IŽ 2715 1988 - Lauri-L
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 2715 1988 - Lauri-L
Lasid järjest selle pideva keevituse? Kui jah, siis kui kõveraks tõmbas? Üldiselt piisab ka punktidest. Ega see pidev õmblus seal tugevam ei jää kui punktid.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IŽ 2715 1988 - Lauri-L
Piltide järgi siis oleks võinud punktida, oleks ilusam tulnud. Rohekm võimsust ja vähem traati, oleks ilusti läbi sulatanud.
Punane välk
Re: IŽ 2715 1988 - Lauri-L
Ei lasknud järjest, ca 2cm järjest, 10cm vahet, 2cm õmblust ja jälle 10cm vahet, nii kogu tala ulatuses ja mitu ringi kuni kogu pikkuses keevitatud, ühest kohast kerge lainetus sees, oleks jutti lasknud siis oleks neli nurkse banaani saanud vist, väljast poolt lihvisin üle ja peale vaadates jääb mulje nagu ühes tükist tehtud, seetõttu ka täies pikkuses kinni lastud, ise olen tulemusega rahul. Eks suvesõidul näitan huvilistele ette.
Plaan ka DIY teema teha nina vahetuse kohta, IŽile AZLK nina paigaldamine jupp tegemist et asi normaalne jääks, vastu pidi kõvasti lihtsam.
27151 - kui pead punktimise all silmas et punk, sekund kaks vahet ja punkt siis jah, nii ma tegin ning masin oli poole võimsuse peal.
Plaan ka DIY teema teha nina vahetuse kohta, IŽile AZLK nina paigaldamine jupp tegemist et asi normaalne jääks, vastu pidi kõvasti lihtsam.
27151 - kui pead punktimise all silmas et punk, sekund kaks vahet ja punkt siis jah, nii ma tegin ning masin oli poole võimsuse peal.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IŽ 2715 1988 - Lauri-L
Vahe peal omajagu tegutsenud mosse kallal.
Tunnel oma koha peal tagasi.
Esi sild vahetatud, kombi tala on kahjuks utiil, jube läbi mädanenud, sain kasutaja 401 käest korraliku asemele.
Piduri võimendi koos pudinatega omal kohal, sammuti siduri pump ja pedaalid.
Pidurid ühendatud ees, taga vaja veel silindrid vahetada ja natuke uut toru osta kuna üks pole nõus elusast peas lahkuma oma kohalt.
Mootor oma koha peal, sammuti käigu kast - vaja veel tala kinnitused põhja alla tagasi keevitada.
Vaja veel nina kokku laduda, esi põlle tuunida ja sirutada et külge istuks ilusti.
Käsi piduri süsteem valmis teha - kasutusele läheb (vist) 407 käsipiduri hoob.
Juhtmed ühendada kapoti all, radikas omale kohale, spido plokk ühendada ja sisu üle üldse kokku panna.
Natuke värvimist et enamvähem ühte tooni oleks ja suvel sõita saaks.
Seda kõike saab järgmine nädal puhkuse ajal tegema hakata.
Paar pilti ka pika jutu järgi :
Tunnel oma koha peal tagasi.
Esi sild vahetatud, kombi tala on kahjuks utiil, jube läbi mädanenud, sain kasutaja 401 käest korraliku asemele.
Piduri võimendi koos pudinatega omal kohal, sammuti siduri pump ja pedaalid.
Pidurid ühendatud ees, taga vaja veel silindrid vahetada ja natuke uut toru osta kuna üks pole nõus elusast peas lahkuma oma kohalt.
Mootor oma koha peal, sammuti käigu kast - vaja veel tala kinnitused põhja alla tagasi keevitada.
Vaja veel nina kokku laduda, esi põlle tuunida ja sirutada et külge istuks ilusti.
Käsi piduri süsteem valmis teha - kasutusele läheb (vist) 407 käsipiduri hoob.
Juhtmed ühendada kapoti all, radikas omale kohale, spido plokk ühendada ja sisu üle üldse kokku panna.
Natuke värvimist et enamvähem ühte tooni oleks ja suvel sõita saaks.
Seda kõike saab järgmine nädal puhkuse ajal tegema hakata.
Paar pilti ka pika jutu järgi :
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IŽ 2715 1988 - Lauri-L
Vahepeal igasugu tegemisi olnud, kuid mosse ka oma osa ajast saanud, teha veel vähe et tänavatele saada, armatuur vaja peale panna, esitulede juhtmed ühendada, esistange külge panna, logarid alla, esi silla regull, rattad lääpas ja kokku jooks jube mööda. Tagatuled lõpuni teha ning tagaluuk vaja valmis teha.
Üks kehva pilt ka :
Üks kehva pilt ka :
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IŽ 2715 1988 - Lauri-L
Polegi suurt midagi teinud vahepeal (tööd palju ja ladaga ka tegelenud), esi sild sai nii paika aetud kui mõistus võttis, ühe vana härra ja ka mujalt saadud info põhjal sai kokku jooks paika pandud, eks sõites ole näha mis teeb.
Ratta kalded päris paika ei saanud, kõik regull seibid eemaldasin, kuid rattad ikka natuke lääpas, silla tala kunagi haiget saanud, eks seal see viga vast peitub.
Paberid sain ka täna korda, nüüd enda nimel lõpuks, ost - müük lepingul oli paar nr valesti kirjutatud ja pidin eelmise omanikuga (passi jäegsega) uue lepingu tegema. Pole muud kui kindlustus peale ja varsti ülevaatusele. Enne aga vaja viimased asjad kokku panna, kere siluda pahtliga ja natuke värvi näidata.
Ratta kalded päris paika ei saanud, kõik regull seibid eemaldasin, kuid rattad ikka natuke lääpas, silla tala kunagi haiget saanud, eks seal see viga vast peitub.
Paberid sain ka täna korda, nüüd enda nimel lõpuks, ost - müük lepingul oli paar nr valesti kirjutatud ja pidin eelmise omanikuga (passi jäegsega) uue lepingu tegema. Pole muud kui kindlustus peale ja varsti ülevaatusele. Enne aga vaja viimased asjad kokku panna, kere siluda pahtliga ja natuke värvi näidata.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IŽ 2715 1988 - Lauri-L
Suvel sa kere lõpuni keevitatud, taga põll sa uus tehtud ja mõned sisemised plekid vahetatud.
Augusti algusest saati pole kätt külge pannud, mõnned korrad käivitanud ja väikse tiiru ümber garaasi teinud. Viimased paar kuud kuivas garaasis seisnud, ootab sooja ilma et saaks pahtli ja värvi töödega alustada.
Samas ka müügi mõtted peast läbi käinud, 4x4 haigus võtab võimust.
Eks ole näha mis uus aasta toob.
Häid pühi !
Lauri
Augusti algusest saati pole kätt külge pannud, mõnned korrad käivitanud ja väikse tiiru ümber garaasi teinud. Viimased paar kuud kuivas garaasis seisnud, ootab sooja ilma et saaks pahtli ja värvi töödega alustada.
Samas ka müügi mõtted peast läbi käinud, 4x4 haigus võtab võimust.
Eks ole näha mis uus aasta toob.
Häid pühi !
Lauri
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IŽ 2715 1988 - Lauri-L
Nagu viimases postituses kirjas, mosse ootas sooja ilma et saaks välise viimistlusega alustada, nüüdseks on juba arenguid, pahtlit on juba natuke peale tõmmatud ja kõvasti liivapaberit on kulunud, pilte pole, ei viitsi teha ka enne kui on mida näidata
Ära ma pole seda vanurit unustanud igatahes ja loodan et saab see suvi ka sõita temaga
Ära ma pole seda vanurit unustanud igatahes ja loodan et saab see suvi ka sõita temaga
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IŽ 2715 1988 - Lauri-L
Mõningad pildid suutsin ikkagi teha :
Taustal figureeriv punane koll on see kes mu aja ja tähelepanu endale tõmbab ja mossele keskenduda ei lase
Kuid areng on nähtav ja loodame et varsti liikluses
Taustal figureeriv punane koll on see kes mu aja ja tähelepanu endale tõmbab ja mossele keskenduda ei lase
Kuid areng on nähtav ja loodame et varsti liikluses
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri