Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Kas keegi teab, mis tehnika mõistes (piduri) kontuur tähendab. ÕS-is oli kirjas piirjoon.
Jutu järgi peaks veneaegsed mossede, traktorite jne. õpikud ainult nende ümber keerlema. Võtsin isegi ühe traktorite õpiku aastast 1983 kätte, aga oma vastust ma sealt ei leidnud.
Seega loodangi mosse omanike peale ja tänan kaasa mõtlejaid ette ära
Mosse pidurid on ehitatud nii kelle kapoti all piduri jagaja ehk niinimetatud "ämblik".Mosse pidurid iseenesest koosnevad 2-st kontuurist.Lahtiseletatult, et paremini arusaada on see nii.Kui 1 kontuur ütleb üles ,siis 2 kontuur töötab ehk saad ikka hoo maha pidurdada ning seisma jääda(ladal ja vazidel see võimalus puudub minuteada)Selline võimalus mossel ketaspiduritega isenditel tänu sellele, et ühes suportis on 4 pidurisilindrt-1 paar neist on läbi "ämbliku" pandud koostöösse tagumiste piduritega.Ja teine paar töötab ainult esimeste rataste pidurdamiseks.
Loodan ,et on arusaadav.
Väike skeem ka siia juurde mosseliiga lehelt ja numbriga 4 on tähistatud niinimetatud pidurijagaja ehk "ämblik"-SKEEM !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks