Juhitavus
Juhitavus
Tervist, ühe mosse taastamine hetkel käsil ning mind vaevab üleüldine masina juhitavus. Sooviks konkreetseid nõuandeid peale selle, et praegune tehniline olukord oleks korralik ning amordid korralikud. Mõistan, et sitast saia on keeruline teha, aga kui masina juhitavus oleks võimalik saada lääne kaheksakümnendate sportlikute sõidukite tasemele või sinna lähedalegi oleks väga tore. Siiamaani on siiski mulje jäänud, et seda teha on keeruline, arvestades lehtvedrustust ja muud.
Re: Juhitavus
Märksönadeks rooligeomeetria, järeljooks, aeglane lehtvedru - googlest leiab vastused, mosse puhul katse-eksitusmeetodil saavutatav väga hea juhitavus ja ilmanaljata.
Re: Juhitavus
Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Juhitavus
Ja kulumine sellepärast,et keegi ei viitsi kontrollida roolikarbis õli olemasolu.......Martpoiss kirjutas:Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Juhitavus
Kulub täitsa vabalt õli olemasolu korral.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Ja kulumine sellepärast,et keegi ei viitsi kontrollida roolikarbis õli olemasolu.......Martpoiss kirjutas:Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Volga oli näiteks olemas. Lõtk tuli ikkagi sisse,kuigi õlitase oli kogu aeg normis.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Juhitavus
No Volgat ärge nüüd Mossega võrrelge...Muhulane kirjutas:Kulub täitsa vabalt õli olemasolu korral.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Ja kulumine sellepärast,et keegi ei viitsi kontrollida roolikarbis õli olemasolu.......Martpoiss kirjutas:Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Volga oli näiteks olemas. Lõtk tuli ikkagi sisse,kuigi õlitase oli kogu aeg normis.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Juhitavus
Põhimõtteliselt roolikarbi ehtitus,tööpõhimõte on Volgal GAZ 24 ja Moskvich 412-2140 sama. Pigem on lõtku tekkimises süüdi see,et unustatakse peale keerata õigel ajal,ei tunnetata karbi lõtku ära. Ning siis sööbki tigu karbis end ühe kohapeale sisse ja hiljem enam õli ega pealekeeramine ei aita. Moskvichil ja Volgal on ka see häda,et alumine rõngastihend ja puks kuluvad ära ja sealt tekib iseeneslik õlikadu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Juhitavus
Lihtsalt kõrvalmärkuseks. Olen kuulnud sellist hädalahendust et kulunud roolikarbid lasti vene ajal varuosade puudumise tõttu "tavotti" täis kui õli enam ei pidanud. Talvel võis eriti tore olla sellist rooli keerata Aga samas kindlasti parem variant kui kuivalt kasutada. Aga pigem vist selline tegevus läheb sinna autokere epo ja ajalehega lappimise jms. Nõukogude viljastavate tingimuste autoparandamisnippide kategooriasse.MAZ kirjutas:Põhimõtteliselt roolikarbi ehtitus,tööpõhimõte on Volgal GAZ 24 ja Moskvich 412-2140 sama. Pigem on lõtku tekkimises süüdi see,et unustatakse peale keerata õigel ajal,ei tunnetata karbi lõtku ära. Ning siis sööbki tigu karbis end ühe kohapeale sisse ja hiljem enam õli ega pealekeeramine ei aita. Moskvichil ja Volgal on ka see häda,et alumine rõngastihend ja puks kuluvad ära ja sealt tekib iseeneslik õlikadu.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Juhitavus
Tavoti ja solidooli panek roolikarpi täitsa toimiv lahendus ka talvel. No mida seal saab siis hullu juhtuda....marek kirjutas:Lihtsalt kõrvalmärkuseks. Olen kuulnud sellist hädalahendust et kulunud roolikarbid lasti vene ajal varuosade puudumise tõttu "tavotti" täis kui õli enam ei pidanud. Talvel võis eriti tore olla sellist rooli keerata Aga samas kindlasti parem variant kui kuivalt kasutada. Aga pigem vist selline tegevus läheb sinna autokere epo ja ajalehega lappimise jms. Nõukogude viljastavate tingimuste autoparandamisnippide kategooriasse.MAZ kirjutas:Põhimõtteliselt roolikarbi ehtitus,tööpõhimõte on Volgal GAZ 24 ja Moskvich 412-2140 sama. Pigem on lõtku tekkimises süüdi see,et unustatakse peale keerata õigel ajal,ei tunnetata karbi lõtku ära. Ning siis sööbki tigu karbis end ühe kohapeale sisse ja hiljem enam õli ega pealekeeramine ei aita. Moskvichil ja Volgal on ka see häda,et alumine rõngastihend ja puks kuluvad ära ja sealt tekib iseeneslik õlikadu.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Juhitavus
Ma veel solidooli täis roolikarp pole kohanud aga kunagi ostsis sõber Tagadi laadalt oma Dneprile tagavara tagadiffri. Mõtles,et oh hea asi,käib üsna hästi veel ringi ja ei lõtku ka. Pärast lahti võttes oli seest paksult seebi taolist määret täis aetud. Pärast ära pesemist selgus,et diffri hambad maas ja kulunud. Vot siis petukaupa. Samamoodi on olnud juhuseid,kuidas vist sama müüja käest saadi vana,lõtke täis jawa väntvõll uue pähe(nägi väja õlipaberid ja puha). Aga kuna tegu oli 1.a külalis esinejaga siis teada pole,kes see pätt selline oli.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981