Anuma(pidurivedeliku tops kapoti all) põhja puhastamisel kasutasin ise aerosool BC-d ja pintsleid ja švammi ja kogu s*tt tuli lahti, pikkades torudes samuti aerosoolist vedelik sisse ja laagerdas mõni minut ja suruõhku samast kohast peale ja tükid lendasid välja, mis olid ajapikku kogunenud. Kuda sul ei toimetanud, aru ei saa kahjuks ...Muhulane kirjutas:Proovisin siduris mõlemad ära. Spirt anuma põhjas olevat pläusti ära ei lahustanud ning BC ka ära ei pesnud. Paberiga käisin anuma seest üle ja siis sai küll klaariks. Ning pidurisüsteemis BC kasutamine saaks paras nökerdamine olema. Esmalt tuleks aerosoolist vedelik mingisse sügavasse anumasse tühjaks lasta ja seejärel pidurireservuaari. Otse reservuaari laskmine ei lõpe ootuspäraselt
K: Siduri ja piduritorustiku pesu
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: K: Siduri ja piduritorustiku pesu
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: K: Siduri ja piduritorustiku pesu
Sidurianumasse aerosooliga lastes kippus nägu märjaks minemapartnermosse kirjutas:Anuma(pidurivedeliku tops kapoti all) põhja puhastamisel kasutasin ise aerosool BC-d ja pintsleid ja švammi ja kogu s*tt tuli lahti, pikkades torudes samuti aerosoolist vedelik sisse ja laagerdas mõni minut ja suruõhku samast kohast peale ja tükid lendasid välja, mis olid ajapikku kogunenud. Kuda sul ei toimetanud, aru ei saa kahjuks ...Muhulane kirjutas:Proovisin siduris mõlemad ära. Spirt anuma põhjas olevat pläusti ära ei lahustanud ning BC ka ära ei pesnud. Paberiga käisin anuma seest üle ja siis sai küll klaariks. Ning pidurisüsteemis BC kasutamine saaks paras nökerdamine olema. Esmalt tuleks aerosoolist vedelik mingisse sügavasse anumasse tühjaks lasta ja seejärel pidurireservuaari. Otse reservuaari laskmine ei lõpe ootuspäraselt
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: K: Siduri ja piduritorustiku pesu
Bsk --> Dot. Jäta viisakalt hüvasti oma mansettidega
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: K: Siduri ja piduritorustiku pesu
No seepärast uuringi asja,et ehk ei ole nendega tadaa,kui enne DOT-i kasutuselevõttu süsteem ära pesta.viirusboy kirjutas:Bsk --> Dot. Jäta viisakalt hüvasti oma mansettidega
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: K: Siduri ja piduritorustiku pesu
Pisuke teemauuendus ka. Torustikku sai siis proovitud igasugu ainetega läbi pesta ning lõpuks jõudsin järeldusele,et DOT-i endaga tuleb torud läbi lasta. Silindrid kõik lahti,neid saab juba BC-ga pesta,uued mansetid sisse ja süsteem uuesti kokku. Toimib. Kui lekkeid ikka kuskilt hakkab esinema,siis võivad ka mansetid praagid olla. Eriti need,mis made in Rossija toodang. CCCP-i aegsetega pole jama esinenud veel.
Kui eelnevalt on Neva õli sees,siis asi lihtsam. Süsteem tühjaks ja DOT peale.
Kui eelnevalt on Neva õli sees,siis asi lihtsam. Süsteem tühjaks ja DOT peale.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane