MZMA 401 1955 Lepik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
viimane postitus oli mõeldud siiski fokserile mitte lepikule, isiklikult pole ka lepiku vastu midagi aga ka tema reaktsioon on veidi huvitav
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Hr.Lepik,M401-le paigaldati tehase poolt viimases lõpus ka M-402
mootorit.Sellel võimsus suurem,nii et ARK jaoks argument olemas.
Protsente ei viitsi arvutada.Äkki on abiks.
mootorit.Sellel võimsus suurem,nii et ARK jaoks argument olemas.
Protsente ei viitsi arvutada.Äkki on abiks.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Just. Tore,et Sul meeles oli ja tuli ka mulle meelde üks Viljandi auto mis garantiiremonti oli läinud vanasti ja seal pandi kohe peale 402 mootor. Mees kahjuks juba lahkunud aga nii ta mulle rääkis.
Seega peaks selle
Seega peaks selle
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MZMA 401 1955 Lepik
RAHU,AINULT RAHU ütles HR. karlson katuselt, Ja ma olen temaga täiesti samal arvamusel. Kaklus ei vii kuhugi ja see seadus- (10 20 30)
lööb kõige valusamalt just vanemate autode ehitajaid.Sellepärast ma selle totra näite tõingi,et Eestis on ehk vaid 10 autot ,mis on 401 mootoriga
ja ülejäänud peaks siis sellest seadusest johtuvalt olema ebaseaduslikud. Qlen täitsa nõus sellega,et kõige õigem oleks leida mõistusega ametnik, kes asjast aru saab ,julgeb ise otsustada ja selle 55KW lihtsalt ära vormistab.Sellise rariteetse ametniku otsinguid alustan sügisel ,kes
teab , kus sellist leida ,andke teada. 402-e mootor oli 25,7 KW, -need mootorid on veel haruldasemad kui kuuvarjutus, ma sooviks siiski 55KW. Tänane autoehitus siis sealmaal,et esitiivad peaaegu valmis ,keevitused tehtud ja koopaservad valtsitud.Eks homme saa veel veits
haamriga silutud,siis krunt selga ja saab alustada taga tiibade ehitust.
lööb kõige valusamalt just vanemate autode ehitajaid.Sellepärast ma selle totra näite tõingi,et Eestis on ehk vaid 10 autot ,mis on 401 mootoriga
ja ülejäänud peaks siis sellest seadusest johtuvalt olema ebaseaduslikud. Qlen täitsa nõus sellega,et kõige õigem oleks leida mõistusega ametnik, kes asjast aru saab ,julgeb ise otsustada ja selle 55KW lihtsalt ära vormistab.Sellise rariteetse ametniku otsinguid alustan sügisel ,kes
teab , kus sellist leida ,andke teada. 402-e mootor oli 25,7 KW, -need mootorid on veel haruldasemad kui kuuvarjutus, ma sooviks siiski 55KW. Tänane autoehitus siis sealmaal,et esitiivad peaaegu valmis ,keevitused tehtud ja koopaservad valtsitud.Eks homme saa veel veits
haamriga silutud,siis krunt selga ja saab alustada taga tiibade ehitust.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Sai paar päeva veel veidi nokitsetud nende esitiibade kallal ja eile sai ka krunt selga . Nüüd siis rõõmsalt tagatiibade kallale.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 05:06, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Räägi, milliseid töövõtteid ja vahendeid kasutasid välimise serva valtsimiseks?
Igatahes tunduvad mõlemad tiivad üpris sarnased olema.
Tubli :-)
Igatahes tunduvad mõlemad tiivad üpris sarnased olema.
Tubli :-)
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Minule meeldib see, et pole ühtki joonist, ega ettekirjutist. Kõik toimub peas. Teistele seda seletada ei saa. Lihtsalt ütleks nii, et Hr. Lepikul on olemas anne geomeetriast ja aksionomeetriast, ehk "kolmvaatest". Pole õrna aimugi, kas Ta neist kuulnud on, või õppinud koolis neist! See käsi ja silm, vot see tuleb "ära kindlustada"! Tean, et kõik see toimub naeratus näol ja ilma stressita : "kuidas kurat ma need paikka saan".
Kaunitar 2015.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Osadel inimestel on silmamõõt+ loomulik anne ja need kaks asja teevad imet. Isand Lepikul on siis sellised anded kodust kohe võtta.
Mingi seltskond on siis veel,kes on võimelised teiste kõrval asja ära tegema ja osad teevad jooniste järgi. Ja mõned ainult oskavad rääkida,et kuidas asi käib.Teha ei oskagi. Aga sellest pole midagi,sest hea on kui keegi kasvõi räägibki.
Mingi seltskond on siis veel,kes on võimelised teiste kõrval asja ära tegema ja osad teevad jooniste järgi. Ja mõned ainult oskavad rääkida,et kuidas asi käib.Teha ei oskagi. Aga sellest pole midagi,sest hea on kui keegi kasvõi räägibki.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Ei ole seal midagi nii keerulist. Suurele tiivakoopa kaarele sai näpits tangidega väike murdmine ette tehtud,pärast seda kerge plekilöömis
vasara ja käsialasi ( pildil ,tiiva all, laua peal) abil tasapisi valtsile nurka järjest järsemaks löödud. Plekk on 1,25 mm. Nurk ei ole päris 90
kraadi löödud ,vaid on jäetud veidi allapoole luipa,siis ei kogune sõidu aeg sinna pori. Plekk on suht pehme,annab terve tiivakaare ilma sisse-
lõigeteta ära venitada. Tiiva nurkades aga kus plekk oleks vaja kokku lüia,läksin lihtsama vastupanu teed ja tegin 3 sm. järel kolmnurksed sisselõiked ,mis pärast valtsimist kokku keevitasin.
Eks selle töö juures vist kõige raskem ongi teise tiiva tegemine, peab ta ju tulema samasugune ,ainult et, -peegelpildis,siis on seda ümber auto käimist ja mõõtmist küllaga. Ja aus ülestunnistus,mul on 2 eelist ka. Olen kunagi õppinud rätsepaks,sealjuures ka rõivaste modelleerimist,teine eelis on ehk geenidest - mu isa on 30-40 aastat autosid sirgeks löönud ,eks seda vaadates jäi mulle ka midagi külge.
Ja mulle lihtsalt meeldib midagi restaureerida, või mõnest romust mosse ehitada.
vasara ja käsialasi ( pildil ,tiiva all, laua peal) abil tasapisi valtsile nurka järjest järsemaks löödud. Plekk on 1,25 mm. Nurk ei ole päris 90
kraadi löödud ,vaid on jäetud veidi allapoole luipa,siis ei kogune sõidu aeg sinna pori. Plekk on suht pehme,annab terve tiivakaare ilma sisse-
lõigeteta ära venitada. Tiiva nurkades aga kus plekk oleks vaja kokku lüia,läksin lihtsama vastupanu teed ja tegin 3 sm. järel kolmnurksed sisselõiked ,mis pärast valtsimist kokku keevitasin.
Eks selle töö juures vist kõige raskem ongi teise tiiva tegemine, peab ta ju tulema samasugune ,ainult et, -peegelpildis,siis on seda ümber auto käimist ja mõõtmist küllaga. Ja aus ülestunnistus,mul on 2 eelist ka. Olen kunagi õppinud rätsepaks,sealjuures ka rõivaste modelleerimist,teine eelis on ehk geenidest - mu isa on 30-40 aastat autosid sirgeks löönud ,eks seda vaadates jäi mulle ka midagi külge.
Ja mulle lihtsalt meeldib midagi restaureerida, või mõnest romust mosse ehitada.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Rätsepast plekilõikaja,see ei kõla üldse pahasti.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....