Plokikaane paksus ? ja surve aste.
Plokikaane paksus ? ja surve aste.
Sai alustatud 412 mootori remondiga ja tekkis selline küsimus et. Kuna bensiiniks on nüüd 95 ,kas on vaja ka plokikaant veits maha lasta lihvida,et surveastet suurendada, või ei ole see vajalik. Kuna tuleb tavaline tänavasõidu auto , ei ole iga KW oluline ,küll aga on oluline see,et mootor kestaks kaua.Kas tavalise kaanega ja 95 bensuga põletab klapid ära või ei juhtu midagi ? Kas 93 ja 95 bensu vahe on nii suur ,et seda tööd on vaja ette võtta. Ma tean ,mis teooria surveastmete ja bensu põlemiskiiruse kohta seletab,kuid kuidas on asi praktikas,kas on vaja ilmtingimatta kaanel veits maha võtta või ei. Ja kui just peab võtma maha ,siis kui palju ?
Või on vene tehnika nii tugev,et kannatab selle 95 bentsu ka ära ? Tänan. Lepik.
Või on vene tehnika nii tugev,et kannatab selle 95 bentsu ka ära ? Tänan. Lepik.
Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.
Kannatab ilusti. Isegi deforss mootoriga ei ole probleeme.
Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.
Aga kaane lihv ja suurem surveaste annab kütuse kokkuhoiu küll
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.
ei ole seal midagi vaja kaant maha lihvida, õiged kolvid sisse, sissesõit ära teha mootorile ja kestab väga pikkalt. Ökonoomsust taga ajada siis peab peal olema korralik töökorras karpa ja asjad peavad olema õieti reguleeritud. Paraku iga isend on umamuudu ning iga ratsu omanik peaks olema võimeline end akäe järgi teda reguleerima. Standardi saab raamatutest jameistrimeestest aga tead, oma on ikka oma.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.
Mina vahetasin kogu mootori sisu uue vastu. Oli D mootor ja 100 sõitnud. Kaan sai ka uus(ürgaegadest pärit kaan, täiskomplektsuses, mõtlen klapid ja võllid). Kaant närisin 0.5 mm. Siiski "klõbiseb" palju. Põhjuseid on sada! Süüte märke uskuda?! Jagajat pole stendinud. Too klõbin tekib pigem 3000 rpm +. Hea on vaakum blokkida ja süüde varajasemaks. Sellega tegelen siiski aktiivselt kevadel. Äkki olid erinevad jagajad? Mina ei tea. Korda see saab. Hr. Lepikul soovitan soojalt kaant lihvida vaid tasapinna puhastamise mõistes. Tihendite paksus on ka kindlasti erinev. Kasutasin "kaasaegset". Rääkisin oma kogemustest, mitte et "naised sauna lava ütlesid niil". Edu!
Kaunitar 2015.
Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.
D mootoril ja tavamootoril jah erinevad jagajad.
mis vahet ,ei tea aga raamat nii väidab
mis vahet ,ei tea aga raamat nii väidab
Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.
ma olen 95nega korralikult pähe annud koguaeg ja pole klappidega midagi juhtunud, samuti olen pikalt 98ga sõitnud ja vahest isegi 100 sisse kallanud, pole klappidega veel kunagi probleeme olnud
Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.
Üks moment,mis tähendab jagaja on erinev? Minu meelest nad kõik ühesugused,erinevus on vaid selles,et vanema malli jagajal on vasktoruga vaakum,uuemal aga siis plastik toruga. Või on seal veel midagi muud teistmoodi?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.
Pigem erinevad tsentrifuugi ja vaakumi seaded? Huvitav oleks neid andmeid võrrelda.
Kaunitar 2015.