AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
kas iz.il see märgi osa keskelt väiksem pole?
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Vana märk on hoopis teise kujuga ja suurem
Siis on variant veel,mida hiljem värvituna kasutati kombidel.Juba väikese märgiga
Järgmine,väikese märgiga variant
AZLK kasutas ka sama võret
Siis on variant veel,mida hiljem värvituna kasutati kombidel.Juba väikese märgiga
Järgmine,väikese märgiga variant
AZLK kasutas ka sama võret
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Jätkuvalt sinise kallal.
Ära said vahetatud amordid ja tagumised vedrupuksid,pluss esisilla stend. Amortideks panin Plaza Extreme-id ja just kakrass asjad. Ei ole liiga pehmed ja ei ole ka liig jäigad. Tüki jama oli tagumiste amortide paigaldamisega,kuna polüretaanpuksid tegid paigaldamise keeruliseks. Eriti ülemiste kinnituste juures. Lõpuks ei jäänudki muud üle,kui tuli ülemised kronsteinid kere küljest lahti keerata ja ülemine osa laua peal kokku panna. Ja vaseliin on ikka üks kuldaväärt mögin Ilma selleta poleks amorti kronsteini vahele saanudki. Esimeste amortide vahetus sujus tõrgeteta,isegi vanad keerasid ilusti alt ära. Ja kaudu minnes sai siis sillastend ka ära tehtud. Peale rooliotste vahetust panin kodus kokkujooksu latiga paika ning stendis selgus,et päris täpselt tuli see töö välja.
Nüüd siis jälle sõidurõõm
Ära said vahetatud amordid ja tagumised vedrupuksid,pluss esisilla stend. Amortideks panin Plaza Extreme-id ja just kakrass asjad. Ei ole liiga pehmed ja ei ole ka liig jäigad. Tüki jama oli tagumiste amortide paigaldamisega,kuna polüretaanpuksid tegid paigaldamise keeruliseks. Eriti ülemiste kinnituste juures. Lõpuks ei jäänudki muud üle,kui tuli ülemised kronsteinid kere küljest lahti keerata ja ülemine osa laua peal kokku panna. Ja vaseliin on ikka üks kuldaväärt mögin Ilma selleta poleks amorti kronsteini vahele saanudki. Esimeste amortide vahetus sujus tõrgeteta,isegi vanad keerasid ilusti alt ära. Ja kaudu minnes sai siis sillastend ka ära tehtud. Peale rooliotste vahetust panin kodus kokkujooksu latiga paika ning stendis selgus,et päris täpselt tuli see töö välja.
Nüüd siis jälle sõidurõõm
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Paar küsimust suurele ringile - kas uuema aastakäigu Iževskile võib H4 kohe ette panna või tuleb relee vahele panna? Ühe autoosade kaupmehega tekkis diskussioon ja tema väitis,et uuematel Iževskitel on relee vahel,osta vaid elemendid koos pirnidega ja pista ette.
Ja mis asi tekitab esisillas kolinat? Siuke mossele iseloomulik kolin.
Ja mis asi tekitab esisillas kolinat? Siuke mossele iseloomulik kolin.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Kohe võib ette panna... Sõltuvalt esitule laternast on sul vaja kas P43T või P45T kinnitusega H4 pirni. Releed on neil tehasest vahel ja pistik kattub H4 ja R2 omavahel täielikult.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Mitu asja võivad olla- õõtsa-, stabikavarda puksid....Muhulane kirjutas:Ja mis asi tekitab esisillas kolinat? Siuke mossele iseloomulik kolin.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Puksid said ülevaatusel kriitiliselt üle käidud. Enne sai kolina kulunud amortide kaela ajada aga nüüd on küll nõutu olek.
Tea kas klotsid ikka nii mehiselt kolisevad?
Tea kas klotsid ikka nii mehiselt kolisevad?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
kolisevad ja veel kuidas eriti kui läbi aukude sõidadMuhulane kirjutas:Puksid said ülevaatusel kriitiliselt üle käidud. Enne sai kolina kulunud amortide kaela ajada aga nüüd on küll nõutu olek.
Tea kas klotsid ikka nii mehiselt kolisevad?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Oled sa kindel ,et kolin just esisillas ? Piduriklotsid on ka minul kolisenud, aga palju rohkem käis närvidele kolin ,mida tekitas detail, mille
külge kinnituvad käsipiduri trossid. see asetseb täpselt käigukasti tagumise otsa all. Detaili ja käigukasti otsa vahel vaid 1-1,5 cm.ja iga väiksemagi teekonaruse puhul tagusid nad omavahel kokku.
Kui mul sellest kolinast villand sai , tõmbasin teibiga kummituki ümber selle detaili.
Ja kui see ka ei aita ,siis pead ikka tühjad pudelid istme alt välja võtma.
külge kinnituvad käsipiduri trossid. see asetseb täpselt käigukasti tagumise otsa all. Detaili ja käigukasti otsa vahel vaid 1-1,5 cm.ja iga väiksemagi teekonaruse puhul tagusid nad omavahel kokku.
Kui mul sellest kolinast villand sai , tõmbasin teibiga kummituki ümber selle detaili.
Ja kui see ka ei aita ,siis pead ikka tühjad pudelid istme alt välja võtma.