tean et pole õige tee aga kui pole teist lahendust siis ...MAZ kirjutas:Välja põletamine pole kõige targem idee. Mul on raamat,kus on sisse pressimise rakise joonis täitsa olemas. Kui vaja võin pildi teha.
AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Lisaks veel ühe variandi- välja löömine.moskiito kirjutas:on kaks varjanti, kas välja pressimine või põletamine.tanello2 kirjutas:mul on veel parem küsimus: kuidas neid välja saab sealt ?(nii ülemisi kui alumisi)
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Ülemised õõtsad saab koplektsena kätte ja siis kruustangide vms vahel saab pärast edasi nikerdada. Alumistel õõtsadel tulevad puksid kohapeal vahetada. Oli vist nii (ma enam hästi mäleta ka, viimasel paaril aastal Mosse alla harva näha saanud ).
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Mosseraamatud ikka head asjad, mis said tellitud isegi kui nad vene keeles on Pildid aitavad kui muud keelt ei mõista
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Ma teeksin ettepaneku,et Partnermosse postitatud pildid võiks kleepsuna olla kusagil remondi teemas see on väärt info.
Paistab,et Mosse õõtshoova pukside vahetus käib üsna samamoodi nagu 60-70date Pontiac,Chervolet,Oldsmobile autodel.
Paistab,et Mosse õõtshoova pukside vahetus käib üsna samamoodi nagu 60-70date Pontiac,Chervolet,Oldsmobile autodel.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Mul on kuskil see raamat PDF-ina, saan õhtul siia kuskile üles panna.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
See oleks veel parem siis saab iga üks lehitseda ja välja printida vajalikud peatükkid.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Nii, paar kuud läks aega aga esisild sai ära remonditud Mingi aeg suvel sai täiesti villand nende õõtsapuksidega jamamisest ja siis paar kuud seisis auto niisama. Nüüd paar nädalat tagasi võtsin kätte ja tegin lõpuni. Leidsin ka kodust veneaegse sõiduautode remondi raamatu kus joonised vajaminevatest rakistest sees aga treida ei viitsinud ja keevitasin kokku rakise et ülemisele õõtsale saaks pressi vahel puksi ära pressida. Kuna telg peab pressides korraga sees olema siis on vist võimatu niisama kruustangide vahel seda pressida, siis keevtasin kahele jalale toetuva vinkli, sellele lõikasin keskele ava, mille ümber keevitasin paari sentimeetri kõrguse torujupi, mille ümber jääb õõts toetuma puksi pesaga. Keeruline jutt ja ilmselt keegi aru ei saanud aga pressimise ajal jäi pilt tegemata, kui kellelgi huvi võin pildi teha. Enne pressimist keerasin puksi voolikuklambriga veidi koomale. Esimeste kordadega muidugi ei õnnestunud ja siis tulid suvised tegevused vahele ja nii ta paariks kuuks seisma jäigi
Huvitav oli see et ühel pool oli külgkalde reguleerimise "seibe" ülemise õõtsa kinnituse vahel ainult üks, teisel pool viis ? Pärast kokku panekut kallet ei mõõtnud aga lühikesel prooviringil igatahes auto kiskus tugevalt, võibolla oli siis neid plaate laotud sinna paindes õõtsa poolt viltuse ratta paika ajamiseks. Nüüd peabki veel silla reguleerimise ette võtma või kui asja ei saa siis vist mõnda pinki külastama.
Veel vahetasin ära mootoripadjad kuna mõlemal olid metallplaadid kummipadja küljest täiesti lahti. Eile tõin sisu maalt ära mis keevitamise ajast sinna jäi. Kui sild paika saab ja sisu sisse võib vist lõpuks ülevaatust proovima minna. Enne rahvale auto näitamist peab veel kõvasti värviparandusi ka tegema.
Selle pärast mind siis see aasta ühelgi üritusel näha ei olnud, palun vabandust ja üritan järgmine aasta tagasi teha (loodetavasti ikka Kuldse Mossega)
Huvitav oli see et ühel pool oli külgkalde reguleerimise "seibe" ülemise õõtsa kinnituse vahel ainult üks, teisel pool viis ? Pärast kokku panekut kallet ei mõõtnud aga lühikesel prooviringil igatahes auto kiskus tugevalt, võibolla oli siis neid plaate laotud sinna paindes õõtsa poolt viltuse ratta paika ajamiseks. Nüüd peabki veel silla reguleerimise ette võtma või kui asja ei saa siis vist mõnda pinki külastama.
Veel vahetasin ära mootoripadjad kuna mõlemal olid metallplaadid kummipadja küljest täiesti lahti. Eile tõin sisu maalt ära mis keevitamise ajast sinna jäi. Kui sild paika saab ja sisu sisse võib vist lõpuks ülevaatust proovima minna. Enne rahvale auto näitamist peab veel kõvasti värviparandusi ka tegema.
Selle pärast mind siis see aasta ühelgi üritusel näha ei olnud, palun vabandust ja üritan järgmine aasta tagasi teha (loodetavasti ikka Kuldse Mossega)
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
mulle võid julgelt pilti jagada, mul uued asjad ootavad kokkupanemist, kusjuures mul oli ka ühel pool ainult 1 leht vahel ja teisel pool vist mingi 6-7 tk, aga see olivana sild, mis oli päris tüma juba.Martpoiss kirjutas:Nii, paar kuud läks aega aga esisild sai ära remonditud Mingi aeg suvel sai täiesti villand nende õõtsapuksidega jamamisest ja siis paar kuud seisis auto niisama. Nüüd paar nädalat tagasi võtsin kätte ja tegin lõpuni. Leidsin ka kodust veneaegse sõiduautode remondi raamatu kus joonised vajaminevatest rakistest sees aga treida ei viitsinud ja keevitasin kokku rakise et ülemisele õõtsale saaks pressi vahel puksi ära pressida. Kuna telg peab pressides korraga sees olema siis on vist võimatu niisama kruustangide vahel seda pressida, siis keevtasin kahele jalale toetuva vinkli, sellele lõikasin keskele ava, mille ümber keevitasin paari sentimeetri kõrguse torujupi, mille ümber jääb õõts toetuma puksi pesaga. Keeruline jutt ja ilmselt keegi aru ei saanud aga pressimise ajal jäi pilt tegemata, kui kellelgi huvi võin pildi teha. Enne pressimist keerasin puksi voolikuklambriga veidi koomale. Esimeste kordadega muidugi ei õnnestunud ja siis tulid suvised tegevused vahele ja nii ta paariks kuuks seisma jäigi
Huvitav oli see et ühel pool oli külgkalde reguleerimise "seibe" ülemise õõtsa kinnituse vahel ainult üks, teisel pool viis ? Pärast kokku panekut kallet ei mõõtnud aga lühikesel prooviringil igatahes auto kiskus tugevalt, võibolla oli siis neid plaate laotud sinna paindes õõtsa poolt viltuse ratta paika ajamiseks. Nüüd peabki veel silla reguleerimise ette võtma või kui asja ei saa siis vist mõnda pinki külastama.
Veel vahetasin ära mootoripadjad kuna mõlemal olid metallplaadid kummipadja küljest täiesti lahti. Eile tõin sisu maalt ära mis keevitamise ajast sinna jäi. Kui sild paika saab ja sisu sisse võib vist lõpuks ülevaatust proovima minna. Enne rahvale auto näitamist peab veel kõvasti värviparandusi ka tegema.
Selle pärast mind siis see aasta ühelgi üritusel näha ei olnud, palun vabandust ja üritan järgmine aasta tagasi teha (loodetavasti ikka Kuldse Mossega)
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Istmed said sisse tagasi niiet areneb jälle vaikselt Eks otsin rakise vanarauahunnikust üles kui valges garaazi satun järgmine kord Tanello