MZMA 401 1955 Lepik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Kadedus on edasiviiv jõud ja kadeduseuss on iga mossemehe kohustuslik koduloom, ilma nendeta ei ehitaks neid autosid keegi.
407-veljed täitsa olemas ,aga korralikke ilukilpe 401-le suht raske leida .Ei mingi mega hinna eest kavatse ka neid ilukilpe osta,see nulliks
ära autoehituse rõõmu. Ja geraazist niipalju, et just nii väike ta ongi. See koormakate sai riputatud riiulite ette tõesti asjade kaitseks värvitolmu eest.
Krundiga sai auto üle lastud ,õnneks oli tuuline ilm. Garaazil on 2 ust ,mis olid mõlemad avatud, seega paras tuuletõmbus viis enamuse värvitolmust õue.Kõik mis auto küljest lahti käib, krundin lihtsalt õues. Sellega on muidugi 1 suur probleem,nii kui mõni detail krundiga üle
on lastud ,ilmuvad eitea kus kohast välja kärbsed,sitikad ja putukad ja kurat nad peavad kindlasti kõik oma jalad sinu värske värvi sisse sorkama.K....t, nagu liiminuusutajad,siis muidugi paterdatakse mööda värvi niikaua kuni jõud raugeb ja lõpuks visatakse end veel pikali ka.
Jägmisel päeval aga pean mina neid säärekonte ja laipu maha lihvima.Selline lihtsalt on õues värvimise rõõmud.Aga mul on siiralt hea meel ,et värvid ei haise palderjani järgi,no see oleks alles vaatepilt. Ja kuna olen vist väge kättemaksuhimuline,olen nii mõnegi
kärbse sõidu pealt esiklaasiga surnuks peksnud.(mis nad siis tulevad minu õue peale kaklema)
407-veljed täitsa olemas ,aga korralikke ilukilpe 401-le suht raske leida .Ei mingi mega hinna eest kavatse ka neid ilukilpe osta,see nulliks
ära autoehituse rõõmu. Ja geraazist niipalju, et just nii väike ta ongi. See koormakate sai riputatud riiulite ette tõesti asjade kaitseks värvitolmu eest.
Krundiga sai auto üle lastud ,õnneks oli tuuline ilm. Garaazil on 2 ust ,mis olid mõlemad avatud, seega paras tuuletõmbus viis enamuse värvitolmust õue.Kõik mis auto küljest lahti käib, krundin lihtsalt õues. Sellega on muidugi 1 suur probleem,nii kui mõni detail krundiga üle
on lastud ,ilmuvad eitea kus kohast välja kärbsed,sitikad ja putukad ja kurat nad peavad kindlasti kõik oma jalad sinu värske värvi sisse sorkama.K....t, nagu liiminuusutajad,siis muidugi paterdatakse mööda värvi niikaua kuni jõud raugeb ja lõpuks visatakse end veel pikali ka.
Jägmisel päeval aga pean mina neid säärekonte ja laipu maha lihvima.Selline lihtsalt on õues värvimise rõõmud.Aga mul on siiralt hea meel ,et värvid ei haise palderjani järgi,no see oleks alles vaatepilt. Ja kuna olen vist väge kättemaksuhimuline,olen nii mõnegi
kärbse sõidu pealt esiklaasiga surnuks peksnud.(mis nad siis tulevad minu õue peale kaklema)
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Õhtast kõigile kellele veel mosse ehitused huvi pakuvad. Suvel on ikka paganama raske leida seda motivatsiooni mis sunniks garaazi minema
autot ehitama. Ilusad ilmad ,igasugu üritused,kokkutulekud ja vanavaralaadad on palju huvitavamad, kui garaazis nokitsemine.
Ehki neil laatadel just palju autojuppe ei leidu,on need laadad ,kui tasuta ajaloomuuseumi külastus, selle eelisega,et kui just midagi väga meeldima hakkab ,saad selle ka ära osta ,kui muidugi pappi jätkub. Melliste laat Tartumaal oli päris tore elamus, ja midagi sai ikka kaasa ka toodud. 15. august on vist Põltsamaal ka mingi taoline laat, kui ilm ilus,külastan ehk sedagi kaunist linna oma mossega. Laupäeva hommikul vaatasin ,et ilm liiga ilus et garaazi ronida ,sai parem külastatud Kuimetsas toimunud vanatehnika üritust. Oli nii tsikleid kui ka autosid mida vaadata.
Nüüd siis veits oma auto ehitusest ka. Kere pahteldused tehtud ja kere krunditud,samuti nina liivapritsiga ise puhtaks lastud,pahteldatud ja krunditud. Kapotid lasin ühes metallifirmas puhtaks lasta,oleks ma vaid teadnud , kui üle perse see töö tehakse .Mul võttis 2 päeva ,et need kõveraks lastud kapotid sirgu peksta ja et nad jälle auto külge sobiksid. Täna sai viimast korda pahtlit peale tõmmatud ja lihvitud,homme läheb kapottidele krunt selga .
autot ehitama. Ilusad ilmad ,igasugu üritused,kokkutulekud ja vanavaralaadad on palju huvitavamad, kui garaazis nokitsemine.
Ehki neil laatadel just palju autojuppe ei leidu,on need laadad ,kui tasuta ajaloomuuseumi külastus, selle eelisega,et kui just midagi väga meeldima hakkab ,saad selle ka ära osta ,kui muidugi pappi jätkub. Melliste laat Tartumaal oli päris tore elamus, ja midagi sai ikka kaasa ka toodud. 15. august on vist Põltsamaal ka mingi taoline laat, kui ilm ilus,külastan ehk sedagi kaunist linna oma mossega. Laupäeva hommikul vaatasin ,et ilm liiga ilus et garaazi ronida ,sai parem külastatud Kuimetsas toimunud vanatehnika üritust. Oli nii tsikleid kui ka autosid mida vaadata.
Nüüd siis veits oma auto ehitusest ka. Kere pahteldused tehtud ja kere krunditud,samuti nina liivapritsiga ise puhtaks lastud,pahteldatud ja krunditud. Kapotid lasin ühes metallifirmas puhtaks lasta,oleks ma vaid teadnud , kui üle perse see töö tehakse .Mul võttis 2 päeva ,et need kõveraks lastud kapotid sirgu peksta ja et nad jälle auto külge sobiksid. Täna sai viimast korda pahtlit peale tõmmatud ja lihvitud,homme läheb kapottidele krunt selga .
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 04:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Õhtast ! Nagu TALUPOJA postitusest näha oli,meil siin Viljandi kandis sajab juba rahet ja talv ei ole enam kaugel.Seega sai täna auto ehituses veits tempot tõstetud, õhtuks olid auto uksed ja kapotid saanud oma viimase krundikihi ja kõik muu pudi-padi ka. 4- juppi on täiskomplektist veel puudu-TIIVAD. Homme katsetan järgi ,kas RED BULL annab tiivad , või tuleb nad ikka ise plekist väänata, igaks juhuks sai tahvel 1,25-st
plekki ära tellitud.
plekki ära tellitud.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 04:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
412 sai doonoriks ostetud kolmanda 401 jaoks,aga auto tundus kerest liiga korralik,et teda niisama lammutada. AAsta lõpul said paberid arkis vormistatud ja nüüd ootab õiget aega ja head ideed mis temast ehitada.
401-ehitusel on aga paus kuni esmaspäevani,- k...t keevitusgaas sai otsa.
401-ehitusel on aga paus kuni esmaspäevani,- k...t keevitusgaas sai otsa.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Kurat-see euro standardite ja normide ees kummardamine on nüüd küll minust euroliidu vastase teinud. Alles see oli,kui propaani balloonid enam ei kõlvanud ,nüüd ei kõlba CO-2 pudelid. 4 aastat tagasi kui CO-2 pudelit vahetasin ,oli häda,et oi vene aegne ja kontrollimata kraanid jne. -tuli kogu see jama kinni maksta, siis sain uue täis pudeli. 2aastat tagasi vahetades kõik OK. Läksin esmaspäeval vahetama-oi neid vene aegseid balloone me enam ammu ei vaheta,nüüd on euro normide järgi uued balloonid. Sellest samast firmast ma ju selle pudeli 2-a.tagasi sain!
Mis vahet neil on-kraanid täpselt samad ,suurused samad ?Vat uuel on pudeli põhi sile,vene aegsel aga ümmargune.Firma ELME MESSER Gaas as. Ja jäigi mul gaas sealt saamata, oleks saanud vaid rentida euro normidele vastavat nn. lapiku põhjaga pudelit.PISTKU NEED OMALE P......!
Leidsin teise firma ja pudeli vahetusega probleeme polnud.Ei tea kui kaua nende pidevalt muutuvate euro normide järgi kummardamine küll kestab. Sai siis alustatud tiibade ehitusega.Jupp jupi kõrvale ja nii ta tuleb.Pleki paksus 1,5 mm ja välimine kaarjas osa 1,25 mm.
Mis vahet neil on-kraanid täpselt samad ,suurused samad ?Vat uuel on pudeli põhi sile,vene aegsel aga ümmargune.Firma ELME MESSER Gaas as. Ja jäigi mul gaas sealt saamata, oleks saanud vaid rentida euro normidele vastavat nn. lapiku põhjaga pudelit.PISTKU NEED OMALE P......!
Leidsin teise firma ja pudeli vahetusega probleeme polnud.Ei tea kui kaua nende pidevalt muutuvate euro normide järgi kummardamine küll kestab. Sai siis alustatud tiibade ehitusega.Jupp jupi kõrvale ja nii ta tuleb.Pleki paksus 1,5 mm ja välimine kaarjas osa 1,25 mm.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 04:50, muudetud 1 kord kokku.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MZMA 401 1955 Lepik
No mul sama jama selle ballooniga. Hetkel veel täis aga mis edasi saab on teadmata. Asi on kõik äris ja konkurentsis.... ja meie matsid tõmbleme. No ma loodan,et sa sosistad mulle kõrva koha,kus asi lahenes.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Lätist pidi saama veel vene balloonidega ja ka odavamalt, pean uurima kust täpselt.TALUPOEG TALUJA kirjutas:No mul sama jama selle ballooniga. Hetkel veel täis aga mis edasi saab on teadmata. Asi on kõik äris ja konkurentsis.... ja meie matsid tõmbleme. No ma loodan,et sa sosistad mulle kõrva koha,kus asi lahenes.
Muidu autoga on küll kõvasti ära tehtud, edu ja jaksu.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Ma ikka aegajalt piilun seda teemat ja tõsist muret tekitab, et kuidas sa küll need auto dokumendid korda saad.
Ümberehitus on päris range teema ja Maanteameti onud jälgivad väga pinkselt, et ikka kõik meie lemmikud euronõuded täidetud saaks: § 10 https://www.riigiteataja.ee/akt/108062011002?leiaKehtiv
Eriti huvitav nõue on aga see: "Enne sõiduki ümberehitamist võib Maanteeamet nõuda ümberehitajalt sõiduki valmistajatehase sellekohast luba ja ka valmistajatehase firmamärgi kasutamise nõusolekut."
Väga kahju on ikka, kui kogu see töö ARK`s legaalseks ei saa...
Ümberehitus on päris range teema ja Maanteameti onud jälgivad väga pinkselt, et ikka kõik meie lemmikud euronõuded täidetud saaks: § 10 https://www.riigiteataja.ee/akt/108062011002?leiaKehtiv
Eriti huvitav nõue on aga see: "Enne sõiduki ümberehitamist võib Maanteeamet nõuda ümberehitajalt sõiduki valmistajatehase sellekohast luba ja ka valmistajatehase firmamärgi kasutamise nõusolekut."
Väga kahju on ikka, kui kogu see töö ARK`s legaalseks ei saa...
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Ma olen seda teemat juba ammu jälginud ja arvan,et isand Lepik ei ehita uut autot vaid parandab vana. Ehk siis kohendab saadaolevatest osadest töötava auto kokku ja see pole ju mingi uue autu ehitamine. Mosse ei kao ju kuskile.... vaata üksõik kust otsast. Selle peaks ju vabalt arvele ja sõitma saama.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....