendites tagasi panna - ei ole üldse probleem. Ühel mootoril, mis minu käes on olnud, pole tõesti läinud teises asendis...
Re: küünlajuhtmete ühenduse järjekord
jagajat saab alati samas asendis tagasi panna, vahel on rohkem kebeniiti, teinekord saab kergemalt aga alati saab samas asendis tagasi. Probleeme põhjustab just see õlipumba hammikas mis kipub kohalt nihkuma. väide et ei lähe tagasi samas asendis, ei pea paika.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: küünlajuhtmete ühenduse järjekord
Jällegi imestan, kuidas ei millegist suudetakse kaks lehte täis jama tekitada!? Natuke hullem oli leht, kus mõõdeti tagasilla ülekande arvu! Kui ma rohkem kirjutaks oleks see juba ropendamine. Edu...
Kaunitar 2015.
Re: küünlajuhtmete ühenduse järjekord
no sellised pikkad juttud tekivadki sellest iga üks on harjunud erinevalt tegema ja sellega ka erinevad arusaamadest asjadest.BergIE kirjutas:Jällegi imestan, kuidas ei millegist suudetakse kaks lehte täis jama tekitada!? Natuke hullem oli leht, kus mõõdeti tagasilla ülekande arvu! Kui ma rohkem kirjutaks oleks see juba ropendamine. Edu...
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.