MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Ei ole praktiline, paugu korral sõidad istmelt rullide peal minema kiiremini kui sa seda arvata oskad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
no vaevalt ma sellega kuhugi sisse sõidan ja milleks sul siis turvavöö on!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Vaevalt see mosse vöö sul nii pingul nagu peab Aga ega ma kätt ette ei pane, lihtsalt mainisin.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Milleks ma muretsen, nagu nii hobiauto,mitte igapäevane sõiduvahend.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Kuna hooajatööd saavad läbi siis jääb aega tegelda ka hobiautodega. Eile sain postist kätte,kilbivõrud. Siinkohal tänu kodanik Messershmitil. Võrud pole ideaalsed aga saan endale ühe komplekti enam vähem korralikke võrusid kokku kombineerida.
Päris laiali lammutama autot ei hakka aga siiski midagi tahaks teha. Ilmselt kõige lihtsam on alustada nii:
a. kulunud ja määrdunud istmekatted lähevad pessu,mis kõlbab tagasi,mis ei läheb prügikasti.
b. DAAZ 2140 läheb algosadeks ja puhastatakse ära.
Kui välja arvata üks porikumm,resonaator,tule klaasid ja soojenduse toru mootori peale.Siis vist on kolikorjamise kampaania ühelpool selle auto jaoks.
Päris laiali lammutama autot ei hakka aga siiski midagi tahaks teha. Ilmselt kõige lihtsam on alustada nii:
a. kulunud ja määrdunud istmekatted lähevad pessu,mis kõlbab tagasi,mis ei läheb prügikasti.
b. DAAZ 2140 läheb algosadeks ja puhastatakse ära.
Kui välja arvata üks porikumm,resonaator,tule klaasid ja soojenduse toru mootori peale.Siis vist on kolikorjamise kampaania ühelpool selle auto jaoks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Aja viiteks lammutasin karburaatori küljest ära ja usun,et tean vist,miks kogu aeg olid mootoril, n.ö tühjad augud sees,kui gaasi vajutasin.
All olev tihend on lihtsalt vahelt välja põlenud. Ime siis ka,et segu pole paigas olnud autol.
All olev tihend on lihtsalt vahelt välja põlenud. Ime siis ka,et segu pole paigas olnud autol.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Lammutasin karburaatori laiali ja no,mis seal siis oli? Kõvasti liiva ja vanaks läinud bensiini lõhna
Ülemine tihend ,tundub kutu olema ja see tuleb asendada. Samuti on allpool päris paks korp sodi,mis vajab lahti leotamist.
Uurisin erinevaid variante, et mis düüsid sisse panna. Aga moment jääb vist see,mis sees oli/on: I kamber 170/135 ja II kamber 190/125
Ehk siis VAZ 2103 1,5l mootoriga variandil kasutatavad düüsid. Hetkel ma veel mõtlen,kas hakkan nende düüsidega mässama või ei.
Kuna iseenseste ei ole need düüsid nii kulunud,et tuleks asendada.
Vahepeal,õnnestus välja kaevata selline VAZ 2101 raadio.Mida olen ka 1976.a ja Tsehhis ning Ungaris liikunud Mossedel näinud täitsa peal. Ja asi isegi töötab,kuid pean teise samasuguse raadio pealt võtma terved jupid ja need ümber laduma.
Mõte on,et torkan selle armatuuri,sest see,mis peal on ei tee üldse häält aga ma ei tea kas viga ongi raadios või läbi kärssanud kaitsmes.
Venemaalt saabus ka pakk osadega,minu kruvastuseks polnud seal DAAZ karburaatori kiirenduspumpa.
Ülemine tihend ,tundub kutu olema ja see tuleb asendada. Samuti on allpool päris paks korp sodi,mis vajab lahti leotamist.
Uurisin erinevaid variante, et mis düüsid sisse panna. Aga moment jääb vist see,mis sees oli/on: I kamber 170/135 ja II kamber 190/125
Ehk siis VAZ 2103 1,5l mootoriga variandil kasutatavad düüsid. Hetkel ma veel mõtlen,kas hakkan nende düüsidega mässama või ei.
Kuna iseenseste ei ole need düüsid nii kulunud,et tuleks asendada.
Vahepeal,õnnestus välja kaevata selline VAZ 2101 raadio.Mida olen ka 1976.a ja Tsehhis ning Ungaris liikunud Mossedel näinud täitsa peal. Ja asi isegi töötab,kuid pean teise samasuguse raadio pealt võtma terved jupid ja need ümber laduma.
Mõte on,et torkan selle armatuuri,sest see,mis peal on ei tee üldse häält aga ma ei tea kas viga ongi raadios või läbi kärssanud kaitsmes.
Venemaalt saabus ka pakk osadega,minu kruvastuseks polnud seal DAAZ karburaatori kiirenduspumpa.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Paraniit tihendi tegemine pole raske aga,selle materjaliga,mis on kaubandusvõrgus saada tuleb õrnalt ümber käija. Kui poleks kodanik Talupoega olnud siis ma selle tinendi tegemisega hakkama poleks saanud. Küll ta seletab huvilistele,kuidas selle tänapäevase materjaliga ümber käija nii,et kaod oleksid väiksed.
Kuid kõige tüütum on seda 20-30.a vana sodi,mis on kinni paakunud lahti leotada. Appi tuleb võtta ka traathari ja vaibanuga.
Õhtuks oli karpa juba koos,vahetasin ära düüsid,mis olid 2103 omad sisse torgatud. Panin AZLK 2140 originaal sätte ehk siis 150/109 ja 170/157. Ennem olid sees 140/120 ja 190/128. Eks näeb kas asi muutub või ei.
Kuid kõige tüütum on seda 20-30.a vana sodi,mis on kinni paakunud lahti leotada. Appi tuleb võtta ka traathari ja vaibanuga.
Õhtuks oli karpa juba koos,vahetasin ära düüsid,mis olid 2103 omad sisse torgatud. Panin AZLK 2140 originaal sätte ehk siis 150/109 ja 170/157. Ennem olid sees 140/120 ja 190/128. Eks näeb kas asi muutub või ei.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Jätkame vana teemaga:
Võtsin istmekatted maha ja tulemus oli oodatav. Mustusest määrdunud istmtmed,lisaks kõrvalistuja poolne on piruka mosse oma.
Tagumised on ka mustad ja määrdunud olgugi,et kaks kihti istmekatteid oli peale tõmmatud.
Siin on kaks asja,mida teha. Vanad istmekatted pesumasinasse ja Tuffstuff puhastusvahendiga üle käija. Valepoole IZ mosse iste jääb üle. Keegi väga soovib seda võin ära kinkida.
Võtsin istmekatted maha ja tulemus oli oodatav. Mustusest määrdunud istmtmed,lisaks kõrvalistuja poolne on piruka mosse oma.
Tagumised on ka mustad ja määrdunud olgugi,et kaks kihti istmekatteid oli peale tõmmatud.
Siin on kaks asja,mida teha. Vanad istmekatted pesumasinasse ja Tuffstuff puhastusvahendiga üle käija. Valepoole IZ mosse iste jääb üle. Keegi väga soovib seda võin ära kinkida.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- Mossemees141
- Postitusi: 54
- Liitunud: 19 Jaan 2015 22:04
- Telefon: 59076915
- Asukoht: Järvamaa
Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Brake cleaneriga saab üllatavalt hästi puhastada mosse istmeid... Mul võttis juhiistmelt kõik õli ilusti maha. Ei riku istmeid ka ära